1. leht 1-st

E34 elekter

Postitatud: 21.04.2012 16:57 24
Postitas Uskumatu
Probleem: Autol hakkavad pöörded kõikuma kui tühikäigul lülitada sisse kas päevatuled, suunatuled, ohutuled, konditsioneer või lasta alla elektrilised aknad. Ehk siis ühesõnaga kõige puhul mis on elektroonikaga seoses.

Bmw pöörete kõikumise postitusest lugesin, et bmw'd on ehitatud nii, et kui voolu kulu on suur siis hakkab genekas automaatselt pöördeid peale andma et rohkem voolu toota. Nt sellepärast -21 kraadiga niisama tühikäigul võib ka pööre kõikuda.

Aga küsimus siis selles, et miks hakkab pööre kõikuma kui kasutan absoluutselt ükskõik millist elektriseadet +10 kraadi juures ja väikese elektrikuluga?

Autol on peal 100 Ah 800A autoaku mis on 3 nädalat tagasi ostetud. Peal uus generaatori rihm millega sõidetud max 350 km. Uus veepump paigaldatud 1,5 kuud tagasi.

Kas viga võib olla generaatoris endas?

Re: E34 elekter

Postitatud: 21.04.2012 18:12 08
Postitas Riivo
ei loe välja mis autoga tegu, v.a. et on e34..

Re: E34 elekter

Postitatud: 21.04.2012 19:01 20
Postitas Uskumatu
Riivo kirjutas:ei loe välja mis autoga tegu, v.a. et on e34..
Vabandust, Tegemist E34 Touringuga 525 TDS manuaal aasta 1995.

Re: E34 elekter

Postitatud: 22.04.2012 11:32 37
Postitas Matu90
Disladel peaks see probleem kulunud pumba taga olema mitte genekas või akus. El seadmeid tühikäigul kasutades võtab pöörde kõikuma.

Re: E34 elekter

Postitatud: 23.04.2012 01:23 54
Postitas Riivo
Tarbija taha ühendades peab genekas rohkem voolu tootma ja selle ringiajamine muutub raskemaks...kulunud pump on selle kohapealt suht tundlik...tee üks test...mootor käima...seadi tuled täistuledele+udukad kui on ja lülita lähitulede lülitist tuled välja....lülita ka tagaklaasi soojendus sisse...siis keera ventikas viimasesse astmesse tööle....siis lükka järsku tuledelüliti sisse ja samal hetkel keera rool lõpuni välja ükskõik kummale poole...vaata mis juhtub.