1. leht 1-st
e39 01 tour tagaots ujub?
Postitatud: 15.10.2014 20:50 32
Postitas Tartu123
...e39 01 universaal tagasild ujub-viskab, ehk oma taguotsaga on ujumine tunda, just üle nende asfaldil olevate pinnatud kohtadest üle sõites vüi kurvi keerates. MUidugi lai kumm on kah all, auto minu käes olnd kuskil 2 aastat aga varem sellist asja pole täheldanud. ( taga suured 4 puksi on 2 aastat tagasi ka vahetatud)
kust viga võiks otsida, auto on ülesse tõstetud ning vaadatud ning kõik pidavat korras olema

Re: e39 01 tour tagaots ujub?
Postitatud: 15.10.2014 21:41 12
Postitas arnis
Kui lai sul see kumm on siis?
Rattad lääpas ei ole?
Re: e39 01 tour tagaots ujub?
Postitatud: 16.10.2014 08:56 11
Postitas Tartu123
rehv on 235/45 R17 , lääpas küll ei paista olevat - see peaks ju silmamööduga näha olema vist?
Re: e39 01 tour tagaots ujub?
Postitatud: 16.10.2014 16:09 44
Postitas Ma®tin
Palju rehvidel mustrijääk on ja millal rehvid toodetud on?
Re: e39 01 tour tagaots ujub?
Postitatud: 17.10.2014 20:13 58
Postitas urmasm
Kummi saab apteegist. Mingeid lõtke ei ole käega kobades tunda?
Minu E39 ei näidanud kusjuures ka lääpavajumise tunnuseid aga juhipoolne silikoonist puksi pesa oli avaraks kulunud.
Re: e39 01 tour tagaots ujub?
Postitatud: 17.10.2014 21:39 36
Postitas Tartu123
snatšit tak, käisin täna 17.10.14 Tartus estpresto.ee's ja lasin massina üle vaadata, tagasillas tuvastati et tagumine juhipoolne jubin 33 32 6 767 831 vajab vahetamist ja kui siis juba läheb ka kõrvalistuja poolne vahetusse, samuti leiti et rooli varda sisemised ja välimised otsad vajavad minimaalse loksu päraast vahetust ning muidugi peale seda silla stend. Deem, aru ma ei saa et ühes kohas öeldakse ca 1, 5 nädalat tagasi et kõik ok kuid hiljem selgub et paras jama , muide sain ka ise rooli varda otsas katsuda, et oli tõesti väike lox sees

Re: e39 01 tour tagaots ujub?
Postitatud: 18.10.2014 20:48 02
Postitas urmasm
Eks erinevates töökodades töötavad erinevate oskustega meistrid. Igal ühel oma arvamus ja kvaliteedihinnang. Näiteks tooks, et lasin enda masinal ühes lammutuskojas Võrus roolivõimupumba ära vahetada, hilisema rihmavahetuse käigus tuvastasin, et reihmaseibi oli tõmmitsaga lõhutud. Minule ilmselt "unustati" mainida. Asi lihtne, sinna enam oma raha ei vii.
Re: e39 01 tour tagaots ujub?
Postitatud: 18.10.2014 20:52 13
Postitas toivoku
Tegelt sellega on see,et kui näiteks 2 postitõstukil kontrollida siis tõmbab vahel "pinge" peale rooliotsale võ isarniirile ja niisama logistades ja kangutades ei saagi aru. aga tagasilla ujumist põhjustavad siis silikoon puksid, õõtsapuksid, ja ülemised õõtsad.
Re: e39 01 tour tagaots ujub?
Postitatud: 18.10.2014 20:54 14
Postitas crime
kas taga on õhkpadjad? Kui jah siis kontrolliks tuleks need tühjaks lasta sest need hoiavad kogu seda värki seal nii pinge all, et võimatu on lõtkudest aru saada.
Re: e39 01 tour tagaots ujub?
Postitatud: 19.10.2014 00:12 44
Postitas Tartu123
..õhkpatju taga pole ja uuel nädal võtab vahetuse ette ( kas ees või taga ) nii kuidas rahakott kannatab

annan ka teada kuidas läks,
tänud kõigile heade soovituste eest
Re: e39 01 tour tagaots ujub?
Postitatud: 27.10.2014 13:35 51
Postitas Tartu123
24.10. vahetati rooli varda sisemised ja välimised otsad ära + sillastend, ülemised õõtsad vahetatud ca . 100 km tagasi . linnas sõitmine ok, täna maanteel vajutasin korraks 130 , rool hakkas ilgelt jõhkralt vibama ( kulgen enamasti linnas - maanteele pole asja olnud, mnteel tavaliselt keskmine kiirus manteel ikka 90 - siis ei mingit jama - rool ei vibra, pidurdasin hoo maha- pidurdamisel rooli vibar ei ole ja kuskile ei kisu kah- enda loll mõistus ütleb et ketaste probleem nagu pole või mis vist????) Valukad ja rehvid käisid kontrollis ja tasakaalustusel kuskil juunis 14a. - kõik oli ok. Esikettad sai vahetatud ca' 500 km tagasi ( valu pole neile andnud ). Valukal on sees see plastik rõngas.( vat nüüd ei tea kas vahetusel rõngas sai tagasi või mitte??) Kas tõesti rehvid tekitavad seda vibra , ?? varsti talvekad alla ja kui probleem jätkub - kust siis viga otsida

Re: e39 01 tour tagaots ujub? NeW APPI
Postitatud: 08.11.2014 22:09 20
Postitas Tartu123
..UUS , sai rooli sisemised ja välimise otsad vahetatud, siis selgus et kliima rihm vajab vahetust ..ok see selleks. käisin ülevaatusel ära ja paar päeva hiljem compu viskas - coolant level, valasin juurde ning päevake hiljem oli kapoti alune magusat teemat täis. Vahetust vajas termostaat mille vahelt kogu teema lekkis -(
http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-T ... thermostat" onclick="window.open(this.href);return false;) nr. 6 , täna 08.11.14 forsist jubin + kiliim rihm +mootoririhm + rullikud vahetamisele tööle kulus ca 3,5 tundi ja systeem töötab jälle .
Ainuke probleem- kuna kapoti alune vajas pesu siis - ( nagu mörfi seaduses -ikka midagi peeti peab minema rsk

) oli enne juhi aken lahti ( et käivitada ) ja KRT survepesuri voolik otsustas keskelt ostad anda ning kastis mönusalt salongi + konsooli märjaks, ning hiljem ostustas otsad anda paneeli ventilaatori "-" ots ( pilt
http://www.ebay.com/itm/CLIMATE-Control ... 0648641153" onclick="window.open(this.href);return false;) ÜHESÕNAGA + 'i annab juurde panna ga "-" miinust s.o väiksemaks mitte krt mis nüüd saab
Re: e39 01 tour tagaots ujub? NEW APPI
Postitatud: 09.11.2014 00:28 34
Postitas arnis
Lase paneel kellelgi lahti lammutada ja las alkoholiga puhastab ära.
Täpselt sama jama juhtub kui puhastusvedelikke pritsida otse paneelidele.
Aga kuu nali on see ikkagi

Re: e39 01 tour tagaots ujub?
Postitatud: 09.11.2014 12:43 36
Postitas Tartu123
mh mh ea nali jah

võtisn ommikul lahti ja kuivatasin ning õnneks hakkas *-* nupp tööle.
Re: e39 01 tour tagaots ujub?201114
Postitatud: 20.11.2014 18:16 21
Postitas Tartu123
teised veljed 16'' koos naeltega said alla , suuremal kiirusel mingit vibra ei ole, nii et ikkagi 17'' velgede (kõver vm jama) või siis rehvide teema??? muidugi sisemised tsntreerimisrõngad olid ka suht ära sisse ka surutud.
..sotsiaalabi päev

on veel kaugel nii et tagumiste lääbade vahetamisega läheb pisut aega

Re: e39 01 tour tagaots ujub?
Postitatud: 20.11.2014 20:29 54
Postitas arnis
Kui rehvid balansipinki pista, siis on visuaalselt kohe näha, kas velgedega probleem.
Rehvi muhke jms on samuti pingis väga mugav kontrollida.
Lisaks kui pink näitab suuri numbreid, tuleks rehvid demonteerida ja ainult velgi kontrollida.
Ära seda praegu tee, rehvimeestel ustel järjekorrad
