K:e39 Kahtlene vibra?!
K:e39 Kahtlene vibra?!
Jama siis selline et vahetatud said nii kardaani vahepukk kui ka leevendi ja nüüd siis 1 käiguga kiirendades ikka tagant kuskilt peksab vibra sisse,Kas asi võib olla tagumistes õõtsades v kuskil seal kandis?..või kas siis pigem üldse sellistest asjadest võib ka niimoodi vibra sisse peksta?...ainult 1 käik.
kellelgi ehk sama jama olnud .
kellelgi ehk sama jama olnud .
Re: K:e39 Kahtlene vibra?!
kas kardaani keskelt lahti võttes läksid nuudid samasse kohta tagasi?
BMW E38 728ia viewtopic.php?f=4&t=152481
Re: K:e39 Kahtlene vibra?!
Kui sa m6tled kohta kardaani vahepuki juures siis seal jah märkisin kohad ära,aga kui palju seal nuudid m6jutavad kui nt 1 nuudi v6rra kasv6i valest siis annab tunda juba? Ja nt kas seal keskel on ka ehk tehasepool mingid kohad millejärgi neid kokku omavahel panna ,v6ib ka v6imaus olla et keegi varem on asjad valesti kokku pannud
Re: K:e39 Kahtlene vibra?!
Pooltelje püsikiirusliigendi kulumine võib samuti sarnast sümptomit põhjustada.
- Günther
- Huviline
- Postitusi: 3493
- Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
- Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
- Asukoht: Haapsalu
Re: K:e39 Kahtlene vibra?!
Kas vibra on kohapealt minnes???
Re: K:e39 Kahtlene vibra?!
Nuudid peaksid täpselt tagasi minema, sest kardaan on tasakaalustaud terves tükis.
võimalus on tõsta nuudi jagu edasi-tagasi.
muud ei oska soovitada kui terve kardaan uuesti tasakaalustada.
võimalus on tõsta nuudi jagu edasi-tagasi.
muud ei oska soovitada kui terve kardaan uuesti tasakaalustada.
BMW E38 728ia viewtopic.php?f=4&t=152481
Re: K:e39 Kahtlene vibra?!
Ja virba on siis kui kiirendan 1 käiguga ja kui enamvähem turbo taha tuleb siis hakkab peksma,pmts vaatasin täpselt enne diffrit on ka üks liigend mis on nn poolteljemoodi ja pikkade poltidega kinni ,kui seal on pikkilõtk väike mis sellest arvate?Või kui diffri puksid on pehmed juba kuda auto siis käituda võib
Re: K:e39 Kahtlene vibra?!
BMW l on neid vibrasid ju ka miljon erinevat.
Minu oma näide.
Hakkas vibrama neljanda käiguga siis kui pöörded saavutasid a la 3000 ja edasi.
Siuke tunne et tagasil täiega vibrab.
Lõpuks tuli välja et 1 pihusti hakkas kõrgetel pööretel topelt tagasi laskma. Ja sellest tekkis tagasilda täitsa tugev vibra.(Siuke tunne et laguneb või laiali). Pärast pihusti vahetamist asi korras. Ja muudmoodi ei andnud see kuidagi tunda. See muidugi minu diisel.
Minu oma näide.
Hakkas vibrama neljanda käiguga siis kui pöörded saavutasid a la 3000 ja edasi.
Siuke tunne et tagasil täiega vibrab.
Lõpuks tuli välja et 1 pihusti hakkas kõrgetel pööretel topelt tagasi laskma. Ja sellest tekkis tagasilda täitsa tugev vibra.(Siuke tunne et laguneb või laiali). Pärast pihusti vahetamist asi korras. Ja muudmoodi ei andnud see kuidagi tunda. See muidugi minu diisel.
Re: K:e39 Kahtlene vibra?!
Usun jamh
Aga tänud et keegi vastata vaevas ja mul juba väiksed ideed ka et ehk tagumised nn õõtsad mõjutavad,seal nn sarniirid ära taastada kui need mõlemal pool võikese lõtkuga.
