E39- huvitav lahendamatu(?) point- mootori tuurid kõiguvad
Postitatud: 11.10.2010 09:07 01
Tere!
Peale auto 530d touring 99a. soetamist poolteist kuud tagasi pole mitmed asjamehed osanud pakkuda pealkirjas toodud probleemile lahendust! Olen käinud kahes erinevas diagnostikas, kus esimene ütles, et on kütuselati surveklapi rike- vahetasin romula omaga välja- ikka sama, vahetasin uuesti- muutusteta.... läksin teise diagnosti- ütleb, et see seal on surveandur ja korrras, aga näitab, et on olnud kõrgsurveklapi rike, aga praegu seda ei ole...
Mootori pöörete kõikumist on kuulda kohapeal seistes ja ei tea, kas tõstab või langetab pöördeid- suht ühtlaselt... aga tahho ei näita seda kõikumist... ja seda eriti külmalt, sooja mootriga seda alati pole, aga vahest harva kaa... Sõites soojeneva mootoriga annab see tunda kui panna peale püsikiirusehoidja, siis kiirendab ja võtab maha märgatavalt mõnesekundiliste intervallide järel, nagu kõigutaks lausa, soojenenud mootoriga seda niivõrd tunda pole- on sujuvam ja tundub normaalne, suuremal kiirusel (90+...) pole märgatagi.
Kas ehk keegi teab pakkuda lahendust, et mitte paljusid seadmeid-osasid järjest katse-eksituse meetodil vahetama-proovima hakata!?
Peale auto 530d touring 99a. soetamist poolteist kuud tagasi pole mitmed asjamehed osanud pakkuda pealkirjas toodud probleemile lahendust! Olen käinud kahes erinevas diagnostikas, kus esimene ütles, et on kütuselati surveklapi rike- vahetasin romula omaga välja- ikka sama, vahetasin uuesti- muutusteta.... läksin teise diagnosti- ütleb, et see seal on surveandur ja korrras, aga näitab, et on olnud kõrgsurveklapi rike, aga praegu seda ei ole...
Mootori pöörete kõikumist on kuulda kohapeal seistes ja ei tea, kas tõstab või langetab pöördeid- suht ühtlaselt... aga tahho ei näita seda kõikumist... ja seda eriti külmalt, sooja mootriga seda alati pole, aga vahest harva kaa... Sõites soojeneva mootoriga annab see tunda kui panna peale püsikiirusehoidja, siis kiirendab ja võtab maha märgatavalt mõnesekundiliste intervallide järel, nagu kõigutaks lausa, soojenenud mootoriga seda niivõrd tunda pole- on sujuvam ja tundub normaalne, suuremal kiirusel (90+...) pole märgatagi.
Kas ehk keegi teab pakkuda lahendust, et mitte paljusid seadmeid-osasid järjest katse-eksituse meetodil vahetama-proovima hakata!?
