525ix Co ja ch paigast.
Postitatud: 26.11.2011 17:13 47
Tervist.
Täna sai, huvipärast käidud ülevaatusel, et uurida hetkelist auto seisukorda.
Üldjuhul oli seisukord üllatavalt hea va. CO ja CH.
Tühikäigul co näit lubatud 0.5 mõõdetud 0.211 ehk siis paigas.
Aga CH lubatud 100 mõõdetud 446.
JA pööretel asi veelhullem.
CO lubatud 0.3 mõõdetud 6.031
Ch lubatud 100 mõõdetud 233.
Ülevaataja arvas, et lambda õhtul, kuid ise seda ei usu eriti, kuna tühikäigul korras co.
Jäi veel mainimata, lehel nn lambda näit 0.983
Mis, võiks aidata CH näidupuhul,, kas uued küünlad ja uus õhufilter viiksid selle näidu allapoole?
Või on mingeid muid võimalusi sellejaoks?
Uuriks veel seda, miks ixil on viidud lambda pmst tagasilla juurde?
Kuigi enamustel autodel mida olen omanud on tavaliselt lambdad piisavalt lähedal mootorile, et saavutada õige temperatuur, et toimiks korralikult.
Või on see lambda kõikidel bemmidel niimodi? (või keegi eelnevalt minuomal lambda asukohta muutnud?
Täna sai, huvipärast käidud ülevaatusel, et uurida hetkelist auto seisukorda.
Üldjuhul oli seisukord üllatavalt hea va. CO ja CH.
Tühikäigul co näit lubatud 0.5 mõõdetud 0.211 ehk siis paigas.
Aga CH lubatud 100 mõõdetud 446.
JA pööretel asi veelhullem.
CO lubatud 0.3 mõõdetud 6.031
Ch lubatud 100 mõõdetud 233.
Ülevaataja arvas, et lambda õhtul, kuid ise seda ei usu eriti, kuna tühikäigul korras co.
Jäi veel mainimata, lehel nn lambda näit 0.983
Mis, võiks aidata CH näidupuhul,, kas uued küünlad ja uus õhufilter viiksid selle näidu allapoole?
Või on mingeid muid võimalusi sellejaoks?
Uuriks veel seda, miks ixil on viidud lambda pmst tagasilla juurde?
Kuigi enamustel autodel mida olen omanud on tavaliselt lambdad piisavalt lähedal mootorile, et saavutada õige temperatuur, et toimiks korralikult.
Või on see lambda kõikidel bemmidel niimodi? (või keegi eelnevalt minuomal lambda asukohta muutnud?