1. leht 1-st
e28 salongi ventilaatori vahetus
Postitatud: 09.01.2006 17:52 50
Postitas roadstar
Ma tean, et see teema on siit vist isegi läbi jooksnud, kuid otsingut kasutades ei leidnu kahjuks midagi. Probleem siis järgmine, et kuidas saada seda plastikust korpust lahti, mis neid tiivikuid katab, et saaks mootori koos kõigega välja võtta? Teiseks veel selline asi, et vanal mootoril on juhtmete ühendusotsikud ühesugused, uuel aga üks on hoopis teistsugune, et kuidas seda probleemi lahendada ja kas võib ka nii olla, et uus mootor ei sobigi?
Uue mootori kood on 0130063012 ja masin ise on 87a 524 td.
Postitatud: 09.01.2006 18:06 01
Postitas maxx255
see plastik kapsel tuleb sealt suht lihtsalt 2ra, see on mingi noksuga kinni seal natuke t6mbad ja naksti tuleb 2ra, kaks kinnitust on kapslil, üks on all ja teine yleval. v2hemalt minu 520i 87a mudeli puhul on sedasi, mul kondiga auto ka ja see ventikas asus kapoti all... minul vana mootor sama numbriga mis sinul uus, üks juhe on yhe kinnitusega ja teine teisega...
Uurix ise, et on keegi seda ventikat kunagi lammutanud ja puxe sellel vahetanud, oleks tore kui keegi n2pun2iteid jagax...
Postitatud: 09.01.2006 18:12 40
Postitas roadstar
maxx255 kirjutas:minul vana mootor sama numbriga mis sinul uus, üks juhe on yhe kinnitusega ja teine teisega...
aga juhtmed, mis tulevad mootorini on ühesuguste otstega ehk siis ühte juhet kohe ühendada ei anna...
Postitatud: 09.01.2006 18:25 58
Postitas maxx255
kuda nüüd neid nimetadagi, et üks on isa pistik ja teine emme ehk siis yhe juhtme kyljes on pistik mis kinnitub mootori kyljes oleva klemmi kylge ymbritsedes seda klemmi teine juhtme ots j2llegi kinnitub mootori kyljes oleva otsa kylge sedasi, et l2heb sinna olevasse vahesse sisse, jutt sai kyl segane a loodetavasti saad aru... kui sul pistik ei sobi, saad ju selle vast 2ra vahetada ...
PS! saatsin sulle messi ka, tore oleks kui sa vastax

Postitatud: 09.01.2006 18:30 23
Postitas roadstar
vanal mootoril on mul seega kaks isa pistikut...
Postitatud: 09.01.2006 18:38 07
Postitas maxx255
kui ei sobi ja vaatad midagi muud endale oleks asjast huvitatud

Postitatud: 09.01.2006 20:10 25
Postitas hanzvonkazak
mis nedel pistikutel häda on. kui saab valesti hakkab vent lihtsalt teisipidi tööle ja kõik. tõstad otsad ringi ja asi korras. aga ma just ükspäev näppisin endal seda ja minuarust oli üks emane teine isane klemm. nii et valesti pole võimalik panna. kui kelmmid ei sobi vaheta ära. ventikamootorid peaks olema ja samad aid mis võivad erineda on tiivikud ja need on vahetatavad.
Postitatud: 09.01.2006 20:44 27
Postitas Cardo
olen pukse vahetanud küll, ainult pead leidma 6mm ja õige välismõõduga puksid või väiksemate puhul tehema vaheplaadid.
Postitatud: 09.01.2006 21:06 34
Postitas kopamees
Neid pukse on ka laagritega võimalik asendada, see eeldab aga suuremat ratsimist. Ise ma aga panin kunagi oma E28-le ford sierra ventika, kuna neid võrreldes bemari omaga rohkem saada (odavalt) ja kõik sobib, ainult mootori osa läbimõõt oli veidi sierra omal väiksem. Aga kuna ta kinnitub just mootori ümber oleva vitsaga, siis tuli seal vähe aretada, et see ilusti tsentrisse jääks. Aga ei midagi hullu, kui vähegi nupp nokib

Juhtme teema ei tohiks ju ometi probleeme valmistada.
Postitatud: 09.01.2006 21:36 49
Postitas hanzvonkazak
seda minagi. ma saaks aru kui seal mingi miljon eri juhet aga ainult kaks

Postitatud: 09.01.2006 22:52 17
Postitas Viljar
olen isegi kunagi sierra mootori sinna sisse sätinud, ja töötas minuarust täpselt sama hästi kui ooriginaal, ainult et tõesti oli oluliselt soodsam.
Postitatud: 09.01.2006 23:27 23
Postitas maxx255
hmm t2itsa hea m6te sierra ventika kohta siis

Postitatud: 11.01.2006 17:13 59
Postitas roadstar
Sai siis asi vahetatud ja jutt, et mootorid samad on ja et erinevate mootorite tiivikuid omavahel vahetada saab on paras kaka. Esialgu avastasin, et uue mootori tiivikud on küll sama suured, kui kogu ventilaatori pikkus oli palju suurem, kui vanal. Siit võetud näpunäidete järgi võtsin siis vanal tiiviku maha ja uuel ka ühe ja selgus see, et kohe mitte ei saa teist otsa panna, kuna vanemal vendil on palju peenem toru. Uuel vendil siis kopsisin tiivikud sissepoole, et mahuks. Järgmine asi oli see, et uue vendi mootori läbimõõt oli tunduvalt väiksem ja pidin väheke asju vahele panema, et ta ka kinni jääks. Vahetatud ta aga sai ja töötab ka täitsa ilusti, aga esimese astmega ei saa veel igakord korralikku hoogu sisse, niiet vaja veel veits sättida seal. Aga tänud neile, kes vastasid ja tänu kellele asjaga ülde niikaugeligi sain.

Postitatud: 12.01.2006 14:00 52
Postitas maxx255
hmm kysix veel, et kuda sa tiivikud k2tte said v6lli kyljest kas lihtsalt j6uga sikutades tulevad 2ra v6i on seal mingi oma nipp kuda nad 2ra k2ivad? tagasi panid liimiga v6i surusid lihtsalt otsa? endal plaanis uus mootor osta a kuna mootoril labasid otsas pole siis tuleb labad ise sinna aretada kylge...
PS! uus mootor maxab kusjuures 548.- eeq

Postitatud: 12.01.2006 17:53 06
Postitas Cardo
toestad tiiviku rippasendisse kruustangide vahele ja 5mm poldiga või toruga lööd võlli tiivikuseest välja