1. leht 1-st

Käivitamise müstika e39 530d touring autom 2000 prefacelift

Postitatud: 27.08.2011 13:20 35
Postitas lry
hei,

Selline kummaline moiva siis:

1. Parkisin auto kenasti graazi ja viskasin ka laadija külge, kuna tavaliselt vaid lühikesed sõidud.
2. Nelja päeva pärast reisilt tagasi. Süüde sisse kellad põlevad, aga starterit taha ei võta. Tõmberelee klõpsu ka ei käi.
3. Proovisinme teiselt autolt lisavoolu anda, ei midagi.
4. Järmisel päeval kruttisin immo boksi maha ja viisin dialabi - see oli korras ja reageerib kõigile võtmetele.
5. Peale immo bloki tagasi pananemist sama. Õhtul mõtlesin, et mõõdaks süüte lülitamisel starteri releele voolu tuleb. Keeran süüdet ja starter hakkab järsku kenasti tööle. Voolu ei jõudnuki mõõta. Aga käima ei lähe, isegi luba mitte.
6. webasto töötas, kütust on, aku täis, sellist asja pole varem olnud, kütusefilter 5-10kkm tagasi vahetatud. Enne garaazi panekut kõik töötas. Viimane elektriline jama oli ca 3 nädalt tagasi, kui akulemmi püropadrun jukerdas ja kogu vool kadunud oli.

Ideed otsas

Kõige halvem variant, kui nüüd ükspäev ise käima ka läheb, siis ei julge sõitma minnagi.

Re: Käivitamise müstika e39 530d touring autom 2000 prefacelift

Postitatud: 27.08.2011 21:26 00
Postitas Kaupo_K
Starter ise täiesti korras? Koputa teda mingi tugevama asjaga. Kui hakkab tööle siis starteri remont soolas. Vahetasin ühel isendil kunagi starterit sest starter võttis nii palju kõrsurvepumbapumba solenoid klapilt voolu ära et ei juhtunudki midagi.

Re: Käivitamise müstika e39 530d touring autom 2000 prefacelift

Postitatud: 28.08.2011 01:02 36
Postitas Jaanus_T
Mul ka sama mure oli, aitas starteri remont. peale remonti hakkas starter ka tunduvalt kiiremini mootorit ringi vedama ja auto käivitus pareminu kui enne. Aga manuaaliga sõita oli palju julgem, kui auto ise ei käivitunud, siis mõne lükkaja ikka leidis:D

Re: Käivitamise müstika e39 530d touring autom 2000 prefacelift

Postitatud: 28.08.2011 13:36 28
Postitas ooDDoo
Oled kindel, et püropadrun korras? äkki tagant aku juurest oleks vaja voolujuhtmed ikkagi üle vaadata.

Re: Käivitamise müstika e39 530d touring autom 2000 prefacelift

Postitatud: 28.08.2011 21:46 32
Postitas lry
nagu ma kirjutasin starter töötab ja kiirelt veab kuna aku täis. Aga ei käivitu!
Minu arusaamise järgi keelaks püropadrun rakendumisel kogu voolu ära. Lisaks,
kui padrun väikest voolu läbi laseks, ei jõuaks starter mootorit rigni ajada.

Re: Käivitamise müstika e39 530d touring autom 2000 prefacelift

Postitatud: 29.08.2011 07:21 34
Postitas krasu2
Mul oli sama probleem selle puropadruniga starter vedas, aga ei kaivitunud. Sai vahetatud ja masin korras.Ju siis ei saa muu elektroonika niipalju voolu kui vaja. UM is see padrun ule 200EUR i + vahetus.

Re: Käivitamise müstika e39 530d touring autom 2000 prefacelift

Postitatud: 29.08.2011 21:50 41
Postitas lry
UMi aeg kinni pandud. Eks näeb.

Re: Käivitamise müstika e39 530d touring autom 2000 prefacelift

Postitatud: 31.08.2011 19:35 35
Postitas lry
UMis käidud. Auto käib.

Viga sai alguse ja on ka seni starteris, mis oli juba kulunud ja pärast kolmepäevast
seismist kinni jäi. Kuna ma tegin käivituskatseid suurel hulgal, siis 'tark' auto blokeeris
igaks juhuks toitesüsteemi. Kuna aga starter väga kinni ei olnud, siis juhuslikult ühel
käivituskatsel hakkas starter vedama (ei pidanudki koputama), kuid ei käivitunud.

Starteri remont nüüd ees ootamas. Kas keegi soovitab Tartu kandis kedagi?

Re: Käivitamise müstika e39 530d touring autom 2000 prefacelift

Postitatud: 05.09.2011 08:45 38
Postitas Kristo_K
Betooni tänaval (sama hoovi peal kus Kodumaja) tegeletakse generaatorite ja starterite remondiga, ise olen käinud tavaliselt nende juures. Tehakse kiiresti ja mõistliku summa eest korda.

Re: Käivitamise müstika e39 530d touring autom 2000 prefacelift

Postitatud: 05.09.2011 09:50 43
Postitas lry
tänud, ise mõtlesin ka seda kohta külastada