1. leht 1-st
E34 roolivõim undab külmaga...
Postitatud: 28.12.2005 20:56 53
Postitas lavrenti
Milles võib probla olla? Kas külmas ilmas on asi või peaks õli vahetama võimus?
Postitatud: 28.12.2005 21:10 59
Postitas aivo28
mul sama teema.kindlasti vaheta õli!
aga tõenäoliselt on asi auto varasemas minevikus,st on pump töötand kuivalt(voolik katki läinud,vms).vaheta õli ja sõida edasi,niikaua kui kannatab-muud midagi.
Postitatud: 28.12.2005 21:20 10
Postitas lavrenti
Mul on olemas Audi originaal õli (roheline). Kas võib sellega asendada praegust punast õli?
Postitatud: 28.12.2005 21:25 18
Postitas aivo28
roheline minuteada mineraal
bemmile ikka nn"atf" ehk punane õli.
Postitatud: 28.12.2005 21:56 54
Postitas lavrenti
Ma olen kuulnud, et segada ei tohi... Aga asendada täielikult rohelisega?
Postitatud: 29.12.2005 10:08 22
Postitas priitv8
Seda, kas panna punast (ATF) või rohelist (Pentosin CHF), on kirjas õlipaagi korgil.
Üldreegel on see, et ainult roolivõimu korral käib ATF, kui aga on peal ASC+T või nivooamordid, siis käib CHF. Aga veelkord: vaata korki, seal on kirjas.
Postitatud: 29.12.2005 11:48 49
Postitas AARE540
priitv8 kirjutas:Seda, kas panna punast (ATF) või rohelist (Pentosin CHF), on kirjas õlipaagi korgil.
Üldreegel on see, et ainult roolivõimu korral käib ATF, kui aga on peal ASC+T või nivooamordid, siis käib CHF. Aga veelkord: vaata korki, seal on kirjas.
Kasutasin ka ise paar kuud tagasi Priidu soovitust, oli tõesti kirjas õli mark, esinduses küsiti ka veel, kas 7 v 11 (see vist mingi markeering- ka korgil kirjas), seega läks kaubaks CHF 11, liiter maksab UMis mingi 200EEK keerus.
Postitatud: 29.12.2005 13:22 57
Postitas eero
priitv8 kirjutas:Seda, kas panna punast (ATF) või rohelist (Pentosin CHF), on kirjas õlipaagi korgil.
Üldreegel on see, et ainult roolivõimu korral käib ATF, kui aga on peal ASC+T või nivooamordid, siis käib CHF. Aga veelkord: vaata korki, seal on kirjas.
Mul siis see erand, et pole ei ASC-d ega nivood, aga korgi järgi roheline käib ikka.
Samas olen peale kallanud kolm aastat juba ainult punast (sest volled vanad ja lekivad pisut) ja ei tee teist nägugi.
Seega..

nii võib ka kuigi pole ilus.
Postitatud: 29.12.2005 13:42 19
Postitas AARE540
eero kirjutas:Mul siis see erand, et pole ei ASC-d ega nivood, aga korgi järgi roheline käib ikka.
Sa ei ole erand, vaata minu eelmist posti

Postitatud: 29.12.2005 17:02 36
Postitas lavrenti
Palju seda õli läeb roolivõimu üldse? (520 E34)
Postitatud: 03.01.2006 13:42 18
Postitas randos
E34 2.0 mootoriga mahutab 1,2 liitrit õli roolivõimu.
Roolivõimendites ksautatakse automaatkäigukasti õli, soovitatavalt siis:
DuraBlend ATF
ATF Type D
MaxLife ATF
kuid sõltuvalt mudelist võib loetelu olla erinev, nagu ka eelnevalt märgitud!
Postitatud: 03.01.2006 22:06 01
Postitas ravia
Omal ka korgil kiri CHF 7.1.(autol ainult roolivõm)
Kippus siis ka teinegord häälitsema külmalt keerates.Õli tase tahtis natuke kergitamist saada.
Aga huvitav on see,et autopoodides kus käisin keegi sellist õli kataloogi järgi minu masinale ei leidnud.Igatahes õli on hele,tiba kollaka varjundiga.
Pakuti siis STP(kui ei eksi) õli,mis värvilt sarnanes-pidi sobima igat liiki roolivõimu õlidega(nii pudelil kirjas) ning millel siis määrimist parandav omadus ja ka väiksemate lekete peataja.Siiani pole kahjulikke märke täheldanud.
Korkidega võib ehk nii ja naa olla e. kadus vana ära pandi see,mis oli kättesaadaval

Postitatud: 03.01.2006 22:34 37
Postitas petzz
mul selline jama, et kui näiteks külmalt rooli keerata siis nagu mootori pöörder langevad...selline tunne nagu oleks mootoril raske voi midagi. kui keerad siis langevad ja kui ei keera siis on normis

.
Postitatud: 03.01.2006 22:40 19
Postitas ravia
petzz kirjutas:mul selline jama, et kui näiteks külmalt rooli keerata siis nagu mootori pöörder langevad...selline tunne nagu oleks mootoril raske voi midagi. kui keerad siis langevad ja kui ei keera siis on normis

.
Eks mootoril ikka lähe raskemaks.Keerates rooli rakendub tööle võimendi pump.
Postitatud: 04.01.2006 00:12 49
Postitas petzz
nijaah..pole nagu teistel roolivõimuga autodel seda tähele pannud. kahtlane tundus kuidagi. aga ex kui autoga kuskil midagi remontima lähen küsin sealsete vendade käest.
Postitatud: 05.01.2006 23:32 39
Postitas headache
sõbral oli mingi opel sellel oli küll kui rooli keeras tahtis mootor välja surra... enda autol kohapeal keerates aru ei saa et pöördeid maha võtaks aga kui askeldad siduri jms siis keerates annab tunda küll kohe pööretele.. aga eks ta loogiline ole ka tgelt.. undamist pole täheldanud ehk töötab siis
Postitatud: 05.01.2006 23:41 09
Postitas Silwer
eero kirjutas:Mul siis see erand, et pole ei ASC-d ega nivood, aga korgi järgi roheline käib ikka.
Samas olen peale kallanud kolm aastat juba ainult punast (sest volled vanad ja lekivad pisut) ja ei tee teist nägugi.
Seega..

nii võib ka kuigi pole ilus.
See roheline õli ju igas Statoilis müügis. Otsi rohelist pudelit millel peal kiri et sobib PSA grupi (Citroen, Peugeot) autode hüdraulikasüsteemi. Audist ja BMW-st ei ole seal küll juttugi aga tegu just selle asjaga mida vaja - CHF.
Hind oli u. 100 eek / 1 liiter (kindlasti on ka odavamaid kohti kui Statoil aga seal see vähemalt 24h kättesaadav).
Postitatud: 06.01.2006 09:24 18
Postitas priitv8
Silwer kirjutas:See roheline õli ju igas Statoilis müügis. Otsi rohelist pudelit millel peal kiri et sobib PSA grupi (Citroen, Peugeot) autode hüdraulikasüsteemi. Audist ja BMW-st ei ole seal küll juttugi aga tegu just selle asjaga mida vaja - CHF.
Olen seda sidruni õli seal isegi vaadanud, aga ei ole see ei CHF7.2 ega CHF11S mida BMW kasutab.
Tegelikult oligi ta vist seesama LHM+, millest siin juttu:
http://www.pentosin.de/eng/products/chf ... aulic.html
Iseasi, kui palju neil reaalselt vahet on, seda pole viitsinud uurida.
http://www.cyclingcentralva.org/geninfo.html
Postitatud: 06.01.2006 09:30 59
Postitas Raivo
priitv8 kirjutas:Silwer kirjutas:See roheline õli ju igas Statoilis müügis. Otsi rohelist pudelit millel peal kiri et sobib PSA grupi (Citroen, Peugeot) autode hüdraulikasüsteemi. Audist ja BMW-st ei ole seal küll juttugi aga tegu just selle asjaga mida vaja - CHF.
Olen seda sidruni õli seal isegi vaadanud, aga ei ole see ei CHF7.2 ega CHF11S mida BMW kasutab.
Tegelikult oligi ta vist seesama LHM+, millest siin juttu:
http://www.pentosin.de/eng/products/chf ... aulic.html
Iseasi, kui palju neil reaalselt vahet on, seda pole viitsinud uurida.
http://www.cyclingcentralva.org/geninfo.html
Jah. Ise olin kah peaagu et seda juba ostmas, aga selgus, et tegemist pole õige asjaga.
Ainult UM'st oli õige asi ca 200.-/l saada.
Iseasi, kas tegemist on mingi turundusnipiga, või on ka seal mingi reaalne vahe sees.
EDIT: väidetavalt on ka bemmil kahte erinevat rohelist õli, kuna ühed on nö külmakartlikumad kui teised (lõuna-euroopa, skandinaavia). Ei tea kui tõsijutt see, aga nii ma olen kuulnud.
Postitatud: 06.01.2006 09:50 56
Postitas priitv8
Raivo kirjutas:Iseasi, kas tegemist on mingi turundusnipiga, või on ka seal mingi reaalne vahe sees.
Eelmainitud ratturite lehte uskuda, siis on vähemalt see vahe, et LHM+ ja CHF7.2 on mineraal- aga CHF11S on sünteetiline.
Postitatud: 04.04.2007 19:25 06
Postitas MS
Elustan vana teema, 5 posti ülalpool mainiti, et rooli pööramisel tahab auto välja surra.
Samamoodi käitub ka mu E39 528 pärast roolivõimendi pumba vahetust.
Kui kohapeal lihtsalt natuke roolida, siis veab pöörded umbes 500-le ja lõpuni keerates suri välja koguni. Sisse läks ATF õli. Vana pump ulus, selleks sai vahetatud.
Kas asi võib olla seotud uue pumba parema tootlikkusega või mängib rolli roolilatil olev ülerõhuklapp?
Postitatud: 07.04.2007 15:04 41
Postitas MS
Järelikult ise küsin - ise vastan
Reduktsioonklapi vahetus ei muutnud mitte midagi.
Edasised nõuanded on teretulnud
Postitatud: 22.08.2007 16:52 15
Postitas smax
Mai tia mul on ASC igatahes peal ja anuma korgil seisab ATF!
Postitatud: 29.08.2007 00:24 35
Postitas seppa
nooh mul E39 530D '02a ja DSCIII peal...ja ka kirjas korgil ATF.....kas see kindel markeering siis kusagil korgi sees.......hommikul lähen uurima..kuna nüüd õhtul hakkas väheke häält tegema kui kiirendanud olid ...ning õli tase alla vajunud...ju vajaka mõned grammid õli.

Postitatud: 25.10.2007 09:06 23
Postitas darklight
aga miks e34 ASC puhul teistsugust õli kasutatakse, kas ASC süsteem on kuidagi selle õliga siis seotud?

Või käis see ainult ASC+T kohta?
Postitatud: 25.10.2007 10:18 51
Postitas priitv8
darklight kirjutas:aga miks e34 ASC puhul teistsugust õli kasutatakse, kas ASC süsteem on kuidagi selle õliga siis seotud?

Või käis see ainult ASC+T kohta?
Ainult ASC+T kohta. Paljas ASC poob ainult mootorit, selleks pole tal õli tarvis. +T puhul ajab aga agregaat tagarataste pidurdamiseks süsteemis ise rõhu üles.