Autoks siis e39 528 touring 1997a
Mure siis selline ,et alguses puhur lihtsalt vembutas... vahest jäi seisma ja hakkas tööle jälle ja kui süüde sees polnud hakkas ka korraks tööle siis kui tahtis....sel hetkel kahtlustasin reostaati aga paar päeva tagasi jai üldse seisma.....siis otsustasin,et vahetaks reostaadi välja, kui juhet hakkasin lahti võtma hakkas järsku tööle ja enne seisma ei jää kui reostaadilt või puhurilt pistik lahti võtta( isegi kui süüde välja keerata või süütelukupõhjalt pistik lahti lasta ei jää seisma).Samuti ei saa muuta puhuri reziimi ja tugevust kuna displai läks pimedaks...taga pagasis olev kaitse nr 56 30A lööb pidevalt läbi...kas viga saab olla süütelukupõhjas või lihtsalt mingi loll lühis kuskil? kas vigane reostaat võib mingit lühist tekitada?
probleem e39 puhuriga
- RaidoV
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 25.10.2011 19:32 45
- Peamine sõiduk: Bmw 528i
- Asukoht: Tallinn.Nõmme
probleem e39 puhuriga
Bmw320>335i
Bmw e39 528i touring
Bmw e39 528i touring
Re: probleem e39 puhuriga
Vaheta reostaar ära lõpuks ja kontrolli reostaadi pistik ka üle.
Tagumine kaitse ei vastuta kliima eest, vaid heli/navitehnika eest.
Tagumine kaitse ei vastuta kliima eest, vaid heli/navitehnika eest.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!