E39 veojõukontroll
-
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 08.08.2003 13:43 03
- Asukoht: Tartu
E39 veojõukontroll
asi siis järgmine, et sõitsin täna linnavahel ja järsku jäi veojõukontrolli tuluke armatuuris põlema ja enam ära ei kustu. proovisin välja lülitada, ei midagi. lasin siis lumise koha peale ja proovisin kas rattad laseb kaapima, lasi. nii, et ta siis ei tööta mul hetkel ja tuli põleb kogu aeg. milles asi võiks olla?
BMW 525 E39/ galant 2,5 v6
-
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 08.08.2003 13:43 03
- Asukoht: Tartu
-
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 08.08.2003 13:43 03
- Asukoht: Tartu
Siit ei viitsi lugeda?
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=19835
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=19835
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 08.08.2003 13:43 03
- Asukoht: Tartu
Viitsisin, lugesin, tänudpriitv8 kirjutas:Siit ei viitsi lugeda?
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=19835

Nüüd siis asi jälle selline, et hommikul tööle minema hakates kõik jälle korras? Et mis te siis arvate kas on anduri või selle trossi viga? Igatahes proovin kuskile aja saada ja korda teha...
BMW 525 E39/ galant 2,5 v6
-
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 08.08.2003 13:43 03
- Asukoht: Tartu
- Pritsa
- Huviline
- Postitusi: 134
- Liitunud: 22.12.2003 13:33 45
- Peamine sõiduk: BMW 420d Xdrive
- Asukoht: Tallinn
Palju sul see lõbu maksma läks ka? Ja kaua sa sõitsid, enne kui remonti viisid?
Andur koos vahetusega UM-is läks mingi 1700 - 1800 EEK.
Ise sõitsin vigase anduriga mingi kuu aega, kuid kuna viga oli juba auto ostmisel küljes siis, täpset aega ei tea. Auto oli pikka aega ka müügiplatsil seisnud (ja müüja väitel oli enne müüki toomis asi töötanud

-
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 08.08.2003 13:43 03
- Asukoht: Tartu
-
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 08.08.2003 13:43 03
- Asukoht: Tartu
-
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 15.09.2005 13:00 05
Mitte ei tepsi katkised asjad. Kui andurid kõik terved, ei ole ASC-l ka midagi viga. Ükskõik kui külm on. Kui vahel töötab, vahel mitte tuleb tipa-tapa esindusse ja andurid üle kontrollida, ilmselt on vähemalt üks nendest minemas.
Viimati muutis Ilves, 10.02.2006 15:57 03, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 08.08.2003 13:43 03
- Asukoht: Tartu
Ja-jah. Palju parem on kuskil maanteel keset paanikapidurdust enne põkkumist põdraga avastada, et see andur mis jupsis on lõplikult katki läinud. Aga kuni selle ajani olid ikka 1400 krooniga plussis.
Ega auto pohmellis inimene ei ole, kes järgmiseks päevaks ennast välja magab. ja UMi tester ei näita mitte ainult peetis andurit, vaid ka kohe peeti minevaid andureid.
Ega auto pohmellis inimene ei ole, kes järgmiseks päevaks ennast välja magab. ja UMi tester ei näita mitte ainult peetis andurit, vaid ka kohe peeti minevaid andureid.
-
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 08.08.2003 13:43 03
- Asukoht: Tartu
Tere!
Teie küsimus oli:
Tere! Auto 520 e39. Asi siis selline, et eile sõites jäi veojõukontrolli tuli põlema ja ära ei kustunud enam. proovisin lume peal, võttis rattad kaapima. täna hommikul peale öö aega seismist sõitma hakates kõik jälle korras. mida peaksin ette võtma? Tänud
Meie vastus:
Tere,
kui viga kordub tuleks teeninduses testriga vead üle vaadata ning vastavalt sellele juba ka remont teostada. Võib juhtuda, et üks rattapöörlemise anduritest on vigane.
Lugupidamisega,
United Motors
Eks muidugi on ta õigem kohe korda teha kui miskit korra jamab, aga lihtsalt pole lähinädalatel võimalust ja aega.
Teie küsimus oli:
Tere! Auto 520 e39. Asi siis selline, et eile sõites jäi veojõukontrolli tuli põlema ja ära ei kustunud enam. proovisin lume peal, võttis rattad kaapima. täna hommikul peale öö aega seismist sõitma hakates kõik jälle korras. mida peaksin ette võtma? Tänud
Meie vastus:
Tere,
kui viga kordub tuleks teeninduses testriga vead üle vaadata ning vastavalt sellele juba ka remont teostada. Võib juhtuda, et üks rattapöörlemise anduritest on vigane.
Lugupidamisega,
United Motors
Eks muidugi on ta õigem kohe korda teha kui miskit korra jamab, aga lihtsalt pole lähinädalatel võimalust ja aega.
BMW 525 E39/ galant 2,5 v6
Vaata, kui on ABS-i anduri viga, siis põlevad korraga nii ABS kui ASC märgutuled. Kui põleb ainult ASC tuli, ja tõesti on tegu trossiga lisaklapiga, siis tasub seda kindlasti kontrollida. Aga minu enda kogemus (ja ka sõbra E32-l tuli sama teha) oli selline, et viga polnud mitte trossis, vaid selle ADS mootori sees olnud tagastusvedrus. Oma auto juures vist isegi kirjutasin ka paar rida sellest, kuidas ma seda parandasin.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 08.08.2003 13:43 03
- Asukoht: Tartu
-
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 08.08.2003 13:43 03
- Asukoht: Tartu