1. leht 1-st

k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!

Postitatud: 27.05.2014 20:52 43
Postitas bmwkuller
Tervist, probleem järgmine: peale turbo vahetust tuleb turbo 2500 pluss alles taha?
vaakumid said kõik ilusti külge ja uue turbo aktuaatori varrast ka pole näpitud, sest see tehasevärviga koos!
Kas äkki peaks arvuti taha viskama ja midagi nullima?

Igasugune nõu teretulnud!

Ette tänades taavi

Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!

Postitatud: 27.05.2014 20:56 02
Postitas patrik
nullimine ei aita. tee juhtimine korda

Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!

Postitatud: 27.05.2014 21:33 48
Postitas bmwkuller
Et siis pigem viga vaakumites?

Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!

Postitatud: 28.05.2014 12:12 25
Postitas patrik
pöördu turbo vahetaja poole. meie siit läbi arvuti ei näe

Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!

Postitatud: 28.05.2014 20:58 34
Postitas teet82
Kui see "uus" turbo pole päris uus tegelikult, siis ei saa kindel olla, et see ideaalselt korras on. Mõned juhused on olnud näiteks, et turbo külma poole tiiviku labadel on nurgad maas, samuti ei pruugi geomeetria liikuda täiesti "kinnisesse" asendisse jne.

Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!

Postitatud: 28.05.2014 21:36 08
Postitas bmwkuller
Aitähh abi eest!
Leidsin vea üles, üks vaakumitest oli muljutud ja sealt ei pääsenud õhk liikuma!
Peale vaakumvooliku vahetust veakood kustutatud ja töötab nagu kellavärk!

Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!

Postitatud: 28.05.2014 22:02 10
Postitas teet82
Mingeid veakoode küll kustutama ei pea. Kui arvuti olemas oli, siis oleks võinud hoopis geomeetriat aktiveerida sellega ja oleks kohe silmaga näha olnud, et see ei liigu "kinnisesse" asendisse. Tegelikult pole isegi arvutit vaja, sama liikumise teeb geomeetria ka auto käivitamisel, ainult natuke kehvasti paitsab see koht ülevalt vaadates ja vaja on kahte inimest.

Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!

Postitatud: 28.05.2014 22:31 18
Postitas bmwkuller
geomeetria liigub ideaalselt, avab ja sulgeb täielikult!
Ja arvutit oli selleks vaja, et kui solenoidi juhe oli tagant ära käinud siis peab veakoodi kustutama muidu tööle ei hakanud! vähemalt minu autol mitte!

Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!

Postitatud: 29.05.2014 02:01 00
Postitas arnis
See, et varras liigub, ei tähenda, et geomeetria liigub.

Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!

Postitatud: 29.05.2014 07:42 49
Postitas teet82
bmwkuller kirjutas:geomeetria liigub ideaalselt, avab ja sulgeb täielikult!
Pidasin silmas seda hetke, kui see turbo veel ei toiminud korralikult. Probleem oli ikka selles, et geomeetria ei liikunud siis täielikult kinnisesse asendisse või ei liikunud üldse ja seetõttu polnud madalatel pööretel rõhku, antud juhul oli siis põhjuseks vaakumi puudumine. Silmaga oleks probleem näha olnud.

Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!

Postitatud: 29.05.2014 22:12 22
Postitas bmwkuller
Kuno_T kirjutas:Kirejelduse järgi tekib kahtlus, et tüüp vahetas turbo muljutud vaakumvooliku tõttu ära.
turbo vahetasin ikka põhjusega, eelmine turbo oli nii kulunud,et õli jõudis juba sisselaskesse! ja kuna see hetk polnud saada korralikku turbot siis panin ajutiselt 2.5 tds-i oma!

Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!

Postitatud: 30.05.2014 08:12 10
Postitas patrik
Tds-i turbol pole geomeetriat. Autor kas korraldab ilget jama või ei oska end väljendada

Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!

Postitatud: 01.06.2014 18:52 03
Postitas bmwkuller
patrik kirjutas:Tds-i turbol pole geomeetriat. Autor kas korraldab ilget jama või ei oska end väljendada

loomulikult pole, aga kui häda käes ja liikuda vaja siis sõidab tds-i turboga kaa ja väga edukalt, ise järgi proovitud! Loomulikult solenoidi külge panna ei saa, aga töötab sama moodi nagu tds-i peal, madalalt jõuab väga edukalt puhkuda, kuid suuremaltel pööretel imeb mootor lihtsalt turbol õhu eest ära!

Re: k: e39 3.0d 142 kw turbo tuleb liiga hilja taha!

Postitatud: 01.06.2014 22:07 45
Postitas jass161
bmwkuller kirjutas:
patrik kirjutas:Tds-i turbol pole geomeetriat. Autor kas korraldab ilget jama või ei oska end väljendada

loomulikult pole, aga kui häda käes ja liikuda vaja siis sõidab tds-i turboga kaa ja väga edukalt, ise järgi proovitud! Loomulikult solenoidi külge panna ei saa, aga töötab sama moodi nagu tds-i peal, madalalt jõuab väga edukalt puhkuda, kuid suuremaltel pööretel imeb mootor lihtsalt turbol õhu eest ära!
Sellist jama ei oskagi kommenteerida.