kui kast peaks sisse panema 2 käigu või ükskõik mis k2igu siis viskab lihtsalt välja
milles võib probleem olla ?
automaat kastil kadunud kõik käigud peale 1se ja R
- BMW 524 td
- Huviline
- Postitusi: 128
- Liitunud: 22.02.2011 20:36 36
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: võru
- Kristina5
- Klubiliige EKBK
- Postitusi: 482
- Liitunud: 21.04.2008 23:39 41
- Peamine sõiduk: BMW E34 525i 1988
Re: automaat kastil kadunud kõik käigud peale 1se ja R
Selline väga umbmäärane katse ära arvata - sünkrod või sidurid äkki? Üldiselt on odavam uus kast muretseda.
E34 525i '88 ja E34 540i 94 ja E36 325i cabrio 93
Re: automaat kastil kadunud kõik käigud peale 1se ja R
palun tee mulle selgeks kus asuvad sünkro ja sidur ATM kastil ?Kristina5 kirjutas:Selline väga umbmäärane katse ära arvata - sünkrod või sidurid äkki? Üldiselt on odavam uus kast muretseda.
E32 740, E34 530, E32 740, E46 318d ja E34 540 :)
- Kristina5
- Klubiliige EKBK
- Postitusi: 482
- Liitunud: 21.04.2008 23:39 41
- Peamine sõiduk: BMW E34 525i 1988
Re: automaat kastil kadunud kõik käigud peale 1se ja R
Automaatkastil ON sidurid, paluks vaadata internetis mõnelt automaatkaste selgitavalt lingilt. Sünkrode osas panin jah pange veidi, vabandan.
Clutches alamkategooria on täiesti olemas.
http://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_transmission
Aga vahepeal leidsin oma kahtlustusele ka kinnituse, kopeerin teksti:
If you can feel your transmission shift, but then "spin out", you have problems. This means your clutch pack or shift band has burned out. It's not good news, because this does mean an overhaul. Inside the transmission are several clutch packs and bands. There are also several more sprag, or one way clutches. The clutch packs consist of pistons that apply pressure against a "pack of friction and steel plates" that drive a sun gear, planet gear, or ring gear. (Planetary gear sets are the basis of automatic transmissions). A sure way to tell is to remove the dipstick, or drop the transmission pan and smell and inspect the fluid. If it is burnt smelling, dark and discolored, it's not a good sign.
Overhauli tegemine on väga keeruline ja odavam on tõesti osta uus kast!

Clutches alamkategooria on täiesti olemas.
http://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_transmission
Aga vahepeal leidsin oma kahtlustusele ka kinnituse, kopeerin teksti:
If you can feel your transmission shift, but then "spin out", you have problems. This means your clutch pack or shift band has burned out. It's not good news, because this does mean an overhaul. Inside the transmission are several clutch packs and bands. There are also several more sprag, or one way clutches. The clutch packs consist of pistons that apply pressure against a "pack of friction and steel plates" that drive a sun gear, planet gear, or ring gear. (Planetary gear sets are the basis of automatic transmissions). A sure way to tell is to remove the dipstick, or drop the transmission pan and smell and inspect the fluid. If it is burnt smelling, dark and discolored, it's not a good sign.
Overhauli tegemine on väga keeruline ja odavam on tõesti osta uus kast!

E34 525i '88 ja E34 540i 94 ja E36 325i cabrio 93
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: automaat kastil kadunud kõik käigud peale 1se ja R
Jutt ei pruugi vale olla, sest 1. ja revers käigul on ühine siduripakk.
Kas antud viga on just ilmtingimata teise siduripaki enda või mingi muu lülituse viga ei oska öelda, sest tõepoolest läbi ja lõhki automaatkaste ei tunne ja isegi kui tunneks ei saaks täpset diagnoosi lambi peale vaadates panna. Ka kõige suurem kastispets mitte. Ja kui isegi saaks 100% diagnoosi lambi peale vaadates vea põhjuse sulle öelda, siis kodus sa seda viga ise ära ikka ei paranda ikka mitte mingi valemiga.
Kast tuleb toimetada kastiremontija kätte, siis saad veast jagu.
Rohkem polegi siia teemasse seni midagi lisada kui siis kui lahkamine tehtud ja ise kirjutad, milles põhjus oli.
Kas antud viga on just ilmtingimata teise siduripaki enda või mingi muu lülituse viga ei oska öelda, sest tõepoolest läbi ja lõhki automaatkaste ei tunne ja isegi kui tunneks ei saaks täpset diagnoosi lambi peale vaadates panna. Ka kõige suurem kastispets mitte. Ja kui isegi saaks 100% diagnoosi lambi peale vaadates vea põhjuse sulle öelda, siis kodus sa seda viga ise ära ikka ei paranda ikka mitte mingi valemiga.
Kast tuleb toimetada kastiremontija kätte, siis saad veast jagu.
Rohkem polegi siia teemasse seni midagi lisada kui siis kui lahkamine tehtud ja ise kirjutad, milles põhjus oli.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT