E39 530d mootor seiskub viivitusega.
Postitatud: 02.09.2012 19:25 32
Autoks E39 530d 2000a 135kw.
Mure siis järgmine....Aegajalt auto välja suretamisel jääb mootor veel sekundiks-kaheks tööle peale süütevõtme tagasi keeramist.Ses samas mingihetk sureb korralikult välja nagu vaja.Lisaks teeb vahest harva kapotiall miski asi põrinat väikse intervallina paar kolm korda,nagu rakenduks mõni pump vms...Kunagi sai ära vahetatud kõrgsurve klapp kõrgsurve pumba otsas,enne vana näol oli ka kuulda sellist põrinat,aga peale vahetust kadus see...kas see põrin sealt pärit oligi,seda ei tea kuid ära ta kadus siis....Lisaks kõigele muule on nüüd autol kuskil miski suurem vooluleke,niiet ühe ööga on aku tühi...peale mõningat googeldamist võtsin välja helivõimendi ja pardakompuutri kaitsmed (56 ja 58)...siiski igaksjuhuks jätsin akujuhtme veel ööseks maha,aga homme tööl saan proovida kas vooluleke on selle ahela katkemisega kadunud või tuleb seda otsida mujalt...Kui keegi siit loeb välja mõningaid tuttavaid lauseid,siis võiks anda märku millele peaks tähelepanu lisama
Mure siis järgmine....Aegajalt auto välja suretamisel jääb mootor veel sekundiks-kaheks tööle peale süütevõtme tagasi keeramist.Ses samas mingihetk sureb korralikult välja nagu vaja.Lisaks teeb vahest harva kapotiall miski asi põrinat väikse intervallina paar kolm korda,nagu rakenduks mõni pump vms...Kunagi sai ära vahetatud kõrgsurve klapp kõrgsurve pumba otsas,enne vana näol oli ka kuulda sellist põrinat,aga peale vahetust kadus see...kas see põrin sealt pärit oligi,seda ei tea kuid ära ta kadus siis....Lisaks kõigele muule on nüüd autol kuskil miski suurem vooluleke,niiet ühe ööga on aku tühi...peale mõningat googeldamist võtsin välja helivõimendi ja pardakompuutri kaitsmed (56 ja 58)...siiski igaksjuhuks jätsin akujuhtme veel ööseks maha,aga homme tööl saan proovida kas vooluleke on selle ahela katkemisega kadunud või tuleb seda otsida mujalt...Kui keegi siit loeb välja mõningaid tuttavaid lauseid,siis võiks anda märku millele peaks tähelepanu lisama
