1. leht 1-st

E39 mootor kuumeneb üle.

Postitatud: 31.08.2005 09:46 54
Postitas nuki
Tere !
Mootor läheb soojaks, püsib norm asendis mõne aja ja peale 10 km sõitu hakkab kuumenema. Oli juhus kus kuumenes punaseni, lükkasin salongi soenduse põhja ja mõni hetk peale seda kukkus üsna ruttu norm asendisse tagasi, tõmbasin soenduse maha ja temp jäi ikka norm tasemele.
1)Termomeetri viga ei tohiks olla, sest kui ükskord punases oli siis poetasin jahutusvedeliku paagi korki ja sealt hakkas kohe välja nirisema.
2) Olen kuulnud, et kui vepump läbi siis hakkab jahutusvedelikku lekkima, kas ka siis, kui labad katki, lekib?
3) Kui temp oli lähedal punasele siis katsusin käega ventilaatorit ja seda oli suht lihtne peatada, kui lahti lasta siis ta kohe hakkas kiirust koguma.(Takistus oli siiski olemas)
4) Kas termostaat saab olla sedapidi rikkis et ei ava suurt ringi? Samas kas oleks siis võimalik sõita umbes 10 km norm temperatuuriga.
5) Kas E39 520 jahutussüsteemi peab ise õhutama või toimub see automaatselt ?

Autoks on E39 520 96a.

Kommentaarid on teretulnud, ette tänades.

Postitatud: 31.08.2005 12:39 27
Postitas Ilves
Enne kui plokikaane lõplikult peeti keerad sõida asjatundjate juurde ja vaheta ära veepump/termostaat/viskosidur. Kui temp punases ei ole tervislik minna näppudega ventikat peatama, sinu õnneks on sidur ilmselt läbi ;)

Postitatud: 27.09.2005 17:27 50
Postitas nuki
Läbi oli veepump, sellega koos vahetasin termostaadi, veepumba rihma ja mingi rihma rulliku, sidur jäi vana, probleem lahendatud.
Ise panin sisse plastik labadega veepubma aga tark mees kes veepumpa vahetas ütles, et soovitab metall-labadega, olege siis teie targemad !

Postitatud: 27.09.2005 18:47 11
Postitas Ilves
Nojah, kahju, et plastiku panid. Ma unustasin ka öelda, et pane tingimata metallist, kuna arvasin, et kõik juba teavad seda teatud aastakäigu bemmide lastehaigust.