1. leht 1-st
pikk käivitus
Postitatud: 04.09.2005 17:13 15
Postitas Rain
minu autol(bmw 520i -85) on tekkinud viimasel ajal probleeme käivitusega sooja mootoriga. No ketra nii pikalt kui tahad isegi mitte ei luba . Proovid teist korda siis läheb aga ka mitte kohe. Külmalt nagu sellist probleemi pole. Kas võib olla probleem temperatuurianduris? Seda sellepärast et ennem pole nii pikalt kunagi käianud aga nüüd ma olen tähele pannud et sõidu ajal temperatuurinäidik tõmbleb. Mitte küll kogu aeg aga üsna tihti.
Postitatud: 05.09.2005 08:47 44
Postitas siim_s
Temp anduri to'mblemine na'itab jah et midagi on mokas aga ei usu et see seoses on pika ka'ivitusajaga.
Vo'iksid yle kontrollida pensu filtri ja pumba. Kuidas on lood survega.
Kui so'idad siis kuidas minek on? Lo'pus mootor puterdama ei hakka?
Postitatud: 05.09.2005 11:09 16
Postitas Rain
ei no puterdama ta nüüd küll ei hakka ja eile v6tsin k6igil temperatuuri anduritel juhtmed maha ja panin peale tagasi(liigutasin et lahti saada v6imalikust oksiidikihist). Pärast seda läks ka hiljem veel suht kehvasti käima aga kui nestes tankisin ja käivitasin siis läks suht ruttu käima. No ei tea nüüd v6ibolla oli lihtsalt mingi kehva periood v6i aitas siis nende juhtmete liigutamine aga tundus et asi on korras ka ei liikunud temperatuurinäidik enam edasi tagasi. Mineku koha pealt ei oska öelda, on ja ei ole kah. Kui hea kiirendaja see 2.0 ikka on suure auto jaoks jääb nats lahjaks aga vaikselt kurseerides on omas elemendis.
Postitatud: 05.09.2005 11:48 42
Postitas Jaxa13
mul sama käivitus probleem nii sooja kui ka külma mootoriga... ketrab ketrab aga käima ei lähe. teisest kolmandast korrast alles läheb käima .. ei oska arvata milles asi võib olla.. tuleks vist vaadata bena filtrid pumbad üle ?
Postitatud: 05.09.2005 17:28 58
Postitas siim_s
Jaxa13 kirjutas:mul sama käivitus probleem nii sooja kui ka külma mootoriga... ketrab ketrab aga käima ei lähe. teisest kolmandast korrast alles läheb käima .. ei oska arvata milles asi võib olla.. tuleks vist vaadata bena filtrid pumbad üle ?
Mina arvan küll. Pump ei saa kohe kütet kätte/ei suuda piisaalt alguses läbi filtri puhuda, kui filter must.
Re: pikk käivitus
Postitatud: 06.09.2005 08:46 57
Postitas tim-xc
Rain kirjutas:minu autol(bmw 520i -85) on tekkinud viimasel ajal probleeme käivitusega sooja mootoriga. No ketra nii pikalt kui tahad isegi mitte ei luba . Proovid teist korda siis läheb aga ka mitte kohe. Külmalt nagu sellist probleemi pole. Kas võib olla probleem temperatuurianduris? Seda sellepärast et ennem pole nii pikalt kunagi käianud aga nüüd ma olen tähele pannud et sõidu ajal temperatuurinäidik tõmbleb. Mitte küll kogu aeg aga üsna tihti.
Mul oli ka sama probleem et külmalt läks ilusti ja soojalt pidid ketrama.
Minul oli viga starteris. Mina avastasin vea selle järgi kui käivitasin läks starteri polt tulipunaseks. (see polt mille otsa on ühendatud tõmberelee)
Postitatud: 06.09.2005 17:12 56
Postitas Rain
aga mix peaks see starteri poldi kuumaksminemine takistama mootoril käivitumast kui ta ikka 6igetel pööretel ringi käib. Mul sellist hädakyll nüüd ei ole . pigem on tegu siiski elektroonilise jamaga.V6ibolla on t6esti asi filtris kuna seda pole küll oma 10 aastat vahetatud.
Postitatud: 06.09.2005 17:44 06
Postitas Cardo
kas süüde on käega paika pandud või specialisti poolt, nii et kõik on ok.
kunagi oli sama jama ja ka muud jamad, viga kadus siis kui vahetati jagaja vedrud ja süüde pandi korda.
Postitatud: 06.09.2005 20:33 26
Postitas Rain
ei syytel ei tohiks küll miskit viga olla sest auto s6itis ju pärast remonti ka ikka tykka aega ja läks poolest pöördest teinekord käima, m6nikord v6ttis sekundi aega nii soojalt kui ka kylmalt ja muide ennem s6itsin ka vene kytusega kuhu lisasin oktaaniarvu parandajat. nüüd s6idan neste omaga ja ei taha nii lihtsalt enam käivituda.
Postitatud: 20.09.2005 10:50 36
Postitas rax1
Mul endal sama jama /90 2,0-ga.Külmalt käivitub ilusti aga soojast peast kui mingi 2-36min-i vahet on läheb kah ilusti aga kui rohkem siis naljalt esimese korraga ei käivitu.Aga teisega pole mingi probleem ja filtrites ega pumbas viga ei ole,sest need just vahetatud.Muidu kartsin ise sama asja isegi tempi anduri vahetasin välja.Nii,et kui teada saad milles viga ütle mulle ka

Postitatud: 20.09.2005 11:25 33
Postitas Muhvi
Rain kirjutas:aga mix peaks see starteri poldi kuumaksminemine takistama mootoril käivitumast kui ta ikka 6igetel pööretel ringi käib. Mul sellist hädakyll nüüd ei ole . pigem on tegu siiski elektroonilise jamaga.V6ibolla on t6esti asi filtris kuna seda pole küll oma 10 aastat vahetatud.
mis puutub starterisse,siis
Asi lihtsalt selles, et kogu vajaminev vool jääb pees olevasse starterisse kinni (tegemist vist mingi lühisega) ja voolu ei jätku süütepoolile piisavalt...
kui on starteri viga kellelgi siis alati proovige lükates ja peaks kohe käivituma.
sinu auto puhul ei oska aidata
Postitatud: 20.09.2005 12:43 47
Postitas Rain
aga ma ei saagi seda vist kunagi teada milles see asi siis nüüd oli v6i on, kuna myyn auto maha ja ostja on juba olemas, kusjuures enam sellist hullult ketramist alati ei ole. Ilmselt jätan siis bmw fännidega natukeseks ajaks hyvasti sest asemele on vaadatud juba mitsubishi galant 1.8 td. aga bmw on ja jääb minu lemmikuks, kunagi ostan endale ikka bmw tagasi aga m6ne uuema
Postitatud: 20.09.2005 19:32 52
Postitas Rene_V
enda 528-l oli kah kunagi selline jama, et soojast peast pidi starterit kauem ketrama, viga oli selles, et süüde pisut vale
