1. leht 1-st
K:Rõõlivõim E39 õli.
Postitatud: 28.06.2011 22:52 17
Postitas Jaxa13
Väike mure

Naised nagu nad on.. Lisasid ATF potsikusse mingit Statoil Hydraulic oil-i nr.131
Nüüd istun ja mõtlen mis õli see üldse selline olla võib. Ja kas nüüd peaksin potsiku ära vahetama ja süsteemi tühjaks laskma.
Autot ega naist veel näinud pole:))) Tavaliselt on CHF ja ATF segunemisel potsik helbeid täis aga ei tea mis nüüd seal see võib toimuda..
Re: K:Rõõlivõim E39 õli.
Postitatud: 29.06.2011 00:13 27
Postitas vahur_s
Kui natuke viitsinud oleksid, oleksid googli abiga ammu juba selgeks teind mille jaoks
Hydraulic Oil 131 mõeldud on.
Mis autol roolivõimu süsteemi ette nähtud on CHF või ATF ja palju ta seda siis juurde kallas?
Mis juhtuda võib, seda pead targemate inimeste käest küsima.
Kui potsikut ja õli pole kaua aega vahetatud siis võid ju süsteemi õige õliga läbi "pesta". Pole teab mis suur ettevõtmine kui tahtmist on.
EDIT:
Kiire googeldamine andis vastuseks et ATF ja hüdraulika õli omavahel segada ei või.
Re: K:Rõõlivõim E39 õli.
Postitatud: 29.06.2011 00:19 18
Postitas Jaxa13
Selle õli kohta olen leidnud küll sellist infot nagu antud lingil , lisatud sai naise sõnul ca 150 200gr.
muidu kasutusel ATF. Ma lootsingi et tuleb mõni teadja ja räägib mist nüüd saab. et saaks juba ettevalmistada kui auto koju jõuab
EDIT: Tänud vahur_s
Re: K:Rõõlivõim E39 õli.
Postitatud: 29.06.2011 14:36 28
Postitas Slava_323
Ei usu, et midagi piix läheb eriti kui on lisatud nii vähe. Minu isal 528i e39l oli see jama et pump undas jubedalt ( pumbavaehtust oli vaja teha ) ja latt ka jubedalt lekkis. Keegi tark soovitas sisse panna Diisli mootoriõli. Niigi sai tehtud. Undamine kadus ja lekkminie jäi peaaegu 2 korda väiksemaks. Nii sai veel pool aastas sõidetud kuni pump kiilus kinni. Nii, et mõnes mõtes see isegi nautke vb aitas surmapäevi lükata edasi.
