1. leht 1-st

üle 2000 pöörde hakkab külma puhuma

Postitatud: 05.02.2013 15:39 01
Postitas rents
maante peal sõites, kui panna madalam käik ja pöörded lähevad üle 2000 ja natuke selliselt ühtlaselt sõites hakkab puhuma täiega külma ühku salongi. Nii pea, kui käik kürgemaks panna, hakkab kohe sooja puhuma.

Re: üle 2000 pöörde hakkab külma puhuma

Postitatud: 05.02.2013 15:45 45
Postitas zabon
Mul on jalgrattaga sõites sama teema.

Pane kirja mis auto, mis mootor ja mis aasta väljalase.

Re: üle 2000 pöörde hakkab külma puhuma

Postitatud: 07.02.2013 08:36 12
Postitas rents
sorry:) 530d, 135kw, 99a

Re: üle 2000 pöörde hakkab külma puhuma

Postitatud: 09.02.2013 15:55 41
Postitas magnus89
probleem on kas jahutusvedeliku ringluses või soojakraaniklappides

Re: üle 2000 pöörde hakkab külma puhuma

Postitatud: 12.02.2013 08:38 32
Postitas rents
ok, mis seda ringlust võiks mõjutada- õhk vahel, veepump?

Re: üle 2000 pöörde hakkab külma puhuma

Postitatud: 12.02.2013 14:29 25
Postitas patrik
valepidi?

Re: üle 2000 pöörde hakkab külma puhuma

Postitatud: 13.02.2013 08:32 45
Postitas rents
patrik kirjutas:valepidi?
täpsustad ehk

Re: üle 2000 pöörde hakkab külma puhuma

Postitatud: 13.02.2013 19:38 03
Postitas PeeterA
Tühikäigul kohapeal töötava mootoriga puhub sooja?

Re: üle 2000 pöörde hakkab külma puhuma

Postitatud: 14.02.2013 08:14 09
Postitas rents
jah, tühikäigul on ok. Pigem on nii, et madalamal käigul kõrgemate pööretega, aga ühtlaselt sõites, hakkab külma puhuma.

Re: üle 2000 pöörde hakkab külma puhuma

Postitatud: 16.02.2013 23:21 18
Postitas arnis
Kas kohapeal seistes umbes 2minti järjest ~2500 pööret hoides puhub ka ja JÄÄB külma puhuma?
Las mootori enda temp olla veidi enne täpselt keskel olekut.

Re: üle 2000 pöörde hakkab külma puhuma

Postitatud: 18.02.2013 12:45 41
Postitas rents
ok, proovin. Kui selliselt käitub, kust viga peaks siis otsima?

Re: üle 2000 pöörde hakkab külma puhuma

Postitatud: 18.02.2013 14:36 49
Postitas arnis
Kui ei jää puhuma vaid hakkab asi vaikselt aina soojemaks minema, siis võib oletada,
et suurema survega hakkab termostaat lekkima, kui selleks on mingi võimalus jäetud.
Tegelt saaks kiiremini aru, kui radika alumine voolik soojaks läheb kui tuuritada,
tee abilisega katse läbi, olgu mootori tep vähem kui keskel ja lase pöördesse,
kui lõdvik soojeneb, siis peamine või/ja EGR termostaat lekivad.