1. leht 1-st

e39 Voolu tarbimine

Postitatud: 02.05.2014 12:49 15
Postitas altf4
Tere. Olen ka ennist siin teemasid teinud voolu tarbimisest, kuid nüüd on selgunud uus huvitav tõsiasi.
Olen teinud avastuse, et auto tarbib voolu ainult siis, kui väljas on külm ilm, ehk siis kui öösel on sooja +3 või veel vähem. Kui aga öösel on soe, näiteks +6 või rohkem, siis mingit tarbijat pole.

Voolutarbijast saan aru selle järgi, et kui hommikul süüte sisse keeran, siis kuulen kohe kas puhuri ventilaator hakkab kohe hooga ringi käima või siis üldse mitte, samuti on näha seda display pildi ette tulemise järgi ning osutite liikumise kiiruse järgi kelladel.

Kui kaks või kolm päeva niimoodi külmemate öödega aku juhe peale jätta on aku nii kottis, et käima ei lähe. Samas terve eelmise nädala kui oli öösel sooja +6...+8 kraadi, siis voolutarbija probleemi polnud.

Oskab keegi aidata, milles asi võiks olla?

Re: e39 Voolu tarbimine

Postitatud: 02.05.2014 12:56 52
Postitas ttsys
Selle jutu peale paras diagnoos on see, et aku on tellis. ;)
Tee/lase teha akule koormustest.

Re: e39 Voolu tarbimine

Postitatud: 02.05.2014 13:11 09
Postitas altf4
ttsys kirjutas:Selle jutu peale paras diagnoos on see, et aku on tellis. ;)
Tee/lase teha akule koormustest.

Akus viga ei ole, mul on olemas ka tuttuus aku, seda kasutades täpselt sama mure

Re: e39 Voolu tarbimine

Postitatud: 02.05.2014 13:13 32
Postitas ttsys
Sleep mode töötab? Kontrollitud?

Re: e39 Voolu tarbimine

Postitatud: 02.05.2014 13:29 55
Postitas altf4
ttsys kirjutas:Sleep mode töötab? Kontrollitud?

töötab, kontrollitud. Viga on voolutarbimises ainult siis kui on väljas öösel külmem kui +6 kraadi, ehk siis pole pidevat voolutarbimist.

Re: e39 Voolu tarbimine

Postitatud: 02.05.2014 13:42 39
Postitas ttsys
Selline viis nagu oled kirjeldanud ei anna tõestust, et seal toimub tarbimine erinevatel temperatuuridel. Erinevatel temperatuuril on hoopis auto wake-up järgne aktiivsus erinev ehk see on normaalne.
Esmane tegevus on kontrollida sleep mode töö ja siis kontrollida voolutarve. Kui süsteem on üheselt allutatud sleep mode reziimi siis ei ole vahet isegi selles, kui pardal on tarbijaid, mis madalama temperatuuri juures omavad suuremat voolutarvet, sest need ahelad peavad kõik sleep mode alluvuses offline-is olema. Kui ei ole siis seega on autol mingi rike/tahtlik rike (sokk näiteks webastoga) või näiteks mõni valesti installitud lisa-seade.

Re: e39 Voolu tarbimine

Postitatud: 05.05.2014 15:04 47
Postitas daniil_d
Mis mõttes sleep mode? Ja kuidas seda kontrollida?

Re: e39 Voolu tarbimine

Postitatud: 06.05.2014 10:00 53
Postitas altf4
ttsys kirjutas:Selline viis nagu oled kirjeldanud ei anna tõestust, et seal toimub tarbimine erinevatel temperatuuridel. Erinevatel temperatuuril on hoopis auto wake-up järgne aktiivsus erinev ehk see on normaalne.
Esmane tegevus on kontrollida sleep mode töö ja siis kontrollida voolutarve. Kui süsteem on üheselt allutatud sleep mode reziimi siis ei ole vahet isegi selles, kui pardal on tarbijaid, mis madalama temperatuuri juures omavad suuremat voolutarvet, sest need ahelad peavad kõik sleep mode alluvuses offline-is olema. Kui ei ole siis seega on autol mingi rike/tahtlik rike (sokk näiteks webastoga) või näiteks mõni valesti installitud lisa-seade.

Ühesõnaga sa tahad siis öelda, et mul auto ei taha sleep mode minna, siis kui on külmemad ilmad ja seetõttu tarbib voolu? Mainin veelkord, et voolu tarbib auto siis kui on sooja väljas +5 või vähem, üle selle temperatuur on, siis voolu ei tarbi.

Re: e39 Voolu tarbimine

Postitatud: 06.05.2014 10:51 48
Postitas ttsys
Jah. Auto elektritarbijad ei ole allutatud sleep mode alla, generaatori tootlikus on ebapiisav või aku on tellis.

Re: e39 Voolu tarbimine

Postitatud: 06.05.2014 14:24 28
Postitas altf4
ttsys kirjutas:Jah. Auto elektritarbijad ei ole allutatud sleep mode alla, generaatori tootlikus on ebapiisav või aku on tellis.

no selge see, et see vool kaob kuhugi, aga küsimus on ikkagi välistemperatuuris, kui auto seisab. Kui oleks see teema et tarbijad poleks allutatud sleep mode alla, siis saaks aku ju kogu aeg tühjaks, mitte ainult siis kui väljas külm ilm on.
*Generaator ei tooda ju voolu siis kui auto seisab, ütlen veelkord, et kui öösel temperatuur langeb +5 -st allapoole, siis hommikul on aru saada, et akus on vähem voolu ja kui kaks päeva nii järjest(ilma vahepeal sõitmata), siis aku täitsa tühi, auto enam ei käivitu.
*Mul on olemas ka uus aku, millega täpselt sama mure.

Ma ootan konkreetset arvamust, et MIS SEE TARBIJA ON VÕI MIS PÕHJUSTAB VOOLUTARVET SIIS KUI VÄLJAS ON +5 KRAADI VÕI VÄHEM SOOJA.

Re: e39 Voolu tarbimine

Postitatud: 06.05.2014 15:06 18
Postitas ttsys
Jonnid füüsika seaduste üle. ;)
Kui näiteks generaator ei lae neid "väga häid" akusid nõutud tasemele siis just nii ongi nagu kirjeldad.
Lepi sellega, et sellel autol on korras sleep mode olekus sisuliselt pohlad, mida ja kui palju mingi ära lõigatud tarbija voolu küsib, sest need on kõik vooluringist lahti ühendatud.
Pealegi ainult hiromant oskab öelda üle interneti, kus seal probleem ehk kõik see on reaalselt ainult diagnostika käigus võimalik selgeks teha.

Re: e39 Voolu tarbimine

Postitatud: 06.05.2014 17:19 06
Postitas arnis
No üldjuhul on jah kõik sleepis.
5 kraadi juures käivituvad esiklaasi pesudüüsid, kuid mitte terve auto puhul.
Lisaks on kliima siil selline asi, mis temperatuuri muutustel lollusi teeb kui rikkis on.

Re: e39 Voolu tarbimine

Postitatud: 06.05.2014 17:40 42
Postitas Tauri_J
Külmaga aku mahtuvus väheneb. Kuigi nii väikese temp. kõikumisega see vaevalt tunda annab.

Re: e39 Voolu tarbimine

Postitatud: 07.05.2014 13:40 56
Postitas altf4
arnis kirjutas:No üldjuhul on jah kõik sleepis.
5 kraadi juures käivituvad esiklaasi pesudüüsid, kuid mitte terve auto puhul.
Lisaks on kliima siil selline asi, mis temperatuuri muutustel lollusi teeb kui rikkis on.

Kliima siili pistikut olen järelt ära võtnud kuid ikka sama teema. Probleem ongi mul selles, et mul ei ole mõtet minna elektriku juurde selliste soojade ilmadega, kuna siis mul tarbijat järgi ei jää. Patrik rääkis, et tal küll neid autosid seal käinud, kel elektritarbija järel on, kuid kohale jõudes ja juhtmed järgi pannes pole midagi viga( et mõnikord alles kolmandal korral selgub mis tarbija järgi on). Ei tahaks ise niisama raha ära kinkida puhtalt selle eest, et elektrik korraks juhtmed peale paneb ja ütleb, et tema ei näe midagi :D

Re: e39 Voolu tarbimine

Postitatud: 07.05.2014 14:18 42
Postitas ttsys
Rakveres ilus tüdruk Merilyn Kerro koos Aleksandr Šeps'ga lahendavad kindlasti ka selle juhtumi. :)

Re: e39 Voolu tarbimine

Postitatud: 07.05.2014 16:10 03
Postitas altf4
ttsys kirjutas:Rakveres ilus tüdruk Merilyn Kerro koos Aleksandr Šeps'ga lahendavad kindlasti ka selle juhtumi. :)

mõte on hea, aga neil tunnihinne arvatavasti tiba kallim.. aga noh, selle eest räägivad vb kogu auto eluloo ära :D


mis seal siis ikka, pean raha koguma hakkama ja aja kirja panema.