Tõsine mure e34 525tds-iga
Tõsine mure e34 525tds-iga
Tervist.
Ehk siis oskab keegi nõu anda või on kellelgi sama pull olnud. Probleem siis eelmainitud 525tdsi-ga 1996 aasta mudeliga manuaal kastiga. Suht keeruline seletada seda, aga mootoril oleks nagu tühi koht sees, kui lased nt. teise käiguga pöörded kuskil 2000-3200rpm peale, 3mas käik sisse ja sidur üles siis auto nagu mõtleb ja hakkab minema harva ka pihustituli süttib samal ajal, vahest tuleb jalg gaasipedaali pealt ära võtta korra, siis tuleb tõmme tagasi ja nii iga käiguvahetusega phm. Kui annad tuld kuskil 5000 pöördeni, siis ei tee sellist pulli käiguvahetusel . Viimaselajal on nagu gaas ka imelikult peale hakanud jääma, vajutad varba otsaga kuskil 2000 pöördeni siis ta nagu hoiaks seda pööret natuke ja siis kukub näidik alla . Alla kukkudes vajub korraks 500 pöördeni ja siis viskab normi tagasi, samal ajal käib väike jõnksatus nagu ka läbi . Endaarust see asi läheb nagu hullemaks ka igapäevaselt, niiet igasugune info ja õpetussõnad on teretulnud, kuna see on esimene diiselauto ja sellekohapealt olen ikka suhteliselt võhik.
Ette tänades !
Ehk siis oskab keegi nõu anda või on kellelgi sama pull olnud. Probleem siis eelmainitud 525tdsi-ga 1996 aasta mudeliga manuaal kastiga. Suht keeruline seletada seda, aga mootoril oleks nagu tühi koht sees, kui lased nt. teise käiguga pöörded kuskil 2000-3200rpm peale, 3mas käik sisse ja sidur üles siis auto nagu mõtleb ja hakkab minema harva ka pihustituli süttib samal ajal, vahest tuleb jalg gaasipedaali pealt ära võtta korra, siis tuleb tõmme tagasi ja nii iga käiguvahetusega phm. Kui annad tuld kuskil 5000 pöördeni, siis ei tee sellist pulli käiguvahetusel . Viimaselajal on nagu gaas ka imelikult peale hakanud jääma, vajutad varba otsaga kuskil 2000 pöördeni siis ta nagu hoiaks seda pööret natuke ja siis kukub näidik alla . Alla kukkudes vajub korraks 500 pöördeni ja siis viskab normi tagasi, samal ajal käib väike jõnksatus nagu ka läbi . Endaarust see asi läheb nagu hullemaks ka igapäevaselt, niiet igasugune info ja õpetussõnad on teretulnud, kuna see on esimene diiselauto ja sellekohapealt olen ikka suhteliselt võhik.
Ette tänades !
Re: Tõsine mure e34 525tds-iga
Pumbaelektroonika vigane. Vaheta ära, reguleeri paika ja probleem kadunud.
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Tõsine mure e34 525tds-iga
TDS ongi üks suur mure, koos oma kuldse pumbaga.
Re: Tõsine mure e34 525tds-iga
Kas õhumulle küttusesüsteemis pole märkanud? Mul saransed sümptoomid ja läbipaistvas voolikus, filtrist pumbani, on selgelt näha need mulle... Aga ei leia seda koha, kust ta õhu imeb 

Re: Tõsine mure e34 525tds-iga
Mul ei paista see voolik läbi enam eriti, püüan ära vahetada selle vooliku koos kütusefiltirga, eks siis paistab, annan teada sulle .butek kirjutas:Kas õhumulle küttusesüsteemis pole märkanud? Mul saransed sümptoomid ja läbipaistvas voolikus, filtrist pumbani, on selgelt näha need mulle... Aga ei leia seda koha, kust ta õhu imeb
Re: Tõsine mure e34 525tds-iga
Need õhu mullid võivad tekkida kas sellest paagi pumba küljes olevast o tihendist või siis sellest, et paagi pump tegelikult üldse ei töötagi siis hakkab ka neid mulle tekitama.
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 15.10.2013 11:54 08
- Peamine sõiduk: BMW 540td
- Asukoht: Harjumaa
Re: Tõsine mure e34 525tds-iga
Ega kui sul pole mõistust ja käsi otsas siis ta sinu suguse jaoks ongi kuld, kätte ei saa kuid tahaks küll.jass161 kirjutas:TDS ongi üks suur mure, koos oma kuldse pumbaga.
Pump pole **** vaid idiootidest omanikud on muud ei midagi ja ega see 2 liitrine aiatraktori mootoriga 46 parem pole.
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Tõsine mure e34 525tds-iga
Anna andeks, kui su ego riivasin. Kui sa oma utiilis nii kinni oled, siis edu. Mu kahene TRAKATS on igaljuhul ökom+ erksam. Niiet ma ei näe mõtet tegeleda enam hääbunud tehnikaga. Ja muideks ma igapäevaselt tegelen erineva tehnika remondiga, siis vaevalt mul käed urruaugu külge kasvanud on!Lendorav kirjutas:Ega kui sul pole mõistust ja käsi otsas siis ta sinu suguse jaoks ongi kuld, kätte ei saa kuid tahaks küll.jass161 kirjutas:TDS ongi üks suur mure, koos oma kuldse pumbaga.
Pump pole **** vaid idiootidest omanikud on muud ei midagi ja ega see 2 liitrine aiatraktori mootoriga 46 parem pole.
Re: Tõsine mure e34 525tds-iga
Väike OT: See 2.0d e39 keres küll erksam ei ole... Võib olla ökonomseem aga muretu ka ei ole... Kui sa nii pädev remondimees oled siis pead teadma et iga asi on remonditav. Just seetõttu inimesed otsivad teed kuidas ise oma tds-i korda teha, sest et sinusugused remondi mehed oma teadmise puudumise tõttu räägivad et viska seda autot minema...
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Tõsine mure e34 525tds-iga
Rääkisin enda e46 CR- ist, aga e39 peal on kahene 100kw ökom ikkagi. Ei öelnud, et viska minema. Ära pane mulle sõnu suhu, ja sina ei tea mida mina oskan või ei oska ju. Olen ka kunagi tdsi omanik olnud. Kõik ongi remonditav, aga kas sellel on reaalselt mõtet väljaarvatud, kui on moraalne väärtus masinal jne. Tehnika areneb ja tds on lihtsalt vana. Tdsi omanikud ärge südamesse võtke, see lihtsalt minu arvamus.butek kirjutas:Väike OT: See 2.0d e39 keres küll erksam ei ole... Võib olla ökonomseem aga muretu ka ei ole... Kui sa nii pädev remondimees oled siis pead teadma et iga asi on remonditav. Just seetõttu inimesed otsivad teed kuidas ise oma tds-i korda teha, sest et sinusugused remondi mehed oma teadmise puudumise tõttu räägivad et viska seda autot minema...
Re: Tõsine mure e34 525tds-iga
Kõik mis oli kirjas see on retoorika, vabandan kui solvasin sind jass. Lihstalt viimasel ajal lukksepade suhtumine vanade autodega just selline et mida sa jamad, see on kiviaja tehnika, viska minema =) Aga jätkame edasi oma mured lahendama... Küttuse pumbaga siis on järgmised lood - kui kallata paak kõrini, mullid ei kao, seega, O-tihendi viga võib välistada. Külmast peast käivitub enam vähem, võib öelda et poolest pöörest aga esimesed sekundid kui käima läks nats puterdab, see on minu meelest rohkem eelsüüteküünlade viga (parandage kui eksin)... Soojast peast käivitub halvemeni, 2-3seki pärast. Paagi sõela olen puhastanud, pump peab olema korras, vähemalt on kuulda et ta töötab. Küttuse lekkeid ei leidnud (kas on võimalus et imeb kuskilt õhu aga küttus sealt ei tule välja?) ja kas on tõesti viimane asi paagi pumba rõhu kontrollida? 

- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Tõsine mure e34 525tds-iga
Juhtpihusti takistust oled mõõtnud ja kas juhtmed on korras? Kui see korras ja eelpool mainitud ka, siis kahtlustaks kõrgsurvepumpa ning selle elektroonikat.
Re: Tõsine mure e34 525tds-iga
Endal oli tds'l sama jama, et pöörded peale jäid ja aitas juhtpihusti vahetus.
Re: Tõsine mure e34 525tds-iga
Ei ole mõõtnud takistust, aga olen tähele pannud et asi jamab rohkem just märja ilmaga. Kusjuures päris paljud on arvanud, et pumba elektroonika on läbi omadega. Vahepeal läheb asi paremaks ja kaob nagu üldse ära see pull ja siis jälle jamab. Aga oskab keegi seletada kuidas seda juhtpihusti takisust mõõta, nagu enne mainisin siis diislitega kokkupuude ikka nullilähedane
.

Re: Tõsine mure e34 525tds-iga
Khmm imelik aga mul vastupidi, tundub et märja ilmaga paremeni hakkab töötama... Aga võib oletada et kui niiskus mõjub asi on kontaktides... Kuskil olen lugenud et ümmargune pistik mis on pumba juures võib jamada ja aju pistikut tuleb ülevaadata, sinna tihti peale satub vesi mille tõttu kontaktid korrodeeruvad + aju karbi lahti teha ja ülevaadata seal olevad radad, need võivad läbipõlema lühise tõttu... Aga ise ei jõudnud veel seda teha...
Re: Tõsine mure e34 525tds-iga
Ah lihtsam ikkagisit Truumu meeste juurde viia vist, näitavad nende arvutid midagi huvitav `?