1. leht 1-st

keti vahetus.

Postitatud: 30.07.2013 01:17 47
Postitas iff100
mis km juures peaks mõtlema keti vahetuse pele?2,5 105kw e39.

Re: keti vahetus.

Postitatud: 30.07.2013 10:25 07
Postitas PeeterA
Tehas pole minuteada määranud TDS-i juhtkettidele/pingutitele vahetusintervalli.

Vajadus tekib siis keti/taldade vahetuseks, kui pritsemoment tühikäigul mitme kraadi ulatuses "hüppama" hakkab. Tühikäik muutub seetõttu ebaühtlaseks. Samuti võib mingil hetkel ketiajami kulumisest tingituna tulenema hakata kõrvalisi helisid.

Re: keti vahetus.

Postitatud: 30.07.2013 11:48 34
Postitas bmw e60 :)
PeeterA kirjutas:Tehas pole minuteada määranud TDS-i juhtkettidele/pingutitele vahetusintervalli.

Vajadus tekib siis keti/taldade vahetuseks, kui pritsemoment tühikäigul mitme kraadi ulatuses "hüppama" hakkab. Tühikäik muutub seetõttu ebaühtlaseks. Samuti võib mingil hetkel ketiajami kulumisest tingituna tulenema hakata kõrvalisi helisid.

On kõrva taha jäänd, et 150 000 läbisõidu juures pingutatakse ketti ja 300 000 kilomeetri läbimisel vahetatakse kett välja koos pingutite ja kõige muu sinna juurde kuuluvaga. (kett, pingutid, liugurid jne.)

Re: keti vahetus.

Postitatud: 30.07.2013 12:47 23
Postitas kloox
:lol: :lol: ,räägi nüüd täpsemalt,kuidas see keti pingutamine välja näeb :?: Või sul lihtsalt suured kõrvad või midagi :cool:

Aga teemasse,koos pee sügamisega vahetab 8 tunniga need asjad ära ja juppide hind mõned aastad tagasi oli 400 raha kanti(olenes,kust osta).

Re: keti vahetus.

Postitatud: 30.07.2013 13:54 17
Postitas teet82
PeeterA kirjutas:kui pritsemoment tühikäigul mitme kraadi ulatuses "hüppama" hakkab
See on huvitav info, olen isegi kokku puutunud selle probleemiga. Aga arvasin alati, et see pumba probleem, et aju ei suuda õiget pritsehetke hoida kulunud pritsehetke regulaatori tõttu või midagi sellist. Peaks ka proovima vahetada mõnel, äkki tõesti asi kulunud kettides hoopis :?

Re: keti vahetus.

Postitatud: 30.07.2013 17:00 05
Postitas iff100
[quote="iff100"]mis km juures peaks mõtlema keti vahetuse pele?2,5 105kw e39.[/quote


kui klapikambrikaane maha võtan,siis sealt ei saaks kindlaks teha keti venimist näiteks hammaka pealt?
külmast peast käima panna siis mootor töötab seni kaua ilust kui küünlad tagant ära lähvad hakkab jukerdama,ja teeb sedasi kuni mootor on soe.

Re: keti vahetus.

Postitatud: 02.08.2013 01:09 23
Postitas erikred
Teoreetiliselt pole vaja väga kulunud keti diagnoosimiseks isegi klapikambri kaant maha võtte. piisab kui õlikorgi august ketti kangutada. kui liigub on (väga)kulunud.
Targad mehed rääkisid et kui diagnostikaga vaadata ja pritsehetk hüppab siis on kett kulunud. kui pritsekogus hüppab siis jaoturpea.
Sellel mootoril ise pingutada pole midagi, seal on hüdrauliline pinguti.
150 000km pealt ikka pigem kontrollitakse ja reguleeritakse pritsehetke. Mõni kett sõidabki ainult 150 000 km mõni sõidab milli. oleneb õlist ja selle vahetamisest.

terv
erich

Re: keti vahetus.

Postitatud: 04.08.2013 08:54 43
Postitas kloox
Alati pole kulunud pumbapea süüdi pritsehetke hüppamises vaid piisab,kui on paigaldatud 11mm plunser.Mul oli 10 mm ilusti igas asendis süüde õige koha peal,aga peale vahetust hakkas 2 ja 5 vahel hüppama ning paika ilusti ei saanud.

Re: keti vahetus.

Postitatud: 04.08.2013 11:11 00
Postitas Leho
kloox kirjutas:Alati pole kulunud pumbapea süüdi pritsehetke hüppamises vaid piisab,kui on paigaldatud 11mm plunser.Mul oli 10 mm ilusti igas asendis süüde õige koha peal,aga peale vahetust hakkas 2 ja 5 vahel hüppama ning paika ilusti ei saanud.

kui osta tutikas 11mm pea siis pole küll probleeme nurga kõikumisega. Saab kõik pumbad paika.