E39 Kliimaradiaatori ventika vahetus.
kusjuures vahepeal jahedamate ilmadega ei käinud kliimavent ringi kui kompressor järgi oli. see jutt, et töötab madala kiirusega alati kui kompressor järgi on on vale. ehmatasin korralikult 
edit: see siis tõenäoliselt oli alla 5 kraadise välistemperatuuriga ja ei pidanudki vent käima. samas kui kompressor töös siis peaks ikka ringi käima 1/3 kiirusega.

edit: see siis tõenäoliselt oli alla 5 kraadise välistemperatuuriga ja ei pidanudki vent käima. samas kui kompressor töös siis peaks ikka ringi käima 1/3 kiirusega.
Viimati muutis aise, 05.05.2010 12:12 33, muudetud 2 korda kokku.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8508
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Kas sellist juppi on ka võimalik kliima ventika küljes remontida või asendada?
Um ütles selle peale , et eraldi seda ei saa.
Kehvad pildid aga äkki saab aru millega tegemist.


Um ütles selle peale , et eraldi seda ei saa.
Kehvad pildid aga äkki saab aru millega tegemist.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Re: E39 Kliimaradiaatori ventika vahetus.
Küsiks veel sellist asja, et endal kliima ventikat pole hetkel ees aga süsteemis ilusti surve peaks olema. samas kui kliima taha lükkan siis hakkab kompressori peal rihma libistama? kas komprssor kinni kiilund, või on survet vähe ikkagi? komprssor liigub poole tiiru kaupa ainult, nagu miskit pooks!
Re: E39 Kliimaradiaatori ventika vahetus.
Vaata kompressori sidur üle ja vent on jahutuseks,ilma peaks ka töötama ainult rõhk läheb suureks ja võib kaitse klapist külmaine väljuda.
Re: E39 Kliimaradiaatori ventika vahetus.
Tere...
Selline probleem, et kui lülitan kliima sisse ja välistemperatuur on 16 ja üle selle pluss kraadi siis hakkab ilusasti külma tulema aga kliima vent tööle ei hakka ja kui on alla 16 kraadi näiteks 15 kraadi siis ei hakka ka külma tulema aga samas kompressor töötab. Milles võib probleem olla kas gaasi vähe või vent õhtal, kinni ta kiilunud pole, näpuga liigutades käib ringi küll???
Selline probleem, et kui lülitan kliima sisse ja välistemperatuur on 16 ja üle selle pluss kraadi siis hakkab ilusasti külma tulema aga kliima vent tööle ei hakka ja kui on alla 16 kraadi näiteks 15 kraadi siis ei hakka ka külma tulema aga samas kompressor töötab. Milles võib probleem olla kas gaasi vähe või vent õhtal, kinni ta kiilunud pole, näpuga liigutades käib ringi küll???
Re: E39 Kliimaradiaatori ventika vahetus.
vent ise või ventika ühendus. sedasi ilma ventikata ei soovita töös hoida kompressorit. ühel hetkel tekib ülerõhk...
Re: E39 Kliimaradiaatori ventika vahetus.
Täitsin ka täna kliima ära ja selgus et vent ei tööta. Näpuga ringi ajades käib vabalt. Kuidas ma teada saan kas mul on 3 või 4 juhtmega vent. Ees tule juures see pistik(kui auto ees oled, siis vasakul pool) on 4-ja juhtmega. Mul 4-jaga siis? Saab minu omal neid takisteid vahetada?
4x6=1x nädalas
Re: E39 Kliimaradiaatori ventika vahetus.
Kui on neljaga, siis minuarust ei ole takisteid. Kui õigesti mäletan. Eks kui eksin, siis keegi parandabtanel25 kirjutas:Täitsin ka täna kliima ära ja selgus et vent ei tööta. Näpuga ringi ajades käib vabalt. Kuidas ma teada saan kas mul on 3 või 4 juhtmega vent. Ees tule juures see pistik(kui auto ees oled, siis vasakul pool) on 4-ja juhtmega. Mul 4-jaga siis? Saab minu omal neid takisteid vahetada?

Re: E39 Kliimaradiaatori ventika vahetus.
3ga on uuem ja ilma takistiteta
Re: E39 Kliimaradiaatori ventika vahetus.
Mul ka kolmene. Proovisin täna ühendada mõlemad paksemad juhtmed ühe lähitule pirni taha ning see hakkas põlema ehk siis voolu peale tuleb. Samas pirn põles alati ükskõik kas kont. oli taga või mitte. Kui pistik ühendatud on siis vent tööle ei hakka.
Milleks see väiksem kolmas juhe seal on? Käega ringi ajades käib täitsa vabalt ning mingit takistust ei ole. Peaks äkki proovima teise aku pealt otse voolu taha ühendama ventile?
Ideesid?
Milleks see väiksem kolmas juhe seal on? Käega ringi ajades käib täitsa vabalt ning mingit takistust ei ole. Peaks äkki proovima teise aku pealt otse voolu taha ühendama ventile?
Ideesid?
Re: E39 Kliimaradiaatori ventika vahetus.
kaks jämedamat on toide ehk +12VDC ja mass, peenike on PWM signaal DDE/DME´st ventika kiiruse juhtimiseks, vastav elektroonika on ventika mootorisse sisse ehitatud. toide ongi pidevalt peal!
Re: E39 Kliimaradiaatori ventika vahetus.
Kui maha pole põlenud siis saab ka remontida.topfuel kirjutas:Ok siis aitab ainult ventika vahetus
Re: E39 Kliimaradiaatori ventika vahetus.
valgustad? mul sarnane teema, et vent tõmbleb st. kohati läheb paariks sekundiks käima või liigub ainult natuke.meego kirjutas:Kui maha pole põlenud siis saab ka remontida.topfuel kirjutas:Ok siis aitab ainult ventika vahetus
Re: E39 Kliimaradiaatori ventika vahetus.
Tundub päris aktuaalne teema olevat E39l. Mis moodi ma aru saan et ta ei tööta? Puhtalt profülaktika mõttes mõtlesin uurida. Külma tuleb kenasti ja kont töötab ..
Mul pole aimugi kas ta töötab või ei, kuid külma tuleb ning minu kui kasutaja jaoks on ok hetkel asi? Või peaks just in case laskma uurida kuskil?
Parem varakult uurida kui hiljem miljoneid maksta
Mul pole aimugi kas ta töötab või ei, kuid külma tuleb ning minu kui kasutaja jaoks on ok hetkel asi? Või peaks just in case laskma uurida kuskil?
Parem varakult uurida kui hiljem miljoneid maksta

Re: E39 Kliimaradiaatori ventika vahetus.
kui kompressor sees siis peab kliimavent töötama
Re: E39 Kliimaradiaatori ventika vahetus.
Mul jällegi selline mure,lumehelvest vajutades ei toimu midagi,alles mingi aja möödudes hakkab külma puhuma.Ehk siis pump ja vent hakkavad teatud aja möödudes alles tööle.Kas süsteemis siis vähe friooni?
Re: E39 Kliimaradiaatori ventika vahetus.
ja kui ta ei tööta, mida see põhjustada võib, et freoon kaob ära lihtsalt vms?aise kirjutas:kui kompressor sees siis peab kliimavent töötama
Re: E39 Kliimaradiaatori ventika vahetus.
Mingi minut võtab aega ikka kui ta oma külma normaalseks saab, aga kui venib siis võib jah vähe ainet sees ollalaurts kirjutas:Mul jällegi selline mure,lumehelvest vajutades ei toimu midagi,alles mingi aja möödudes hakkab külma puhuma.Ehk siis pump ja vent hakkavad teatud aja möödudes alles tööle.Kas süsteemis siis vähe friooni?
Kui ei tööta siis võib üle kuumeneda, tänu millele rõhk kasvab ja siis laseb külmaine ülerõhuklapist lihtsalt välja. Raskemal juhul võib kompressori tuksi keerataleits kirjutas:ja kui ta ei tööta, mida see põhjustada võib, et freoon kaob ära lihtsalt vms?aise kirjutas:kui kompressor sees siis peab kliimavent töötama
Re: E39 Kliimaradiaatori ventika vahetus.
No mul rakendub vent ja kompressor alles ca 5 ja enama minuti pärast.
Re: E39 Kliimaradiaatori ventika vahetus.
Need peaks kohe taha tulema nagu nuppu vajutad. Kompressoril on magnetsidur tasuks äkki see ülevaadata. Rihm ei libise?
Re: E39 Kliimaradiaatori ventika vahetus.
Ma vaatasin enda oma INPA-ga ning seal oli:

Ehk siis lühis või siis ventikas olev trükkplaat on kutu. Error tuleb igal juhul ja kohe, ei olene kas on kont. sees või mitte või ventikal juhe tagant ära

Ehk siis lühis või siis ventikas olev trükkplaat on kutu. Error tuleb igal juhul ja kohe, ei olene kas on kont. sees või mitte või ventikal juhe tagant ära
Re: E39 Kliimaradiaatori ventika vahetus.
Hmm krt ma pean laskma ka endal uurida seda asja.. Keegi tegelane peaks arvutiga uurima. Samas niikaua kuni töötab okeilt, mis teda vb ikka torkida
Ma nii autovõõras inimene ise, niikaua kuni kylm salongi p22seb on ok 
Talvel k2isin uurimas dias pihustite asja, siis tehti diagnost ning mingi fan error oli mälus .. samas tagasi ta ei tulnud hiljem ..


Talvel k2isin uurimas dias pihustite asja, siis tehti diagnost ning mingi fan error oli mälus .. samas tagasi ta ei tulnud hiljem ..
Re: E39 Kliimaradiaatori ventika vahetus.
Käisin tegin kerge tiiru enda rahustuseks. Niikui kondi järgi lükkan hakkab kohe vent panema ka, nii et tundub okei olevat
J2lle 5k "säästetud" 


Re: E39 Kliimaradiaatori ventika vahetus.
Tuleb maha võtta ja lahti teha siis on näha, mis seisus on. Panen esmaspäeval enda ventikast pildid, mis on ikka kapitaalselt maha põlenud millega pole midagi teha ja neid on mitmeid mis olen vahetanud, kuid on ka selliseid mis on andnud taastada töörahaga ca kun 2000.-aise kirjutas:valgustad? mul sarnane teema, et vent tõmbleb st. kohati läheb paariks sekundiks käima või liigub ainult natuke.meego kirjutas:Kui maha pole põlenud siis saab ka remontida.topfuel kirjutas:Ok siis aitab ainult ventika vahetus
Re: E39 Kliimaradiaatori ventika vahetus.
Ainult vaatamiseks see vent maha kiskuda on kuidagi jube palju tööd 

Re: E39 Kliimaradiaatori ventika vahetus.
muud moodi teada ei saa!topfuel kirjutas:Ainult vaatamiseks see vent maha kiskuda on kuidagi jube palju tööd
kui tõesti ei viitsi ise ise maha võtta siis võin mingi kokkuleppehinnga ise maha võtta!
