K:E39 530 Õlirõhk kadunud
K:E39 530 Õlirõhk kadunud
Nii autol sai pandud peale uus turbo kuid nüüd on jama tühikäigul õlirühk 0,5 ja paneb ette kirja stop engine and chek oilpress.
Vahetatud on õlifilter,rõhuandur.
Sõidu ajal on kõik korras kuid just tühikäigul tekib selline anomaalia.
Ning ei taha sõita eriti kui uus turbo on peal.
Oskab keegi nõu anda mida teha.
Saalesid ma ei kahtlusta kuna mootor käib ilusti.
Trv Mario
Vahetatud on õlifilter,rõhuandur.
Sõidu ajal on kõik korras kuid just tühikäigul tekib selline anomaalia.
Ning ei taha sõita eriti kui uus turbo on peal.
Oskab keegi nõu anda mida teha.
Saalesid ma ei kahtlusta kuna mootor käib ilusti.
Trv Mario
- Kalmer90
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 27.11.2009 14:24 30
- Peamine sõiduk: BMW e38
- Asukoht: Klooga, Nissi
Re: K:E39 530 Õlirõhk kadunud
Pakun et õlipump on läbi. Kas õlisurve oli sama mis olema peab põõretega? Sest kui surve siis ka madalam on ettenähtust, siis võib olla pumbal midagi viga, seal peaks ka O-tihend olema mis võib läbi olla või on pumba sõel või õlikanalid umbes.
Praegu muud pakkuda ei oska kahjuks.
Praegu muud pakkuda ei oska kahjuks.
BMW 525tdsA E34
- Kalmer90
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 27.11.2009 14:24 30
- Peamine sõiduk: BMW e38
- Asukoht: Klooga, Nissi
Re: K:E39 530 Õlirõhk kadunud
Ma lihtsalt oletan et pump võis juba enne vahetust läbi olla, vana rõhuandur võis ka vigane ollaKuno_T kirjutas:Miks peaks turbo paigaldamise järel riknema mootori õlipump?
Teemaalgataja võiks öelda, kas pandi uus või "uus" turbo?
Minu nägemusel, kui enne oli õlirõhk korras, turbo paigaldamisel midagi ära ei soperdatud, siis on tegu turbo praagiga- sel on suur sisemine leke laagrisõlmes.

Aga turbo võib küll vigane olla jah. Vahetamisel peale turbo õlituse seal muid õlitust vajavaid asju ju ei näpita vist(pole ise BMW turbot vahetanud!).
BMW 525tdsA E34
Re: K:E39 530 Õlirõhk kadunud
[quote="Kuno_T"]Miks peaks turbo paigaldamise järel riknema mootori õlipump?
Teemaalgataja võiks öelda, kas pandi uus või "uus" turbo?
Minu nägemusel, kui enne oli õlirõhk korras, turbo paigaldamisel midagi ära ei soperdatud, siis on tegu turbo praagiga- sel on suur sisemine leke laagrisõlmes.[/quote
Turbo pandi ikka uus mitte mingi taastatud.
Sai pandud ka uus õlisurve andur.
Ja oli ka ennem vahest nii kui vana turbo veel oli et lõi selle check oil press ette.
Sai ka uus karterituulutus klapi filter+ülejäänud filtrid kõik.
Uus õli.
Ja kui see kiri vahest ette tuleb siis kui kohapeal annad natuke gaasi et on 1000rpm siis kaob hetkega ka see kiri sealt eest ära.
Ning vist on ka ju nii et kui uus turbo oleks vigane siis oleks ta seest õline või midagi.Aga on ilusti kuiv.
Eks otsime viga edasi.
vast oli mu jutt ka arusaadav
Teemaalgataja võiks öelda, kas pandi uus või "uus" turbo?
Minu nägemusel, kui enne oli õlirõhk korras, turbo paigaldamisel midagi ära ei soperdatud, siis on tegu turbo praagiga- sel on suur sisemine leke laagrisõlmes.[/quote
Turbo pandi ikka uus mitte mingi taastatud.
Sai pandud ka uus õlisurve andur.
Ja oli ka ennem vahest nii kui vana turbo veel oli et lõi selle check oil press ette.
Sai ka uus karterituulutus klapi filter+ülejäänud filtrid kõik.
Uus õli.
Ja kui see kiri vahest ette tuleb siis kui kohapeal annad natuke gaasi et on 1000rpm siis kaob hetkega ka see kiri sealt eest ära.
Ning vist on ka ju nii et kui uus turbo oleks vigane siis oleks ta seest õline või midagi.Aga on ilusti kuiv.
Eks otsime viga edasi.
vast oli mu jutt ka arusaadav
- Kalmer90
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 27.11.2009 14:24 30
- Peamine sõiduk: BMW e38
- Asukoht: Klooga, Nissi
Re: K:E39 530 Õlirõhk kadunud
Turbo viga selles mõttes, et laager ei pea piisavalt õli ja läheb tagasivoolu liiga kiiresti.
Kui ta sul ennem juba selle kirja ette lõi, siis võivad ikka olla need samad vead mis ma enne kirjutasin ja sellepärast võis ka vana turbo läbi minna.
Kui ta sul ennem juba selle kirja ette lõi, siis võivad ikka olla need samad vead mis ma enne kirjutasin ja sellepärast võis ka vana turbo läbi minna.
BMW 525tdsA E34
Re: K:E39 530 Õlirõhk kadunud
Kas on kellelgi olnud sellist juhust, et madala õlirõhu põhjuseks on turbo?Kalmer90 kirjutas:Turbo viga selles mõttes, et laager ei pea piisavalt õli ja läheb tagasivoolu liiga kiiresti.
Olen pikalt jamanud ühe teist marki autoga, millel ei saa õlirõhku korda, selle margi foorumis keegi midagi ei tea ega arva. Tegemist on ühe FSI mootoriga, mis andis õlirõhu häiret. Kuna õlifiltri korpuses oli metallipuru, siis sai pandud lihtsalt teine mootor, aga viga jäi ikka alles. Seejärel sai pandud uus õlipump, aga manomeetriga mõõtes ei muutunud mitte kui midagi, rõhk on täpselt sama. Turbo on ainuke asi, mis jäi vana mootori oma, mõte liigub nagu selles suunas

- Kalmer90
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 27.11.2009 14:24 30
- Peamine sõiduk: BMW e38
- Asukoht: Klooga, Nissi
Re: K:E39 530 Õlirõhk kadunud
Ilma turbota peaks proovima, turbo küljest ja õlirõhu torule punn ette, siis peaks õlirõhk tekkima kui on turbo viga.
BMW 525tdsA E34
Re: K:E39 530 Õlirõhk kadunud
Vahepeal jõudsin sellel autol veel kepsu-ja raamsaaled ära vahetada. Aga mingit muutust see ei andnud, ka mitte 0,1 bar ei tulnud rõhku juurde, samuti ei andnud midagi juurde õlipumba vahetus. Nüüd on jäänud veel mootori ülemine ots või turbo
Ei viitsi seda turbot maha võtta, kas ei kannata mõõtmine kiirelt ära teha pimeda õlitoruga, max 10 sekunit kuluks selleks vast

Ei viitsi seda turbot maha võtta, kas ei kannata mõõtmine kiirelt ära teha pimeda õlitoruga, max 10 sekunit kuluks selleks vast

- Kalmer90
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 27.11.2009 14:24 30
- Peamine sõiduk: BMW e38
- Asukoht: Klooga, Nissi
Re: K:E39 530 Õlirõhk kadunud
Pöörde ei tohi väga lasta, siis ehk ei juhtu miskit
Õli üles jõuab üldse?

Õli üles jõuab üldse?
BMW 525tdsA E34
Re: K:E39 530 Õlirõhk kadunud
Mingi rõhk on ikka olemas, külmalt käivitades natuke üle 4 bar ja soojalt langeb umbes 0,8 bar peale. Nii palju kui olen infot leidnud, siis sellel konkreetsel autol ei tohi rõhk langeda alla 1,4 bar (rõhuandur on 1,4 bar) enne kui mootori temperatuur on 60 kraadi, aga selle temperatuuri juures on rõhk langenud juba 1,2 bar peale ja sellepärast auto häiret annabki.
Enamus "spetsialiste" väidavad, et viga ei saa olla turbos, ketipingutis jne.. Ma isiklikult ei välistaks midagi, iga õlirõhku tarbiv asi mootoris võib rõhu maha lasta, aga pole nagu võimalik neid otseselt kontrollida kuidagi.
Enamus "spetsialiste" väidavad, et viga ei saa olla turbos, ketipingutis jne.. Ma isiklikult ei välistaks midagi, iga õlirõhku tarbiv asi mootoris võib rõhu maha lasta, aga pole nagu võimalik neid otseselt kontrollida kuidagi.
-
- Huviline
- Postitusi: 81
- Liitunud: 26.05.2009 19:16 21
Re: K:E39 530 Õlirõhk kadunud
4a juba sedasi sõitnud üks e38. Esialgu kuumadel suvepäevadel. Nüüdseks koguaeg kui töötemperatuur saavutatud. Pole viga otsinud aga lahendus huvitaks küll
- fedja
- Huviline
- Postitusi: 3639
- Liitunud: 06.06.2009 01:30 04
- Peamine sõiduk: MB W447
- Asukoht: räpina
Re: K:E39 530 Õlirõhk kadunud
Kaevan vana teema välja,mul sama seis,mis lahendus oli?
- -vr6-
- Huviline
- Postitusi: 408
- Liitunud: 22.10.2008 18:33 14
- Peamine sõiduk: F11 535i E63 630i , e46 325ti ,E30 cabrio
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Kontakt:
Re: K:E39 530 Õlirõhk kadunud
Müümaha ja mure murtud. Kui õlituli ei pole , siis pole ju probleemi 

E30 pole lihtsalt auto, E30 on stoori omaette!!!