1. leht 1-st

e34 520 1993 110kw

Postitatud: 06.09.2010 18:46 59
Postitas Incognito
Läheb keema. Ei kujuta ette ka milles probleem võiks olla. Radikas nagu kuskilt läbi ei lase. Imelik on see, et vahel nagu läheb keema ja vahel ei lähe. Kuigi tee sama. Väga imelik lugu. :( Äkki keegi oskab aidata

Re: e34 520 1993 110kw

Postitatud: 06.09.2010 19:46 00
Postitas Heikooo
plokki kaane tihend läbi?
plokk ise kõver?

Re: e34 520 1993 110kw

Postitatud: 07.09.2010 15:12 41
Postitas Incognito
Aitäh vastuse eest, kontrollin üle

Re: e34 520 1993 110kw

Postitatud: 07.09.2010 15:42 56
Postitas Heikooo
Incognito kirjutas:Aitäh vastuse eest, kontrollin üle
ja kui need korras siis veepump õhtal omadega!

rohkem asju ei tohiks küll olla mis seda põhjustab

Re: e34 520 1993 110kw

Postitatud: 07.09.2010 15:49 15
Postitas Incognito
Kõik tundub suht "odav" lõbu :D

Re: e34 520 1993 110kw

Postitatud: 07.09.2010 17:27 53
Postitas fiziks
kas süsteemis surve ikka püsib sees?

tõenäoliselt on vaja korralikku õhutamist, võibolla sellest ka piisab. aga vahetamist võib vajada ka vendi termosidur. ja kui loop survet ei pea siis vastav osa, mis selles süüdi on.

Re: e34 520 1993 110kw

Postitatud: 07.09.2010 19:06 33
Postitas Incognito
Mul ei ole aimugi, kas süsteemis surve on sees.
Olen üsna võhik, niiet ei tea kuidas õhutamine toimub, äkki keegi viitsib seletada.
Selles suhtes, et radikas läheb kuumaks, väga kiiresti. Kas vedelik seal tosooli paagis peab ka soojaks minema? Igatahes see külm.

Re: e34 520 1993 110kw

Postitatud: 07.09.2010 19:12 39
Postitas Heikooo
Incognito kirjutas:Mul ei ole aimugi, kas süsteemis surve on sees.
Olen üsna võhik, niiet ei tea kuidas õhutamine toimub, äkki keegi viitsib seletada.
Selles suhtes, et radikas läheb kuumaks, väga kiiresti. Kas vedelik seal tosooli paagis peab ka soojaks minema? Igatahes see külm.
radikas läheb kuumaks ja tosool on külm?? see asi pole küll õige... sul ei käi siis seal midagi ringi , tosool peab ikka kuumaks minema mitte radikas...

Re: e34 520 1993 110kw

Postitatud: 07.09.2010 20:16 48
Postitas fiziks
Heikooo, pane nüüd oma mõttekäigule natuke loogikat ka juurde, siis saab juba vast asja :D Milleks see radikas seal siis on, kui ta kuumaks minema ei pea?
Soojus ju siiski eraldataksegi ringipumbatavast vedelikust radika kaudu.

tõsi on aga see, et ka paisupaagis on seesama vedelik, mis igalpool mujal ning ka see seal peaks suht ühtlaselt koos kõige muuga kuumaks minema.

süsteemi survet võid põmst ka nii kontrollida, et enne keema minemist keerad paisupaagi korki maha. Aga sellega tasub olla ettevaatlik. Korras asja puhul on seal üsna arvestatav surve, st. korgi vahelt hakkab susisema juba keerates. Ühtlasi peaks seal vedelik keema minema kui korgi vahelt surve välja lased ja mootor piisavalt kuum on. Olgu öeldud, et niimoodi katseeksituslikul ja kodusel meetodil ei saa kindlasti päris selgeks, kas seal süsteemis ka ÕIGE surve on ;) Aga midagi ikka selgub...

Re: e34 520 1993 110kw

Postitatud: 07.09.2010 20:41 31
Postitas Heikooo
fiziks kirjutas:Heikooo, pane nüüd oma mõttekäigule natuke loogikat ka juurde, siis saab juba vast asja :D Milleks see radikas seal siis on, kui ta kuumaks minema ei pea?
Soojus ju siiski eraldataksegi ringipumbatavast vedelikust radika kaudu.
vabandust , sõnastus oli jah natuke vale :D tosool peab ikkagi kuum olema mitte külm...

Re: e34 520 1993 110kw

Postitatud: 07.09.2010 21:00 40
Postitas fiziks
kõik see kraam, mis jahutusringlusesse kuulub (vedelik, lõdvikud, radikas, paisupaak jne) peab olema enamvähem ühtlasel temperatuuril, kuna ringi uhatav vedelik kütab kõik ennast ümbritseva endaga praktiliselt sama tempini. seda siis juhul kui kõik töötab nii nagu peab.

Re: e34 520 1993 110kw

Postitatud: 08.09.2010 16:00 14
Postitas Incognito
A muidu on küll nii et radikas kuum ja tosooli temp ei muutu. Vähemaks ka ei lähe, v.a siis kui voolikut ise pumpan. Aga ma lähen tsekin selle surve üle siis.

Re: e34 520 1993 110kw

Postitatud: 08.09.2010 19:06 02
Postitas joffe
Mulle paistab, et tegu pumbaga(muidugi võin ka eksida), sest sümptomid sarnanevad minu kunagise probleemiga. Eriti, kui lugeda esimest postitust. Kõik oleneb sõidumaneerist- mul oli vaja pealinna Patriku juurde minna, sain linnast välja ja nagu tola panin kruiseriga kohe lubatud kiiruseni- ja oligi käes, mootor kuum. Võtsin asja rahulikult, alustasin uuesti sõitu ja käisin ilusti Tallinnas ära ja peale seda sõitsin veel mitu kuud enne, kui võtsin tõsiselt ette probleemile lahenduse otsimise. Leidsin lahendusena veepumba, millel kõige parema tahtmise juures poleks olnud võimalik vedelikku ringi ajada- polnud lihtsalt, millega.

Re: e34 520 1993 110kw

Postitatud: 08.09.2010 22:42 37
Postitas tennar
Heikooo kirjutas:plokki kaane tihend läbi?
plokk ise kõver?
:lol:
Vaata visco sidur ka igaksjuhuks üle :roll:

Re: e34 520 1993 110kw

Postitatud: 09.09.2010 12:22 12
Postitas MuiduMees
tennar kirjutas:
Heikooo kirjutas:plokki kaane tihend läbi?
plokk ise kõver?
:lol:
Vaata visco sidur ka igaksjuhuks üle :roll:
õige märkus tõesti. kui kohapeal seistes, linnas jne läheb kuumaks siis võib väga vabalt olla seesama ventikasidur

Re: e34 520 1993 110kw

Postitatud: 03.10.2010 10:54 43
Postitas Incognito
Ok nüüd siis uus radikas, veepump ja termostaat. Nüüd toimib.
Aitäh vastuste eest, võib teema ka kinni panna :)

Re: e34 520 1993 110kw

Postitatud: 03.10.2010 11:08 00
Postitas joffe
Miks kohe lukku? Probleemi lahendus pole ju välja toodud! Foorum pole ainult nõu küsimiseks, vaid siia peaks ära tooma ka leitud lahendused!

Re: e34 520 1993 110kw

Postitatud: 03.10.2010 12:37 22
Postitas tennar
inimene ei tea ise ka mis see lahendus oli kui need 3 juppi ära vahetas :D Nii et kõik kellel temperatuuriga probleem siis poodi radika, termostaadi ja veepumba järele :D

Re: e34 520 1993 110kw

Postitatud: 10.10.2010 10:54 43
Postitas Incognito
Pole midagi teha. Probleemiks vist oli ainult katkine termostaat ma usun, aga radikas oli vana kolmese oma niiet mõtlesin et selle võtaks ka uue. Ja no selle veepumba kohapealt ei tea ma ise ka jah midagi, aga pohhui noh kui uus siis uus.