1. leht 1-st

e60 530d püsikiiruse hoidja paigaldamine

Postitatud: 03.04.2013 21:31 13
Postitas puhh2000
Autoks 530d 2008a 173kw mootoriga. Kuidas ja kui keeruline on järel paigaldada püsikiiruse hoidjat? kas peab terve juhtmestikum ise vedama või piisab püsika kangi lisamisest nagu mõndadel vanematel diisel bmw-del? Ehk on kellelgi kokkupuuteid sellise asjaga?

Re: e60 530d püsikiiruse hoidja paigaldamine

Postitatud: 04.04.2013 09:59 11
Postitas ooDDoo
alates 93 a pole bmw-l niisama üleliigseid juhtmeid veetud(Välja arvatud juhul kui tehasest tellitud täisjuhtmepuuga auto) seega pead ise need juhtmed vedama ja pärast kodeerima.

Re: e60 530d püsikiiruse hoidja paigaldamine

Postitatud: 05.04.2013 16:30 26
Postitas arnis
ooDDoo kirjutas:alates 93 a pole bmw-l niisama üleliigseid juhtmeid veetud(Välja arvatud juhul kui tehasest tellitud täisjuhtmepuuga auto) seega pead ise need juhtmed vedama ja pärast kodeerima.
Ei vasta täitsa tõele. Näiteks E39, millel puuduvad esimesed udutuled. Juhtmed on aga veetud.
Aga üldjuhul jah. Alates 1996 lisasid on meeletult, seega ei saa vedada niisama kõiki juhtmeid igale poole.

http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... /index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
cruise. Kui tund aega skeemide lugemisest ei saa mitte muhvigi aru, siis pole see töö sulle.
Aga progrema vist peab nii uuel autol. Ja muideks, on ka kangemaid püsikaid olemas kui tavaline.

Re: e60 530d püsikiiruse hoidja paigaldamine

Postitatud: 06.04.2013 12:30 21
Postitas puhh2000
Kui juhtmeid pole siis tuleks need vedada jah. Kui ise ei oska juhtmeid vedada siis läheksin kusagile elektriku juurde selle murega aga tahaksin umbkaudset hinda kokku kalkuleerida paju jupid jne... kõik läheks kokku umbes. Vaja olevat kangi ja aju ehk kui seda ka vaja on saaks mõnest lammutusest arvan mina aga palju tuleb autot laiali kiskuda et kõik juhtmed veetud saaks? Plaan oli paigaldada kõige tavalisem püsikiiruse hoidja mitte ees olevat autot jälgiv jne...

Re: e60 530d püsikiiruse hoidja paigaldamine

Postitatud: 06.04.2013 21:07 37
Postitas ooDDoo
arnis kirjutas:
ooDDoo kirjutas:alates 93 a pole bmw-l niisama üleliigseid juhtmeid veetud(Välja arvatud juhul kui tehasest tellitud täisjuhtmepuuga auto) seega pead ise need juhtmed vedama ja pärast kodeerima.
Ei vasta täitsa tõele. Näiteks E39, millel puuduvad esimesed udutuled. Juhtmed on aga veetud.
Aga üldjuhul jah. Alates 1996 lisasid on meeletult, seega ei saa vedada niisama kõiki juhtmeid igale poole.

http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... /index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
cruise. Kui tund aega skeemide lugemisest ei saa mitte muhvigi aru, siis pole see töö sulle.
Aga progrema vist peab nii uuel autol. Ja muideks, on ka kangemaid püsikaid olemas kui tavaline.
Ainuke mudel millel polnud udutulesid põhivarustuses oligi vist 520d

Re: e60 530d püsikiiruse hoidja paigaldamine

Postitatud: 07.04.2013 01:09 01
Postitas arnis
ooDDoo kirjutas:
arnis kirjutas:
ooDDoo kirjutas:alates 93 a pole bmw-l niisama üleliigseid juhtmeid veetud(Välja arvatud juhul kui tehasest tellitud täisjuhtmepuuga auto) seega pead ise need juhtmed vedama ja pärast kodeerima.
Ei vasta täitsa tõele. Näiteks E39, millel puuduvad esimesed udutuled. Juhtmed on aga veetud.
Aga üldjuhul jah. Alates 1996 lisasid on meeletult, seega ei saa vedada niisama kõiki juhtmeid igale poole.

http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... /index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
cruise. Kui tund aega skeemide lugemisest ei saa mitte muhvigi aru, siis pole see töö sulle.
Aga progrema vist peab nii uuel autol. Ja muideks, on ka kangemaid püsikaid olemas kui tavaline.
Ainuke mudel millel polnud udutulesid põhivarustuses oligi vist 520d
Samuti ei vasta tõele, minu auto:
Vehicle information
Type code DR71
Type 520D (EUR)
E series E39 (2)
Series 5
Type TOUR
Steering LL
Doors 5
Engine M47
Displacement 2.00
Power 100
Drive HECK
Transmission MECH
Colour SONDERLACKIERUNG (490)
Upholstery STOFF FLOCK/ANTHRAZIT (F6AT)
Prod.date 2001-02-22

Options
Description (EPC)
S227A SPORTL.FAHRW. MIT NIVEAUREGULIERUNG Sport susp.+low-slung+ride-height ctrl.
S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Multifunction f steering wheel
S255A SPORT-LEDERLENKRAD Sports leather steering wheel
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering
S386A DACHRELING Roof railing
S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S417A SONNENSCHUTZROLLO HINTERE TUERSCH. Roller sun visor, rear door
S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit
S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Interior/outside mirror with auto dip
S441A RAUCHERPAKET Smoker package
S473A ARMAUFLAGE VORN Armrest front
S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Headl.washer system/intensive cleaning
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S522A XENON-LICHT Xenon Light
S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning
S555A BORDCOMPUTER On-board computer V with remote control
S650A CD-LAUFWERK CD player
S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43)
S778A EINSTIEGSLEISTEN "BMW INDIVIDUAL" Individual BMW identification
S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN White direction indicator lights
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION GERMANY
S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Battery master switch
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Dealer List Europe
S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR On-board literature, German
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Omission of outer-skin preservation
S938A STEUERUNG ZS-INDIVIDUALSERIEN Individual series
S970A BUSINESSPAKET Business Package

Standard equipment
Description (EPC)
S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights
S548A KILOMETERTACHO Kilometre speedo
S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German

Information
Description (EPC)
S220A NIVEAUREGULIERUNG Self-levelling suspension
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip

Individual vehicle data
---- Processing Individual
Sign "BMW individual"

---- Special Series
E39-V1-V3-A-1, KA78
0490 Color
Sonderlackierung "carbonschwarz-metallic", wie Schl.Nr. 416
( Sonderserie V1-V3 )
Tähelepanu tuleks pöörata mitte lisadele enditele, vaid sellele, et udukad on standardis.
Ma pole isegi vist näinud FL ilma udukatega, aga pFL olen.

See, millel ei olnud, oli 96a TDS, pre FL.