1. leht 1-st

M52B28 Strokeriks ?

Postitatud: 22.07.2014 16:44 12
Postitas tsonnyboy
Tervitus.
Kas sellest mootorist endast kannatab ka mingit strokeri moodi asja ehitada ?
Endal on e39 2,8. tekkis huvi,et kas seda mootorit ka vähe kangemaks on võimalik teha, olen siin tükkaega googeldanud ja värki ja igaltpoolt leiab,et selle mootori sisu pannakse M50 sisse ja siis kasutatakse e30, e34 või e36 peale aga kuskil pole infot e39 kohta,et keegi oleks teinud.
Ja kuna mul on lahti võetuna praegu üks M52B28, komplektne M52B23TU ja M52B20 lihvitud ja sooveldatud plokikaas siis tekkis väike idee,et oskab keegi õelda mida kokku peaks kompunnima ja juurde sebima,et sellest 2,8 mootorist rohkem jõudu kätte saada e39 peal ?

Re: M52B28 Strokeriks ?

Postitatud: 22.07.2014 18:27 33
Postitas coby
tean et 2.8le 3.0 sisselaskekollektor peale pannes pidi juba asi päris palju paranema. lisaks veel gaasiklapi andur vms. marek555 teemast saad uurida

Re: M52B28 Strokeriks ?

Postitatud: 28.07.2014 00:41 29
Postitas Jansax33
Sellele ise aretades pole sisu vist kusagilt võtta. On müügis spetsiaalsed komplektid m52b28 strokeriks tegemise jaoks, aga nende hinnad on tõeliselt haiged. Kui sul on ühe vanosega mootor siis saad natuke võimsuse lisa kui paned m50b25 sisselaske kollektori, kui aga kahe vanosega siis m54b30 sisselaske kollektor. Ja chip või aju umber kirjutamine toovad ka natuke soodsat võimsuse lisa.

Re: M52B28 Strokeriks ?

Postitatud: 28.07.2014 14:24 11
Postitas tsonnyboy
Ühe vanosega mootor on mul.

Re: M52B28 Strokeriks ?

Postitatud: 31.07.2014 22:34 06
Postitas Jansax33
Seega ongi võimalus panna m50b25 tüüpi mootori sisselase. Enda projekti jaoks seisab mul sama mootor. Läheb e34 peale aga kogu sisselase ja ka elektroonika jäävad 2,5 mootori omad. Paljud on asja läbi teinud ning mootori võimsus on tõusnud 160 kw peale. Kui lisada veel chip saab 170 ja natu peale.

Re: M52B28 Strokeriks ?

Postitatud: 01.08.2014 13:06 44
Postitas tsonnyboy
Ega kellelgi pole abiks jagada mingit teemat kus oleks pilte mida peab täpselt ümber tegema ?
Googlist leidsin osalisi pilte kus jäi asi väga segaseks selle kohaga kuhu kinnitub hiljem karterituulutus klapp ja asjad. ja kas segu siiber tuleb ja M50b25 oma panna ?

Re: M52B28 Strokeriks ?

Postitatud: 01.08.2014 22:01 30
Postitas Jansax33
Segu siiber jääb originaal. Karteri tuulutusega on jebimist ja kütuse lati kinnitusi vaja täiendada. http://328compact.co.uk/m50-intake-and-bbtb" onclick="window.open(this.href);return false;. Ei leia hetkel üht väga head artiklit kus kõik sammud kirjas olid.

Re: M52B28 Strokeriks ?

Postitatud: 01.08.2014 22:04 12
Postitas Jansax33
See parem natuke. Ja näha ka mis tehakse

Re: M52B28 Strokeriks ?

Postitatud: 25.10.2015 12:12 52
Postitas new BMW user
Jagage veel infot selle kohta, eile sattudes lugema T. Lambingu teemat, tema strokerist tundus asi huvitav.

Muidugi endal on samuti m52b28.....huvitaks, et kui sellist motot strokeriks tegema hakata, siis mis juppe kasutada? Kas M54b30-ilt midagi, või hoopis midagi muud....
Ilmselt selle variandi katsetan ära, mida Jansax mainis.....tundub suht lihtsalt saavutatav jõulisa olema :)

Mitte, et praegune 2.8 juba lahja oleks vms...ei ole (pole eriti sõitnudki sellega) uurin pigem huvist selle teema vastu....

Ja mis ajuga seda setti juhtida ? (jansax kirjeldatud varianti) kas originaal ajust piisab esialgu (b25 oma)

Re: M52B28 Strokeriks ?

Postitatud: 25.10.2015 19:41 07
Postitas Jansax33
Ma ka targem jälle. Saab tõepoolest stock detaile kasutada ja ei pea miskit imelist komplekti ostma. 3,0 väntvõll pannakse tõepoolest sisse(M54B30vist). Päris niisama ei sobi, treiali abi vaja. Kepsude ja kolbide kooslust ei mäleta. Info netist raudselt leitav. Originaal aju sobib täiesti, kui vaja siis siin foorumis oli isegi keegi kes paneb sinna M3 softi peale (Tri Turbo e34 omanik pakkus miskil hetkel sellist asja). Samas piisaks ka ju stock 2,8 moto madalsurve turboga tööle panna -0,6 bar. Ilmset vurtsu oluliselt rohkem kui 3.0

Re: M52B28 Strokeriks ?

Postitatud: 25.10.2015 23:37 15
Postitas new BMW user
Jansax33 kirjutas:Ma ka targem jälle. Saab tõepoolest stock detaile kasutada ja ei pea miskit imelist komplekti ostma. 3,0 väntvõll pannakse tõepoolest sisse(M54B30vist). Päris niisama ei sobi, treiali abi vaja. Kepsude ja kolbide kooslust ei mäleta. Info netist raudselt leitav. Originaal aju sobib täiesti, kui vaja siis siin foorumis oli isegi keegi kes paneb sinna M3 softi peale (Tri Turbo e34 omanik pakkus miskil hetkel sellist asja). Samas piisaks ka ju stock 2,8 moto madalsurve turboga tööle panna -0,6 bar. Ilmset vurtsu oluliselt rohkem kui 3.0
Küsisin vahepeal ka Jargo arvamust strokerist, tema seda ei kiitnud väites, et "strokerid teada tuntud lagunejad" seega selle variandi jätaks viimaseks....kuid mida siis nt. arvata m50 sisselase+ Jyrisoo juurde väike käik (see oli nagu nii plaanis selle motoga)

Kui nüüd turbotamisest rääkida, pole ka see variant paha, kuid kui vastupidav selline kooslus olema saab?
Mõeldes, et autot kasutatakse ka pikemateks sõitudeks :)