Sõbral Toyota Celica, "topeltsport" vedrustus, madaldus. Kurve võtab
katastroofiliselt hästi, ükski tavaline E39 nii hästi ei võta (kaaluvahe ka),
kuid sõita täiesti keskmisel Tallinna teel on
valus S*TT, Rocca ring 60km/h näiteks.
Üks asi on madaldus, aga sellega kaasneb "sportlikkus/lühenenud amordi käik".
Valgel on lisaks laiemad rattad. Tahaks näha seda nägu, kui rattad
ei ole suunatud otse ja sai läbi sõidetud näiteks august. Samas kui
amortisaator töötab +/- 5cm siis pole ju karta midagi
Madaldus on pöördvõrdeline funktsionaalsuse ruuduga (v.a. ringrajal).
Aga see on siiski siililegi selge, mis mõttega jaurata. Saab jah teha, saab
teha natuke (nagu E39 tehasest tuleb sportvedrustus, 3cm), saab teha
rohkem, nagu see valge bummer, ikka veel nägus. Kuid saab teha veel
rohkem kus kisub juba mitte liiklusvahendi välimuse poole.
Ma võiks isegi teha lihtsa oletuse/pakkumise, et KÕIK äärekivid/politseinikud
on pandud mingi konkreetse euronormi järgi. Enamik autosid kes poe ees pargivad,
võivad rahulikult sõita ratastega äärekivile vastu ja midagi ei juhtu.
E36'l on karpidel isegi kena kurv tehtud, arusaadavalt funktsionaalsuse mõttes, arvestatud
mingisuguse nürinurgas üle sõitmiseks, ala praamid või muud järsult lõppevad kaldteed.