Vänt- ja nukkvõlli andurite kaabeldus
Postitatud: 24.04.2012 08:55 54
Tervist
Mure 523i Touringuga... Ma olen vahetanud sellel 2 korda nukkvõlli andurit aga anomaaliad tekivad ja kaovad täiesti kaootiliselt endiselt (alati ei lähe käima, vahel sureb auto välja, kohati pole jõudu ja siis on jälle kõik OK, bensukulu on 17 l/100-le). Carsoft näitab vahel nukkvõlli anduri viga, vahel väntvõlli viga .. siis on jälle kõik OK.
Kui reaalne on sellisel juhul kaabelduse probleem (hakkan juba uskuma et täiesti reaalne). Mõlema anduri pistikud on mootori juures kõrvuti, nagu ma aru saan. On kellelgi kogemust, kas saab neid andureid ECU juurest testriga mõõta või on siiski vaja ostsilloskoopi ja kangemaid riistu?
Tiit
Mure 523i Touringuga... Ma olen vahetanud sellel 2 korda nukkvõlli andurit aga anomaaliad tekivad ja kaovad täiesti kaootiliselt endiselt (alati ei lähe käima, vahel sureb auto välja, kohati pole jõudu ja siis on jälle kõik OK, bensukulu on 17 l/100-le). Carsoft näitab vahel nukkvõlli anduri viga, vahel väntvõlli viga .. siis on jälle kõik OK.
Kui reaalne on sellisel juhul kaabelduse probleem (hakkan juba uskuma et täiesti reaalne). Mõlema anduri pistikud on mootori juures kõrvuti, nagu ma aru saan. On kellelgi kogemust, kas saab neid andureid ECU juurest testriga mõõta või on siiski vaja ostsilloskoopi ja kangemaid riistu?
Tiit