E39 tds kütusepump katki
E39 tds kütusepump katki
Kas keegi teab kus seda oleks kõige odavam/kasulikum vahetada või lasta korda teha.
Re: E39 tds kütusepump katki
kõrgsurvepump ja see on see jama et soojalt läheb pikalt käima remont pidi olema üpriski kallis aga peaks laskma ikka üra teha.
- soldier86
- Huviline
- Postitusi: 114
- Liitunud: 03.07.2009 16:20 17
- Peamine sõiduk: BMW E34 525TDSA
- Asukoht: Harjumaa
Re: E39 tds kütusepump katki
no mina tegin endale selle remondi!!!! ja läks jah päris kalliks u 10 000 eeku!!!! 4000 eek maksab ainult mahavõtmine, stendi panemine ja peale panek tagasi!!!! ja kõik ju oleneb mis sul seal kulunud on,mul läks õhtale kõige kallim asi!!!! ega sul ei pruugigi kõige kallim osa olla!!! ühte vene keeles kõnelevat vana tean kes tegi mulle,siiamaani pole probleeme olnud!!!! sõidan juba 1,5 aastat!!!! kui on soovi võin nr anda!!! 

TURBO DIESEL ;)
Re: E39 tds kütusepump katki
Proovi uus starter peale panna!
Re: E39 tds kütusepump katki
soldier86 kus eesti osas sa paikned?
ma ei usu et see starteri viga peaks olema sest kui kõrgsurvepump maha jahutada siis läheb auto ilusti käima.
ma ei usu et see starteri viga peaks olema sest kui kõrgsurvepump maha jahutada siis läheb auto ilusti käima.
Re: E39 tds kütusepump katki
hea näide oli paar päeva tagasi isa 525tds-iga millel ta vahetas starteri kuna see venis käivitusel, ja soojalt tahtis oma 5-10 sekki kerida starterit ja starter tegi väsinud häält,nüüd aga starter käib nii kiiresti et ei kuulegi kuidas auto käima läheb,minu poolest on se Samuti müstika aga näe töötab ja ei pea veel pumpa mõnda aega maha kiskuma ja tohutu summa maksma. Enne starteri maha võtmist kontrollisin nii et kas starteri puksid läbi( esimene starteri pööre läheb aeglaselt ja siis hakkab hoogu juurde tulema ,st et starter läbi) isegi laadija juurde pannes ei tulnud pöördeid juurde.
starter peab olema väga hea ja ka aku 100Ah.
Kogemus sitta akkuga 524td ,Samuti läks soojalt 3 sekki kauem kuid nüüd teise akkuga läheb poolest pöördest.
starter peab olema väga hea ja ka aku 100Ah.
Kogemus sitta akkuga 524td ,Samuti läks soojalt 3 sekki kauem kuid nüüd teise akkuga läheb poolest pöördest.
Re: E39 tds kütusepump katki
Ebays müüakse sama mootoriga Range Roverite jaoks jubinat, mis aitab pikalt käivituse vastu sooja mootoriga.
Näiteks selline:
http://cgi.ebay.co.uk/Hot-Starting-Fix- ... 5ada248765
Maksab nii vähe, et tasub proovimist.
Näiteks selline:
http://cgi.ebay.co.uk/Hot-Starting-Fix- ... 5ada248765
Maksab nii vähe, et tasub proovimist.
- soldier86
- Huviline
- Postitusi: 114
- Liitunud: 03.07.2009 16:20 17
- Peamine sõiduk: BMW E34 525TDSA
- Asukoht: Harjumaa
Re: E39 tds kütusepump katki
heig0 kirjutas:soldier86 kus eesti osas sa paikned?
ma ei usu et see starteri viga peaks olema sest kui kõrgsurvepump maha jahutada siis läheb auto ilusti käima.
KLE tavaliselt olen Paldiskis
TURBO DIESEL ;)
Re: E39 tds kütusepump katki
starteri pöörded ikka aitavad.
Uuri mis tüüpi starter sul on kas suurem või väiksem.
Uuri mis tüüpi starter sul on kas suurem või väiksem.
Re: E39 tds kütusepump katki
Ma arvan et see ei ole starteri viga, sest pumba jahutamisega ei muutu starteri jaoks midagi.Sass524 kirjutas:Proovi uus starter peale panna!
Kõie lihtsam kontroll on see kui ajad mootori töösoojaks ja siis jätad seisma ning proovid käivitada.
Kui käima ei lähe siis valada pumbale peale jahedat vett nii, et pump maha jahtub aga mootor veel soe.
Kui siis lääb käima on viga pumbas.
Täpsemalt on selle põhjuseks kõrgsurvepumba pea (plunzri) kulumine. See see kõige kallim varuosa sell pumbal.
- soldier86
- Huviline
- Postitusi: 114
- Liitunud: 03.07.2009 16:20 17
- Peamine sõiduk: BMW E34 525TDSA
- Asukoht: Harjumaa
Re: E39 tds kütusepump katki
jah tõsi ta on ja maksab ta u 5600 eek ja pumba mahavõtmine,stendi panek ja siis tagasi panek omale kohale maksab 4000eek!!!! endal oli sama probleem!!!!! plunzri pealmine osa peaks olema nagu peegel aga kulumisega tulevad sinna kriimud ja asi ongi jopski!!!joosepl kirjutas:Ma arvan et see ei ole starteri viga, sest pumba jahutamisega ei muutu starteri jaoks midagi.Sass524 kirjutas:Proovi uus starter peale panna!
Kõie lihtsam kontroll on see kui ajad mootori töösoojaks ja siis jätad seisma ning proovid käivitada.
Kui käima ei lähe siis valada pumbale peale jahedat vett nii, et pump maha jahtub aga mootor veel soe.
Kui siis lääb käima on viga pumbas.
Täpsemalt on selle põhjuseks kõrgsurvepumba pea (plunzri) kulumine. See see kõige kallim varuosa sell pumbal.
TURBO DIESEL ;)