1. leht 1-st

E34 mootor 2.5. 125 kw, mure

Postitatud: 09.02.2006 22:32 03
Postitas Entusjast
Nii sai lastud mootorile pea remont teha. Nüüd peale 5000 km sõitu pole ikka auto nagu see, mis ta oli. Käivitub ilusti iga ilmaga, kuid mootoril tundub ikka jõudu vähe olema ja minek nagu ei ole sama. Lisaks sai vahetatud küünlad ja rootor ning jagajakaas. Järgmine nädal vahetan bensu ja õhufiltri ära aga need ei tohiks nagu nii suurel määrel mõjutada. Kütusekulu märgatavat suurenemist nagu ka ei ole täheldanud. Diagnostis olen käinud ja seal oli co korras kuid tahkeid osakesi oli natuke üle normi. Mulle endale tundub et segu on liiga rikas sest auto taga seistes kisuvad aegajalt silmad natu märjaks. Pöörded ei kõigu ja kõik muu tundub kah nagu korras olevat. Mootor õli ega tosooli ei võta. Äkki on kellelgi kogemusi millegi sarnasega ja mis oli lõpuks diagnoos

Postitatud: 10.02.2006 00:24 30
Postitas Allan L
hammasrihm valesti ?:roll:

Postitatud: 11.02.2006 12:37 34
Postitas Entusjast
Kui hammasrihm valesti oleks siis ei saa minu mõistuse järgi co kohe kuidagi paigas olla. Ka süüde ei saa siis õige olla. Mina olen nõutu aga mure on suuur

Postitatud: 11.02.2006 20:49 59
Postitas truumu
Allan L kirjutas:hammasrihm valesti ?:roll:
siis klapid peas

Postitatud: 12.02.2006 02:13 22
Postitas Allan L
siis klapid peas
no kui on 1 hammas valesti ei jookse veel pähe!

Postitatud: 12.02.2006 12:41 55
Postitas Entusjast
Aga kuidfas saab se4llel mootoril üldse segu reguleerida. Või on see ainult läbi aju võimalik

Postitatud: 12.02.2006 13:22 20
Postitas alts20
õhukulu saab reguleerida õhulugejas oleva kuuskant peaga kruvi kaudu muud nagu ei saagi

Postitatud: 12.02.2006 21:40 41
Postitas truumu
alts20 kirjutas:segu saab reguleerida õhulugejas oleva kuuskant peaga kruvi kaudu muud nagu ei saagi
See kuuskant harilikult sinise plastjunni all peidus(kui keegi teda enne pole välja puurinud...)
Segu paneb paika lambda
Kõrva-nina järgi seda paika ei pane...

Postitatud: 18.02.2006 12:21 12
Postitas Entusjast
Krt, kahtlustangi lambdat millegipärast. Sihuke tähelepanek veel, et kui nüüd pikka maad sõita. Noh ütleme miinimum kuskil 100 km trassi. Siis sünnib auto kui uuesti. Minek on tagasi ja auto töötab ilusti ning korralikult.

Postitatud: 19.02.2006 17:21 45
Postitas truumu
Proovi klapivahed veelkord üle käia aga ainult külma mootoriga.

Postitatud: 21.02.2006 10:39 09
Postitas mihkma
Mul oli umbes sama Scorpaga 2.0i (88.a.), peale diagnostikat ja reguleerimist autol kadus jõud. "Viga" oli selles et pandi eelsüütenurk 10 kraadi (nagu ette nähtud). Aga minu Scorpa mootor oli vana ja kulunud nukkvõlliga ja vist seepärast talle ei meeldinud see 10 kraadi - ma käisin elektriku juures ja panime 17 kraadi ja siis oli kõik OK. Ma ei tea mis seal mootoris täpselt oli, ei hakanud midagi rohkem uurima, kui vot selline asi oli et pidin eelsüüdet natukene varajasemaks keerama. Muidu jah, mäkke ei jõudnud erksalt minna ja täitsa tuim.
Ei tea kas sellel 2.5 e34 üldse saab eelsüütenurka reguleerida käsitsi? Kuulsin et uuematel mudelitel on see automaatne. Minu 88.a. Scorpal sai seda käsitsi keerata jagajakaant keerates.

Postitatud: 22.02.2006 17:48 32
Postitas Entusjast
Kees reguleeriks klapid ja mis hinnaga.

Postitatud: 22.02.2006 18:06 13
Postitas MairoG
entusiast kirjutas:Kees reguleeriks klapid ja mis hinnaga.
Tallinn, Laki 6 Autodiagnostika

Hind on täitsa ok ja klapid saavad kah õieti reguleeritud :D

Postitatud: 22.02.2006 18:46 19
Postitas truumu
entusiast kirjutas:Kees reguleeriks klapid ja mis hinnaga.
350.-
Auto ööseks meile, plokikaas 6-e potasel pikk, tahab jahtumist
Lõunaks saad kätte.
Valdek teeb samuti seda tööd:519 000 31(hinda ei tea)

Postitatud: 24.02.2006 12:30 04
Postitas Entusjast
Võtan järgmine nädal mingi aeg ühendust

Postitatud: 24.02.2006 20:59 37
Postitas Viljar
Ja saab ka meie juures seda regulli teha ;)

Postitatud: 30.05.2006 10:05 34
Postitas margo989
Kui suured on klapivahed külmalt 125kw 2,5 mootoril?

Postitatud: 30.05.2006 10:53 14
Postitas MairoG
Kui jutt M20-st siis 0,25mm nii sisse kui väljalase ;)
kui mõtled E36 323-l olevat 2,5 siis seal pole sul midagi regullida :)