E61 High rate of battery discharge
Postitatud: 06.02.2013 23:00 33
E61 530d 2004 tarbib miski voolu seistes.
Hommikuti viskab kirja: "Increased battery discharge while stationary, some electrical consumers may have been switched off" ning on ka i-drive välja lülitanud tänu sellele.
Loomkatseid on tehtud palju.
Kõigepealt laadisin aku täis. Järgmine hommik kordus sama - viisin aku testi. Peal oli mingi noname aku 800 käivitusvool 95Ah - aku oli kutu (Käivitusvool täis akul 500)
Ostsin uue aku (kindluse mõttes ka testrist läbi lastud - korras) - samade näitajatega - UM väitis, et kui uus aku on samade näitajatega ei pea õpetust tegema.
Uus aku õhtul peale - hommikul sama kiri ees. Käima läheb auto ilusti.
Esmalt on autol kaks viga mis võivad olla seotud selle jamaga. Luugijuhtmed on arvatavasti katki - kesklukk ei toimi puldist ning lisapidurituli ei tööta - kui luuki liigutada hakkab vahel pidurituli tööle. Tagaklaasisoojendus töötab, kojamees töötab, raadio mängib (külmadega oli juhuseed kus hommikuti raadio heli kadus ära- hakkis. 5 minutit sõitu kadus viga), vett pritsib, klaas ja luuk tulevad lahti.
Teiseks on autol mingi lisaimmo - tuluke vilguv kui uksed kinni panna, aga immo ise ei toimi - sest käima panemiseks ei pea ma seda kiipi sina vastu panema - kuid ehk tarbib voolu? - noname
Auto läheb sleepmode umbes 1 tund peale uste lukustamist, või siis kui umbes tunni jooksul ei puutu ühtegi ust jne.
Proovisingi siis nii, et jätsin luugi lahti ja ootasin kuni läheb sleep'i. Mõõtsin testriga akut. 12.34 (õhtul) hommikul mõõtsin uuesti 12.30 - Norm. ehk kadu pole. Siis tegin ukse lahti. Auto ärkas, salongi tuled süttisid. Panin süüte esimesse astmesse ning jälle veateade ees, et aku on seistes palju tühjenenud. Jooksin testriga aku juurde näitas 11.98 ja kui salongi tuli kustu panna siis 12.05. Veel sinna juurde, et pagassipõhi on kuiv.
Laadimine on korras - varjatud menüüst näitab 14.8-15.3, testriga mõõtes akult 14.8
Kust viga otsida? Kas alustada luugijuhtmetest ja siis edasi vaadata? Kes või kuidas kindlaks teha kas lisaimmo tarbib voolu. Tahaks seda üldse ära võtta, kuid ise sellega vist? ei saa hakkama?
IPS sensor (vmi, massi juhtmel korras) - UM ütles, et diagnost pole selle koha pealt viga visanud.
Sai pikk jutt, kuid vähemalt põhjalik.
Ehk on keegi sarnase asja üle elanud, ning oskab soovitada kuidas edasi käituda, enne kui uuesti UMi minna.
Hommikuti viskab kirja: "Increased battery discharge while stationary, some electrical consumers may have been switched off" ning on ka i-drive välja lülitanud tänu sellele.
Loomkatseid on tehtud palju.
Kõigepealt laadisin aku täis. Järgmine hommik kordus sama - viisin aku testi. Peal oli mingi noname aku 800 käivitusvool 95Ah - aku oli kutu (Käivitusvool täis akul 500)
Ostsin uue aku (kindluse mõttes ka testrist läbi lastud - korras) - samade näitajatega - UM väitis, et kui uus aku on samade näitajatega ei pea õpetust tegema.
Uus aku õhtul peale - hommikul sama kiri ees. Käima läheb auto ilusti.
Esmalt on autol kaks viga mis võivad olla seotud selle jamaga. Luugijuhtmed on arvatavasti katki - kesklukk ei toimi puldist ning lisapidurituli ei tööta - kui luuki liigutada hakkab vahel pidurituli tööle. Tagaklaasisoojendus töötab, kojamees töötab, raadio mängib (külmadega oli juhuseed kus hommikuti raadio heli kadus ära- hakkis. 5 minutit sõitu kadus viga), vett pritsib, klaas ja luuk tulevad lahti.
Teiseks on autol mingi lisaimmo - tuluke vilguv kui uksed kinni panna, aga immo ise ei toimi - sest käima panemiseks ei pea ma seda kiipi sina vastu panema - kuid ehk tarbib voolu? - noname
Auto läheb sleepmode umbes 1 tund peale uste lukustamist, või siis kui umbes tunni jooksul ei puutu ühtegi ust jne.
Proovisingi siis nii, et jätsin luugi lahti ja ootasin kuni läheb sleep'i. Mõõtsin testriga akut. 12.34 (õhtul) hommikul mõõtsin uuesti 12.30 - Norm. ehk kadu pole. Siis tegin ukse lahti. Auto ärkas, salongi tuled süttisid. Panin süüte esimesse astmesse ning jälle veateade ees, et aku on seistes palju tühjenenud. Jooksin testriga aku juurde näitas 11.98 ja kui salongi tuli kustu panna siis 12.05. Veel sinna juurde, et pagassipõhi on kuiv.
Laadimine on korras - varjatud menüüst näitab 14.8-15.3, testriga mõõtes akult 14.8
Kust viga otsida? Kas alustada luugijuhtmetest ja siis edasi vaadata? Kes või kuidas kindlaks teha kas lisaimmo tarbib voolu. Tahaks seda üldse ära võtta, kuid ise sellega vist? ei saa hakkama?
IPS sensor (vmi, massi juhtmel korras) - UM ütles, et diagnost pole selle koha pealt viga visanud.
Sai pikk jutt, kuid vähemalt põhjalik.

Ehk on keegi sarnase asja üle elanud, ning oskab soovitada kuidas edasi käituda, enne kui uuesti UMi minna.