1. leht 1-st

neliveolise E34 muutmine jäigemaks

Postitatud: 13.11.2005 22:41 01
Postitas ZoojaPuhur
Tahaks muuta oma neliveolist Alpinat jäigemaks. Veidral kombel on Alpina Allrad Touringul tavaline vedrustus, mitte sport. Ehk on asi selles, et nelivolisele bemm ei soovitagi "sport vedrustus"? Sellest lähtuvalt, äkki polegi mõtet sutsima hakata, et autot madalamaks ja jäigemaks saada?

Kui ma hakkan nüüd oma tõlda jäigemaks tegema, siis kas piisab ainult vedrude vahetamisest (auto läheb veits madalamaks, aga sellega oleks nõus)? Või peab koos vedrudega amordid ka ära vahetama? Kui amordid tuleks ka ära vahetada, siis läheb kogu see vahetuse case juraks, sest sellele masinale ei sobi suvad amordid, vaid lähevad spets amordid (amordi kinnituste vahe on neliveolise amort vs "mõni muu"). Tagumised isegi läheksid tavalised (esimesed just ei läinud). Tõsi, mingite muude tagaamortidega kaotaksin lisa - isereguleerv tagavedrustus (mul sellest suht savi, ei tassi mingeid raskeid asju). Seega taha nagu saaks panna sportlikumad amordid ja vedrud, aga ees amorte ei saaks vahetada, vahetaks ainult vedrud. On sellisel nikerdamisel mõtet või võib lõpptulemus mingi porno tulla kokkuvõttes?

Postitatud: 13.11.2005 22:51 49
Postitas kiire-lauri
madalad vedrud tavaliste amortidega pidi see teema olema ,et amort pidi õhtale minema kiiremini aga muud ei juhtu midagi ma arvan vähemalt.Jäigemaks ta läheb kindalt ja ära ka ei lõhu.

Postitatud: 14.11.2005 12:09 14
Postitas Tom
Viimasel ajal (nii umbes 90nendate algusts) tahab Alpina pakkuda oma kliendile luksust ja mugavust, sellepärast ka ei ole sport vedrustust su autol ja see on ka põhjus miks nad Z8 nõrgemaks tegid ja pehme vedrustuse panid jne..

Postitatud: 15.11.2005 14:15 16
Postitas ZoojaPuhur
ups...sain ma nüüd õieti aru, et kõik uuemad alpinad on tavalise (loe: lödivedrustusega)?

Postitatud: 15.11.2005 20:57 51
Postitas Muhv
ZoojaPuhur - häbi häbi :o Alpina on härrasmehe auto. Kui tahad brutaalset jõudu ja dressi kanda sõidu ajal pead ikka Hartge poole pöörduma!