1. leht 1-st
Mure 520/89 95 kw bmw-ga
Postitatud: 28.01.2006 21:49 56
Postitas Leopold661
Selline küsimus et kas on selline asi võimalik et sõitmise pealt viskab mootori rihma niimitu hammast üle et mootor jääb seisma ja enam käima ei lähe kuna gaasijaotus on nii paigast ära? Klapid pähe ei lennanud aga auto käima ei lähe enam

Küünlad on pärast käivitamist märjad ja säde on ka olemas.
Äkki oskab keegi midagi välja pakkuda kust võiks vea otsimst alustada?
Jagaja kaan oli ka ok
Postitatud: 29.01.2006 00:21 41
Postitas Viljar
A kus sa tead, et kalpid pähe ei käinud ?
Algatuseks vaata märgid üle, teiseks mõõda surved ära.
Postitatud: 29.01.2006 18:11 54
Postitas hanzvonkazak
piisab juba kahest hambast, et klapid peas ära käivad.
Postitatud: 29.01.2006 18:19 51
Postitas Jaanus_P
kunagi kui 2,5 mootori kokku panime ei leidnud seda nuuti üles mis käib nuka hammasratta kinnihoidmiseks. kohe võtsime mõõdud ja treipink tööle... valmis. auto läks käima ja sai väike ring tehtud. jätsime masina seisma, antsime uuesti starterit ja enam tööle ei läinud. selgus, et 2 hammast rihm üle visanud. klapid kõverad jne. sai kohe pea maha võetud. klapid vahetatud ja uuesti kokku..... starterit ja töötas... jätsime seisma, andsime uuesti starterit ja jälle klapid pähe.

. siis hakkasime uurima, et milles asi ja selgus, et nuut mille me tegime oli ikkagi liiga pikk (omast arust tegin 1mm lühema). sai romulast uus nuut toodud, uuesti mootor kokku

ja töötas.
jutt siis järgmine, et 2 hammast ajab klapid kõveraks.
Postitatud: 04.02.2006 18:38 33
Postitas Leopold661
auto sõidab jälle .
Postitatud: 04.02.2006 18:39 34
Postitas Leopold661
Töömees oli lõdviku lahti unustanud ja tosool jooksis hoopis välja
Postitatud: 04.02.2006 20:17 48
Postitas Danil523
Leopold661 kirjutas:Aga ma sõidan veel natukene ja kui asi ei muutu siis tõenäoliselt uut kaant vaja.
Arvan et sul vist pole karta midagi kuna mootor on e28 või e30 ga 1:1 väga kalliks sul ei lähe- ma arvan...