1. leht 1-st
525 tds uimane
Postitatud: 17.12.2013 22:19 46
Postitas perfekto
Terv,
probleem siis selline, et turbo ei rakendu. Aboluutselt mingit minekut ei ole, kui pöörded üle 2200 tõusevad. Turbo vilin on natuke teistsugune kui enne. selline madalam ja natuke kahiseb. kuskilt midagi ei suitse, mootor töötab korralikult, auto sõidab, küttekulu on tavaline. eelmine õhtu sai korralikult hagu antud ja nüüd selline probleem.
Äkki oskab keegi aidata.
Re: 525 tds uimane
Postitatud: 17.12.2013 22:44 42
Postitas arnis
Kontrolli õhutorud üle. Vahest viskab toru lahti kui klamber pahasti kinni.
Re: 525 tds uimane
Postitatud: 18.12.2013 15:07 16
Postitas perfekto
Õhutorud olid tõesti lahti. sai need kinni pandud. sümptomid samad. sõitsin umbes 17km rahulikult ja viskas kohati tagant musta tossu välja. infoks veel niipalju, et sai sõidetud sügava pori sees. äkki ampsas seda kuhugi augu ette.
Re: 525 tds uimane
Postitatud: 18.12.2013 15:18 28
Postitas prj
Tee sisselaskele rõhulekketest.
Õhulugeja asemele käib pime, millel nippel otsas ja sealt lased rõhu sisse tavalise rehviotsikuga.
Vältimaks õlikorgi alt õli välja pressimist, võta ka karterituulutus sisselaske juurest lahti ja pane maf->turbo lõdvikust tulev ots pimedaks.
Kui kõik on OK, siis peaks ilusti sees hoidma rõhku, kui sisse lased.
Tark oleks korra ka veakoode vaadata, nendel kui on EGR-i viga, siis samamoodi tõmbab kütusekoguse maha.
Re: 525 tds uimane
Postitatud: 19.12.2013 17:21 09
Postitas perfekto
kuna alles õpin autosid tundma, siis kinnitasin hoopis kapoti all oleva õhuvõtutoru vms. Arnis mõtles tõenäoliselt kanalisse sõita ja parema rattakoopa juurest jahutusse suunduva turbo toru kontrollida. Ka see oli lahti ja sai kinnitatud.
Auto korras ning sõit jätkub.
Re: 525 tds uimane
Postitatud: 19.12.2013 18:30 02
Postitas arnis
Põhimõtteliselt kõik torud alates turbost kuni sisselaskekollektorini võivad lahti tulla.
Eriti kui klambri alla jäi õlikirmekihike ja kui klamber on katki/ei saa kõvasti kinni.