TEEMA KINNI
Postitatud: 05.06.2011 20:30 18
TEEMA KINNI
ja isegi kogu selle teema ise läbi elanud...520ile läks 535 parda kompu ja suur obc...ees olid autol olemas el aknad,taha vedasin ise,skeemide järgi,samamoodi polnud ei ustes ega autos juhtmestikke.kapoti alt ka kõik juhtmed lappasin ringi.kõik oleneb ka autode ehitus aastast,kui on 91 lõpp ja 92,nagu mul oli,siis suht palju juhtmeid juba klappisid,mõned ainult,kogu auto peale mingi 25 juhet pidi üles leidma ja omavahel ühendama...üldiselt võid e34ja skeeme juba uurima hakata,saad asja varakult selgeks ja hiljem oskad juba ise vaadata...soovitan loomulikult teise auto kõrvale võtta,ise sain juhtmed ühe ja sama auto pealt kuid auto läks ennem müüki kui jõudsin enda autosse panna,seega pidingi skeemide pealt otsima.taur kirjutas:ma olen kõik selle läbi teinud. Kõik peale konditsioneeri.
520, 95 kw, 1990 a on auto.
Vahetatud ca 2 a jooksul:
Mootor: esmalt 2,5 ilma vanoseta(sai ära küpsetatud), siis 2,0 vanos(lahjaks jäi), 2,5 vanos(peaks nüüd hea saama).
kast, gardaan, tagasild differ.
Praktiliselt kogu sisu vahetatud. Ühtlasi on sees ka e38 must el. nahksisu. Põhjamatt on ka sinise asemel hall pandud. Paar pisemat plastikut vahetamata.
Kogu kere juhtmestik. Kapoti alune pool koos kaitsme karbiga, tagumine osa koos armatuuri alusega. Esiuste sisesed ka. Mõningatesse väga hulludesse kohtadesse tegin jätkamise.Juhtmete värvid suures enamuses ja kindlatesse kohtadesse klapivad. Ukse oleku registreerimis andurite juhtmeid näiteks oleks eriti jube vahetada olnud.
Juhtmeid oli ikka hullult palju. Suht suur kastitäis
Õhtu jooksul, 5 tunniga kogu 94 a auto juhtmestiku maha. Järgmine päev oma autolt, ülejärgmine päev panin 94a oma peale. Peale seda läks auto käima poolest pöördest ilma mingite probleemideta. Ja siis läks umbes 2 päeva auto lõpuni kokku panemise peale.
Põhiliselt vahetasin juhtmestikku kuna olin eelnevalt kui 2,0 vanos sai peale läks, kokku pannud 93 a esimese poole 525-e juhtmestik koos armatuuri alusega ja 90a tagumine pool. Kõik asjad sain tööle, kuid üsna palju tuli ratsi teha tookord. Armatuuri alused pistikud suht ei klapi.
Hiljem kui 4ndat mootorit peale tõstma hakkasin ei saanud seda kuidagi tööle. Hiljem selgus, et mootori pea releele oli immo katkestus tehtud. Lisaks ei olnud mul mitte mingisugust el akna valmidust. Sestap sai ostetud kogu 94 a vanosega auto juhtmestik.
Ahjaa, kaotasin kogu juhtmete vahetusega ca 6 euri ja oma aja. Ja kui arvestada veel mootori juhtmestiku müüki siis jäin kasumisse 19 euri
Kütuse kuluga koos jõhkralt plussis igatahes. Ükski mootor pole mul siiani nii vähe võtnud.
Ja muidugi neile kes mu autot näinud on: Tean, et jätkuvalt on veel väga palju teha, kuid küll saab tehtud. Vähemalt enda tehtud ja tean kõike läbi-lõhki.
Aga edu sulle.