E39 mootor kuumeneb üle.
Postitatud: 31.08.2005 09:46 54
Tere !
Mootor läheb soojaks, püsib norm asendis mõne aja ja peale 10 km sõitu hakkab kuumenema. Oli juhus kus kuumenes punaseni, lükkasin salongi soenduse põhja ja mõni hetk peale seda kukkus üsna ruttu norm asendisse tagasi, tõmbasin soenduse maha ja temp jäi ikka norm tasemele.
1)Termomeetri viga ei tohiks olla, sest kui ükskord punases oli siis poetasin jahutusvedeliku paagi korki ja sealt hakkas kohe välja nirisema.
2) Olen kuulnud, et kui vepump läbi siis hakkab jahutusvedelikku lekkima, kas ka siis, kui labad katki, lekib?
3) Kui temp oli lähedal punasele siis katsusin käega ventilaatorit ja seda oli suht lihtne peatada, kui lahti lasta siis ta kohe hakkas kiirust koguma.(Takistus oli siiski olemas)
4) Kas termostaat saab olla sedapidi rikkis et ei ava suurt ringi? Samas kas oleks siis võimalik sõita umbes 10 km norm temperatuuriga.
5) Kas E39 520 jahutussüsteemi peab ise õhutama või toimub see automaatselt ?
Autoks on E39 520 96a.
Kommentaarid on teretulnud, ette tänades.
Mootor läheb soojaks, püsib norm asendis mõne aja ja peale 10 km sõitu hakkab kuumenema. Oli juhus kus kuumenes punaseni, lükkasin salongi soenduse põhja ja mõni hetk peale seda kukkus üsna ruttu norm asendisse tagasi, tõmbasin soenduse maha ja temp jäi ikka norm tasemele.
1)Termomeetri viga ei tohiks olla, sest kui ükskord punases oli siis poetasin jahutusvedeliku paagi korki ja sealt hakkas kohe välja nirisema.
2) Olen kuulnud, et kui vepump läbi siis hakkab jahutusvedelikku lekkima, kas ka siis, kui labad katki, lekib?
3) Kui temp oli lähedal punasele siis katsusin käega ventilaatorit ja seda oli suht lihtne peatada, kui lahti lasta siis ta kohe hakkas kiirust koguma.(Takistus oli siiski olemas)
4) Kas termostaat saab olla sedapidi rikkis et ei ava suurt ringi? Samas kas oleks siis võimalik sõita umbes 10 km norm temperatuuriga.
5) Kas E39 520 jahutussüsteemi peab ise õhutama või toimub see automaatselt ?
Autoks on E39 520 96a.
Kommentaarid on teretulnud, ette tänades.