Voh, täpselt teema minule...
Saaga E61ga, lühidalt sai väikse kõksu tagumise tule ja luugi pihta, kindlustus teeb korda kuid vahepeal sadas korralikult vihma ja tagavara ratta koobas jooksis kenasti vett täis... Ja mis meil siis tagavara ratta alla peidus on, pdc jms selline pudi, samuti ka kompressori relee... Jopvejumat, relee muidugi vees töötamisest vaimustuses polnud ning läks lühisesse. Kompressor käias niikaua kui aku tühi. Proua ütles seda muidugi alles siis kui auku juba nullis oli... Selge siis, lubatud tsüklid sai siis otsa, nüüd kompressor hõre nagu riigikogu peale lõunat.
Mootor toimib veel kenasti, õhuklapp ka korras kuid eks kolvi ümbert tihend kuumaga otsa saanud.
Kui kellelgi kompressor üle siis mõistlikud pakkumised oodatud, carway 330€ per ront on ilmselge liialdus, enne ootaks juba saksast uue ära. Aga sõita oleks vahest vaja, mitte mul, vaid proual. Selles häda ongi, ise saaks teiste masinatega ka liigeldud kui proua pinin hakkab ära tüütama...

Seega suht tuli takus asjaga.
Käed päris peest välja ei kasva seega osandasin kiirelt molekulideks, seest suht ok. Rootor ainult ei taha kepsu seest välja tulla, ei hakkand väga punnitama ka sest korpus tundus olevat tõeliselt õbluke...
On kellelgi asjaga lähemalt kokkupuudet olnud ning mis on tulemus?
Kui 39 kompressorit natuke ümber timmida siis saaks selle 61e koopasse riputada. Õhuklapid tahavad vähe ümbertegemist kuna e61el asuvad need kompressorist eraldi... See ka hädapärast üks võimalik variant.
Rohkem nagu kohe ei tulegi meelde.
Niipalju sai parem et ühe padja punnitab poolde vinna kuid rohkemaks suuteline ei ole, seega tuleb ikka uus sisu teha. X-i puhul on lihtsam, tellid rem komplekti ja laod kokku, e 61 puhul pole sellist vigurit veel näinud?
Arvamused oodatud..