525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Küsiks huvi pärast et palju kõrgsurvepumba remont võib maksma minna humbes. Autoks e39 525tds 1996a. Paar kuud tagasi sai bensiini ja diisli segu(põhiliselt benssin) ja ma kohe ei ole taibanud seda ja mul soovitati pumba kaant liigutada. tegin ära aga pärast seda tuli väla ,et bens sees. Nüüd kui mootor soe siis tahab tohutult käiamist,et tõõle läheks ja sureb soojalt välja ka. Jõudu pole ja edasi ka ei lähe. Kütust võtab ka metsikult.
Ehk keegi oskab õelda umbes palju pumba remont võib maksma minna kui võtan näiteks ise pumba maha ja saadan kuskille diisli remonti.
Ette Suured Tänud!
Ehk keegi oskab õelda umbes palju pumba remont võib maksma minna kui võtan näiteks ise pumba maha ja saadan kuskille diisli remonti.
Ette Suured Tänud!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
oleneb kui pers*es see pump sul on. võibolla piisab ainult jaoturpea vahetusest aga võibolla on ülejäänd asjad ka omeda läbi juba. ainult jaoturpea hind muidu oli mingi 5,5 kilo või sinnakanti. uus muidugi.
Ja ka sa tahad sinna uusi juppe panna või hoopis mõne kasutatud komplektse pumba osta
Ja ka sa tahad sinna uusi juppe panna või hoopis mõne kasutatud komplektse pumba osta

-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
- Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Liiguta esiteks pumbakaas tagasi õigesse kohta (kütusekogus), diagnost arvutiga loomulikult.priitm kirjutas:Küsiks huvi pärast et palju kõrgsurvepumba remont võib maksma minna humbes. Autoks e39 525tds 1996a. Paar kuud tagasi sai bensiini ja diisli segu(põhiliselt benssin) ja ma kohe ei ole taibanud seda ja mul soovitati pumba kaant liigutada. tegin ära aga pärast seda tuli väla ,et bens sees. Nüüd kui mootor soe siis tahab tohutult käiamist,et tõõle läheks ja sureb soojalt välja ka. Jõudu pole ja edasi ka ei lähe. Kütust võtab ka metsikult.
Ehk keegi oskab õelda umbes palju pumba remont võib maksma minna kui võtan näiteks ise pumba maha ja saadan kuskille diisli remonti.
Ette Suured Tänud!
Kui siis ei tööta, pead otsima uue pumbakaane, võib olla kannatas ka "alumine" kõrgsurvepumba osa aga see pole kuigi loogiline.
Praeguste kaebuste järgi tundub, et kaan on liigutatud väga rikka kütusekoguse piirkonda.
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Autoks küll 318tds, aga mure järgmine:
Autol sai vahetatud kõrgsurvepumba tihendid, kuna all oli loik ning peale pikka seismist, tahtis rohkem käiamist saada ning turtsus.
Peale tihendite vahetust on jama sama, äkki on veel mõni koht teada, kust see kütus lekkida võib ning pumba alla satub?
Endal ideed otsas, mida veel teha saaks.
Autol sai vahetatud kõrgsurvepumba tihendid, kuna all oli loik ning peale pikka seismist, tahtis rohkem käiamist saada ning turtsus.
Peale tihendite vahetust on jama sama, äkki on veel mõni koht teada, kust see kütus lekkida võib ning pumba alla satub?
Endal ideed otsas, mida veel teha saaks.
318tds->V70
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
mis mõttes kõrgsurvepumba tihendiHeavy kirjutas:Autoks küll 318tds, aga mure järgmine:
Autol sai vahetatud kõrgsurvepumba tihendid, kuna all oli loik ning peale pikka seismist, tahtis rohkem käiamist saada ning turtsus.
Peale tihendite vahetust on jama sama, äkki on veel mõni koht teada, kust see kütus lekkida võib ning pumba alla satub?
Endal ideed otsas, mida veel teha saaks.



neid tihenteid on seal ikka päris palju. aga millise sina ära vahetasid

lekke kohta saad tuvastada nii, et teed pumba puhtaks paned käima ja vaatad niipalju kui ligi saad. vb isegi peegliga saad vaadata.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Viisin masina kohaliku diislimehe juurde, olevat kõik võimalikud tihendid ära vahetanud.
318tds->V70
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
olevat, aga kas vahetas kaHeavy kirjutas:Viisin masina kohaliku diislimehe juurde, olevat kõik võimalikud tihendid ära vahetanud.

sellesmõttes, et tee pump puhtaks ja proovi aru saad kas üldse tuleb pumbast seda kütet. võibolla hoopis pihustitorud halvasti küljes või midagi,
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Olgu aitäh praegu.
Mootori peaks ka ära pesema, kuna peale tihendivahetust päris mõni koht kütusene veidi.
Eks hakkan uurima.
Mootori peaks ka ära pesema, kuna peale tihendivahetust päris mõni koht kütusene veidi.
Eks hakkan uurima.
318tds->V70
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Terv,
Kas ma peaksin väga muret tundma ja olema valmis suure väljaminekuga, kui soojalt tahab saada pikemat käiamist?
Nimelt külmalt, ootan eelsüüte ära ja läheb ilusti kohe käima (1 sek käiamist vms, max vb 2)
Aga kui temperatuuriseier on üle sinise joone liikunud (kas siis kohe kaobki eelsüüde täiesti ära?), siis peab pikemalt käivitama. Ütleme nii, et olen auto soojaks sõitnud, jätan seisma pooleks tunniks, lähen autosse, auto veel soe, eelsüüdet ei taha, siis pean jälle pikemalt käiama [vist mingi 2-5 sekundit umbes (käiates tundub jube pikk aeg)].
Arvatavasti siis kõrgsurvepump väsimas vaikselt? Paljuga kasutatult näiteks E34 2.5TDS'i kõrgsurvepumba kätte saaks?
Kas ma peaksin väga muret tundma ja olema valmis suure väljaminekuga, kui soojalt tahab saada pikemat käiamist?
Nimelt külmalt, ootan eelsüüte ära ja läheb ilusti kohe käima (1 sek käiamist vms, max vb 2)
Aga kui temperatuuriseier on üle sinise joone liikunud (kas siis kohe kaobki eelsüüde täiesti ära?), siis peab pikemalt käivitama. Ütleme nii, et olen auto soojaks sõitnud, jätan seisma pooleks tunniks, lähen autosse, auto veel soe, eelsüüdet ei taha, siis pean jälle pikemalt käiama [vist mingi 2-5 sekundit umbes (käiates tundub jube pikk aeg)].
Arvatavasti siis kõrgsurvepump väsimas vaikselt? Paljuga kasutatult näiteks E34 2.5TDS'i kõrgsurvepumba kätte saaks?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kasutatud 1500-2000.- krooniga. aga korrasolekut sa ikka ei tea. ja see pump mis sul peal on ega see veel ka niipea läbi ei lähe. kas jõudu muidu ka onblaah kirjutas:Terv,
Kas ma peaksin väga muret tundma ja olema valmis suure väljaminekuga, kui soojalt tahab saada pikemat käiamist?
Nimelt külmalt, ootan eelsüüte ära ja läheb ilusti kohe käima (1 sek käiamist vms, max vb 2)
Aga kui temperatuuriseier on üle sinise joone liikunud (kas siis kohe kaobki eelsüüde täiesti ära?), siis peab pikemalt käivitama. Ütleme nii, et olen auto soojaks sõitnud, jätan seisma pooleks tunniks, lähen autosse, auto veel soe, eelsüüdet ei taha, siis pean jälle pikemalt käiama [vist mingi 2-5 sekundit umbes (käiates tundub jube pikk aeg)].
Arvatavasti siis kõrgsurvepump väsimas vaikselt? Paljuga kasutatult näiteks E34 2.5TDS'i kõrgsurvepumba kätte saaks?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tekkis üks küsimus neile kes seda asja tunnevad. Kas 994 pumbale saab panna 995 kaant
sellepärast küsin, et kui ma kunagi ühe pumba ostsin siis oli niimoodi, et pump 994 ja kaan 995. aga kui mina panin sellele pumba
enda peale panin, siis panin sinna ka õige kaane, ehk 994 mis mul eelmisest pumbast järgi jäi.
Aga mulle tundub, et see kaan hakkab per*se minema ja sellest ka kõsimus, et ka saan panna selle 995 kaane sinna või pean kuskilt korraliku 994 otsima. just selles mõttes et kaan ju ise sobib peale aga kas elekter ka toimima hakkab

enda peale panin, siis panin sinna ka õige kaane, ehk 994 mis mul eelmisest pumbast järgi jäi.
Aga mulle tundub, et see kaan hakkab per*se minema ja sellest ka kõsimus, et ka saan panna selle 995 kaane sinna või pean kuskilt korraliku 994 otsima. just selles mõttes et kaan ju ise sobib peale aga kas elekter ka toimima hakkab

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ütleme nii, et ta on hakanud siin 1000km jooksul sitemini käivituma. Et nüüd ikka soojast peast vajab kindlasti 3-5sek käivitamist.BMW 525 kirjutas:kasutatud 1500-2000.- krooniga. aga korrasolekut sa ikka ei tea. ja see pump mis sul peal on ega see veel ka niipea läbi ei lähe. kas jõudu muidu ka onblaah kirjutas:Terv,
Kas ma peaksin väga muret tundma ja olema valmis suure väljaminekuga, kui soojalt tahab saada pikemat käiamist?
Nimelt külmalt, ootan eelsüüte ära ja läheb ilusti kohe käima (1 sek käiamist vms, max vb 2)
Aga kui temperatuuriseier on üle sinise joone liikunud (kas siis kohe kaobki eelsüüde täiesti ära?), siis peab pikemalt käivitama. Ütleme nii, et olen auto soojaks sõitnud, jätan seisma pooleks tunniks, lähen autosse, auto veel soe, eelsüüdet ei taha, siis pean jälle pikemalt käiama [vist mingi 2-5 sekundit umbes (käiates tundub jube pikk aeg)].
Arvatavasti siis kõrgsurvepump väsimas vaikselt? Paljuga kasutatult näiteks E34 2.5TDS'i kõrgsurvepumba kätte saaks?
Jõudu on ja edasi nagu lippab küll normaalselt

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
siis sõida niikaua kui käib, aga arvatavasti pead ikka remondile mõtlema. muidu pikka käivitamist tekitab kulunud jaoturpea.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4509
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Lasin jaotuspea vahetada-pumba seadistada, kuid soojalt käivitub ikka pikema ketramise peale. Kui mootor on kuylm(alla 60C), läheb poolest pöördest käima, s.t. väga hästi. Samuti käivitub kergelt, kui mootor on täiesti töötemperatuuril(80C). Kui mootor lasta maha jahtuda näit. 65 kraadi peale, siis tuleb pikemalt starterit käiata. Diislimees m66tis kompressioonid yle ja k6igis silindrites olid yhtlased 24 atm surved. Tema väitel on seda natuke vähev6itu(mis sest, et tehase andmetes on surved yle 20 atm OK) ja ilmselt v.l. klapid pole k6ige tihedamad. R6ngad ta välistas. Kysisin infot teistelt diislimeestelt ja nemad välistasid kompressiooniprobleemi, kuna siis oleks kylmkäivitus vaevaline.
Lihtsama lahendusena probleemile oleks ilmselt DDE-le käivitushetkel jahtusvedeliku temp. valetamine, kuid mind painab ikkagi see, miks jaotuspea vahetus ei aidanud. Pritsekogused ja pumba staatilise nurga oli vana seadnud piiri peale ja neid väidetavalt ei saavat mootori kestvuse/yldise ökonoomsuse huvides rohkem muuta (nimelt siis nurka varasemaks ja pritsekogust suuremaks)
On kellelgi ideid, milles jama v6ib olla, v6i ajas diislivana hoopis jama
Vabandust osade täpitähtede puudumise pärast
Lihtsama lahendusena probleemile oleks ilmselt DDE-le käivitushetkel jahtusvedeliku temp. valetamine, kuid mind painab ikkagi see, miks jaotuspea vahetus ei aidanud. Pritsekogused ja pumba staatilise nurga oli vana seadnud piiri peale ja neid väidetavalt ei saavat mootori kestvuse/yldise ökonoomsuse huvides rohkem muuta (nimelt siis nurka varasemaks ja pritsekogust suuremaks)
On kellelgi ideid, milles jama v6ib olla, v6i ajas diislivana hoopis jama

Vabandust osade täpitähtede puudumise pärast

tel. 51 949 859
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
olen tahtnud ka mingi aeg, täpselt sama juttu siia kirjutada. vahetasin samuti jaoturpea ära ja kõik pumba tihendid ja isegi teise pumba sisu sai pandud kuna oli vana seest loksuga.
Aga probleem sama, et päris soojalt ei lähe poolest põõrdest, aga külmalt või mitte päris kuumalt läheb küll poolest põõrdest. Loodan, et keegi kirjutab siia midagi tarka. Aga ise plaanin küll kunagi süütenurka muuta, vb aitab. kaotada pole ju midagi.
Aga probleem sama, et päris soojalt ei lähe poolest põõrdest, aga külmalt või mitte päris kuumalt läheb küll poolest põõrdest. Loodan, et keegi kirjutab siia midagi tarka. Aga ise plaanin küll kunagi süütenurka muuta, vb aitab. kaotada pole ju midagi.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Aga minuauto teeb hoopis siukest nalja,et üks 2 nädalat läheb soojast peast kogaueg kaua käima.. siis ka vahepeal kohe ja vahepeal harva on ka hirmutavalt kaua ketrand( lõpuks kui käivitub, lööb summutist korraliku londi ka välja). Ja siis lihtsalt üks hekt on jälle kõik ok ja käivitub täitsa hästi, olgu ta siis kuum või soe või kuidas iganes. Aku on nagu on,aga starter peaks küll hea olema. Mida sellest arvata? Pump ju ei saa nädal kulunud olla ja siis hiljem jälle ok
.

Viimati muutis Robska, 08.02.2011 08:48 10, muudetud 1 kord kokku.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
jah see jutt on ka õige, et kui käivitub, siis sõida
aga jah mina mõtlensin pikema käivituse all kuskil 2-3 sekundit.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mul soojalt kord läheb kohe, vahest peab 2-3 sekki ketrama.
Külmalt käivitamisel ikka probleeme.
Kui väljas -10 siis rabeleb ja turtsub, kui 0 siis läheb suht kohe käima.
Kas mootori kompressioon võib madal olla?
Kuigi jah, isa ütles, et kui käivitub, siis sõida
Külmalt käivitamisel ikka probleeme.
Kui väljas -10 siis rabeleb ja turtsub, kui 0 siis läheb suht kohe käima.
Kas mootori kompressioon võib madal olla?
Kuigi jah, isa ütles, et kui käivitub, siis sõida

Viimati muutis Heavy, 21.01.2011 17:17 01, muudetud 1 kord kokku.
318tds->V70
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
mina küll ei muretseks üldse, et kui alla -10c nii hästi käima ei lähe. varsti on jälle suvi ja siis pole ju proleemi ka enam.Heavy kirjutas:Mul soojalt kord läheb kohe, vahest peab 2-3 sekki ketrama.
Külmalt käivitamisel ikka probleeme.
Kui väljas -10 siis rabeleb ja turtub, kui 0 siis läheb suht kohe käima.
Kas mootori kompressioon võib madal olla?
Kuigi jah, isa ütles, et kui käivitub, siis sõida
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Minul lahenes 325 tds-il käivitumisprobleem mootorikettide vahetusega. Ei ole sugugi alati süüdlaseks jaoturpea või vale pumba seadistus.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
aga kuidas kodus ise seda keti korrasolekut kontrollida saab. AUTOKS BMW 525td 85kw 1995a.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kett pidi ajapikku venima ning süüde vms pidi paigast veidi minema.
Ei ole oma jutus 100% kindel, kuid olen sellist juttu kuulnud.
Kui juba lahtivõtmiseks ning kontrollimiseks läheb, siis on parem ära ka vahetada see.
Ei ole oma jutus 100% kindel, kuid olen sellist juttu kuulnud.
Kui juba lahtivõtmiseks ning kontrollimiseks läheb, siis on parem ära ka vahetada see.
318tds->V70
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
selles asi ongi, et ma millegipärast arvan, et teda on vahetatud eelmise omaniku poolt. ja tegelikult mul pole plaanis lahti midagi võtta.Heavy kirjutas:Kett pidi ajapikku venima ning süüde vms pidi paigast veidi minema.
Ei ole oma jutus 100% kindel, kuid olen sellist juttu kuulnud.
Kui juba lahtivõtmiseks ning kontrollimiseks läheb, siis on parem ära ka vahetada see.
JA seda rääkidakse ka vist, et kui kett venind´siis läheb süüde natuke paigast, ja siis ongi vaja natuke pumpa keerata, siis muutub süütyenurk ka tagasi

- Heiki_L
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 04.08.2004 12:20 44
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Harjumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
diagnostika peaks näitama kas süütenurk on õige. Patric sai küll vaadata.
E39 530D 01
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kui kett on viimse piirini või selle ääremail veninud siis ei aita ka enam süütenurga reguleerimine.
Koduseid vahendeid keti kulumismäära kontrollimiseks ei oska kommenteerida, kuna ise seda tööd ei teinud.
Koduseid vahendeid keti kulumismäära kontrollimiseks ei oska kommenteerida, kuna ise seda tööd ei teinud.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
ma kunagi lugesin küll siit foorumist kuidas ketti kontrollida, aga ei leia enam seda teemat üles
minuarust oli jutt kuidagi nii, et klapikambrekaas pidi maha võtma ja siis sealt ketti proovida tõsta ja vaatada palju järgi annab või midagi sellist

minuarust oli jutt kuidagi nii, et klapikambrekaas pidi maha võtma ja siis sealt ketti proovida tõsta ja vaatada palju järgi annab või midagi sellist

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Minul tekkis ka probleem eile. Autoks 96a E39 TDS. Kuna ta mul soojalt tahab pikemalt käiata(tavaliselt ta ikka peale natukest aega käiamist ikka läheb), siis eile poest tulles suri aku imelikul kombel lõpuks ära. No sai sõber kutsutud, et täkku anda, aga ei aidanud ka see. Süüte sisse keerad, siis lööb tuled-viled kõik nii tööle kuis peaks aga starterit andes on vaikus majas. Ei käi isegi mingit relee klõpsu. Sai veel aku kodus täis laetud aga sama teema ikka. Kas võib olla, et starter on kinni? Kuigi üritasin lihtsamat meetodit kasutades starterit vähe kopsida, aga ei midagi. Oleks akus asi, siis ta mõne tiiru ikka jõuaks vedada. Kummaline oli ka see, et käima tõmmates ka ei võtnud vedu( nüüd täis akuga enam pole proovinud). Õhtul peaks proovima otse starteri peale voolu anda, siis saaks aimu, kas viga starteris. On kellelgi analoogset asja ette tulnud?
-
- Huviline
- Postitusi: 1224
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Aga täku andmisega immole ei teind viga või?
Ja veninud ketiga masinal vaja ka ju nukkvõlli seadistada,mitte ainult pumpa
Kuna 2 ketti on ju ja mõlevad venivad välja.
Ja veninud ketiga masinal vaja ka ju nukkvõlli seadistada,mitte ainult pumpa

530d
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Üks küsimus kõrgsurvepumba kohta, oman 995 lõpuga pumpa, auto ise aastast 1992 105 kw millel on arvatavasti plunser ära.Kas uuem üle 94 aasta autol on kõrgsurvepumba nr 995 kaelus suurem, milline on nende pumbade erinevus üldse.
-
- Huviline
- Postitusi: 1224
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kui pumba nr on ikka 995 siis on ju täpselt sama pump.Kui on 993 lõpuga,siis on pumba kaelus suurem,sul 50mm ja teisel 68mm,aga sisu ja elektroonika sama,994 lõpuga pumbast sobib ainult sisu,korpus ja elektroonika erinev.
530d