1. leht 1-st
E34 automaatkäigukasti anomaalia?
Postitatud: 11.02.2006 18:11 57
Postitas Ignuk
Mu E34 525 TDS automaat teeb sagedasti siukest nalja, et foori taga hakkab jõnksutama. Seda nii siis, kui käik sees, kui ka pargi/neutraali peal. Teadmamehed arvasid, et kasti viga. Samas hakkab ta jõnksutama ka siis, kui maanteepeal stabiilselt 100 sees on. Mingeid seoseid ilma, mootori töösoojuse jm. näitajatega pole leidnud. Kas tõesti teine käimakott osta?
Postitatud: 12.02.2006 10:09 12
Postitas kopamees
No vaevalt käigukast hakkab foori taga jõnksutama, see ikka pigem mootori probleem- tuurid hakkavad kõikuma ja see läbi käigukasti tunda annab. Diislil nende tuuri kõikumistega siin jama küll olnud, minul aitas peale saja asja proovimist ainult pumba elektroonilise pea vahetus

Postitatud: 12.02.2006 10:39 36
Postitas toivoku
nu ma ei tea mul hakkab jõnksutama ja siis ykshetk lõpetab ära ja ei tee enam midagi, annad jälle täiega minna siis järgmise foori taga jälle hyppab veits ja rahuneb maha, pump katki? :O
Postitatud: 12.02.2006 11:08 04
Postitas kopamees
Vot sama pulli tegi mul terve aasta, sõitis normaalselt, käivitus hästi ja minek ok, kuid fooritaga käik sees pidur peal jõnkutab- vahel kohe päris hullult pani auto kõikuma. Siis panin tavaliselt N peale ja mootoril kadus koormus tagant ära ja rahunes maha.
Aga see asi hakkas lõpuks ilgelt süvenema, tühikäigul ei julgend foori taga seistagi- inimesed vahtisid ümberkaudu nigu lolli- lükkasin alati N või P peale ja hoidsin teise jalaga tuuri nii 1200 peal siis polnud väga hull. Lõpuks kukkus maantee peal kah nii kõvasti kakkuma ,et jube- kui sõitsid kiirendavas tempos oli ok, aga kaua saa ikka kiirendad- nii kui lasin gaasi neutraali, et ühtlast tempot hoida kukkus jõnkutama- 100 sees ja mudkui nõkutab. Tegelt lõpuks kohapeal tuuri hoides pani igas vahemikus üles-alla ujuma. Ainuke asi kui täiega peeneks lasn nii 5000+ pööret siis sai sõita küll, aga kuhu sa meie oludes sedasi sõidad
Käisin siis balmoralis ja siin-seal tolku ei sittagi-aeti igasugust jampsi, muudkui osta aga uus pump jne. Vahetasin ajusi ja kõik andurid ära, ei essugi- lõpuks kiskusin pumbakaane katte maha ja puhastasin neid reostaadiplaate seal- veits aitas, aga need olid ikka lootusetult pees, seni möllasin kui päris ära lõhkusin.
Ja palju õnne- uus maksab ca. 10K

, terve pump koos kaanega ca. 16K. Aga ostsin kasutatud ja panin peale, väike sätting kah - jummala normaalne kõik

Eks eelmine oli koos autoga 400K. sõit ja lihtsalt vanaks jäänd.