1. leht 1-st

Mis juhtub kui sinist sisse kallata?

Postitatud: 03.09.2005 17:54 33
Postitas headache
et siis autoks on BMW 525 TDS 2.5 105 kW aasta mingi 92-96 mille kohta infi tahaks saada... iga kommentaar on oodatud

Postitatud: 03.09.2005 18:02 15
Postitas aarekas
Midagi ei juhtu nii kaua kui tee ääres tollimehed kinni peavad- siis küsivad 18 000.- EEK-i :D

Postitatud: 04.09.2005 00:33 25
Postitas headache
hehe ei tegelt ma mõtlesin rohkem et kas mootorile vms asjale mingit laksu ei pane.. olen kuulnud et pumpa pidi isegi paremini määrima kui tavaline diisel ehk siis õige... nii et ei juhtu miskit hullu :?:

Postitatud: 04.09.2005 13:02 35
Postitas einar
headache kirjutas:hehe ei tegelt ma mõtlesin rohkem et kas mootorile vms asjale mingit laksu ei pane.. olen kuulnud et pumpa pidi isegi paremini määrima kui tavaline diisel ehk siis õige... nii et ei juhtu miskit hullu :?:
oled õieti asjadest aru saanud... :lol:

Postitatud: 04.09.2005 20:56 28
Postitas Toomas
Mootoriga ei juhtu midagi - tegemist tavalise diiselkütusega, millele on lisatud erimärgistusaine. Piltlikult öeldes - kõik tuleb ühest vaadist. Küll jah pole antud kütusega teel liiklemine lubatud.

Vene diisel

Postitatud: 04.09.2005 22:00 45
Postitas Andrei8
Mida rahvas muidu Venemaa diislist arvab, BMW-l suht peened mootorid, kuidas kannatavad kui nt. võrrelda VW grupi 1.9 diiselmootoriga ?

Postitatud: 04.09.2005 22:34 01
Postitas Lauri_L
Diiselauto sõidab ka väga edukalt laevadiisli ehk MDO kütusega, seda pole vist tolli mehed veel eesti teedel kohanud. Aga sinine diisel ei tee paha, vähemalt on masin mis seda 6 aastat kasutanud ja mootoril pole seoses kütusega küll jama olnud.

Postitatud: 04.09.2005 23:21 53
Postitas Raino
Mul tööjuures on suur massin V12 diiselmootoriga kahe turboga 650 hobust. mis on aja jooksul nii õiget kütet punast kui ka nüüd pidevalt sinist tarbinud pole midagi hullu juhtunud.Kahe taktilise õli 1 liiter 100 liitri kohta ning kõik ok.
Sinine on solkimatta küte lihtsalt erimärgistatud.

Postitatud: 05.09.2005 16:47 54
Postitas Andrus_V
Minu kogemused "sinisega" pärinevad aastat 3 tagasi, kui sai liigeldud 86a. 524tda-ga. Oli vaja teha sõit Pärnusse ja tagasi. Kuna oli hiline aeg ja kontrolli polnud karta, siis sai 20L "sinist" praktiliselt tühjale paagile peale lastud. Minekus ei olnud mingit vahet tunda ja auto sõitis nagu peab. Tagasi tulles vuhises mööda minust Mazda 626 ja kuna oli varahommik 4-5 vahel ja liiklust praktiliselt ei olnud, siis ei viitsinud üksi sõita ja tahtsin kiiresti tagasi jõuda, võtsin sellele sappa. Mõnda aega koos sõitnud, selgus tõsiasi, et Mazda tempos mul püsida ei õnnestu, sest 140km/h lõppes jõud. Tulin Pärnust praktiliselt gaas põhjas ja üle 150-ne mul spidole kuvada ei õnnestunud. Asulates lasi Mazda hoogu veits järele ja siis tegin kaotatu tasa. Peale seda vahejuhtumit ei tankinud seda "sinist" enam. Nädal hiljem jooksis Neste diisliga auto 180+ probleemideta.
Võta nüüd kinni, kas oli probleem konkreetses partiis või ongi "sinise" kvaliteet selline? Nüüd sõidan bensukaga ja ei ole eksperimenteerinud rohkem diiselkütusega.

Postitatud: 07.09.2005 17:55 24
Postitas headache
Raino et väiksele autole ka kasulik seda kahetaktilise õli juurde vaada?
selle 18k kohta nii palju et üks tuttav jäi vahele sai 2-3k kanti... pole see nii hull miski... ja kas on kellelgi üldse aimu kui tihti seda kontollitakse... ma arvan et ma pole ainuke kes mõtleb sinise peale pärast bensiinihinna tõusu :? kilomeetrid tahavad endiselt sõitmist juu

Postitatud: 07.09.2005 20:03 43
Postitas Toomas
headache kirjutas:selle 18k kohta nii palju et üks tuttav jäi vahele sai 2-3k kanti... pole see nii hull miski...
Seadus näeb ette rahatrahvi kuni 300 trahviühikut e. kuni 18 000 krooni - seega sõltub asjaoludest, ega napsuse peaga vahelejäädes samuti kohe maksimumkaristust ei määrata. Esimesel korral võib pääseda mõne kilose trahviga, teisel korral ilmselt ei pruugi nõnda väikse summaga pääseda.

Postitatud: 08.09.2005 09:14 00
Postitas Charly
Lauri_L kirjutas:Diiselauto sõidab ka väga edukalt laevadiisli ehk MDO kütusega, seda pole vist tolli mehed veel eesti teedel kohanud.
http://www.delfi.ee/archive/article.php ... 1124957879

Postitatud: 18.09.2005 22:55 50
Postitas headache
endiselt pakub huvi kui tihti kontrollitakse.. ja mismoodi üldse see käib peatavad lambist kinni? kaat deem ega nad suuda kõiki kontrollida juu... usun et kui taga ilutseks d td tds siis neid äkki rohkem pakun... äkki keeg annab kinnitust :roll:

Postitatud: 18.09.2005 23:12 55
Postitas Toomas
headache kirjutas:endiselt pakub huvi kui tihti kontrollitakse.. ja mismoodi üldse see käib peatavad lambist kinni? kaat deem ega nad suuda kõiki kontrollida juu... usun et kui taga ilutseks d td tds siis neid äkki rohkem pakun... äkki keeg annab kinnitust :roll:
Kontrollitakse üpris tihti - tolli liikuvate rühmade üheks ülesandeks ongi ju maanteekontrolli läbiviimine (vt. maksu- ja tolliameti kodulehel olevaid osakondade põhimääruseid).
See mis märk sul auto taga ilutseb, ei mängi mingit rolli - peatada võidakse kõiki sõidukeid ja erimärgistatud kütuse avastamiseks viiakse diiselsõidukite puhul läbi lihtsalt detailsem kontroll.

Postitatud: 19.09.2005 09:14 01
Postitas Aivar540
unusta ära see sinine küte, kui tavalist diislit osta ei jõua, siis müü oma BMW maha ja osta 0,9l daihatsu ja 100l bensiini.
Tolli reidid on 24h selleks on eestis 12 liikuvat nn laborit.

Postitatud: 19.09.2005 16:08 49
Postitas vanaisa
Kuidagi imelik, et ikka ja taas küsitakse kas sinine, punane jne küte kõlbab? Tehniline vastus, et erimärgistatud küte sobib diiselmootorile tööks. Ta ju selleks otstarbeks ka valmistatud :-)
Juriidiline vastus, et ei tohi kasutada. Valikuid teevad ikka igaüks ise!

Postitatud: 19.09.2005 16:15 25
Postitas Raivo
Üldiselt sellistel illegaalsetel teemadel ei ole siin tavaks rääkida.