Midagi on segane jah,Saksas on ainult 2 korda süütepoole vahetatud,heitgaasid on korras,kütusesegu kattsys kirjutas:Ikkagi, murelikumaks peab tegema asjaolu, miks kat on umbe läinud(?) Segane värk igatahes, sest kui kat on umbe länud siis katalüüsi protsesse on midagi niivõrd kahjustanud, et need peatusid. Kas siis autot kasutati näiteks pikalt rikkis kütuseseguga või õli leemendas(?) Midagi remonditi ja siis müüdi sõiduk või midagi sellist jääb õhku.
E61 NOx sensor
Re: E61 NOx sensor
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E61 NOx sensor
Süütepoolide vahetus hakkab juba viitama sellele, et kütusesegu oli vale põlemata kütuse tõttu. See võis muide just selle katalüüsi protsessi peatada ja lõpuks ka ummistuse põhjustada(!)
Re: E61 NOx sensor
See võib õige kõik olla aga mind see ei aita,pealegi alguses olid N-mootoril hädad süütepoolidega,võibolla oli mingi tagasi kutsumine ka,vaevalt ,et sakslane kimas R4 mootoriga 2 pooli vigased.ttsys kirjutas:Süütepoolide vahetus hakkab juba viitama sellele, et kütusesegu oli vale põlemata kütuse tõttu. See võis muide just selle katalüüsi protsessi peatada ja lõpuks ka ummistuse põhjustada(!)
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E61 NOx sensor
Ega ei aitagi, kui paned teise kati ja varsti näiteks samuti katalüüsid peatuvad ja hakkab ummistuma. Pealegi kütuse segu ei ole korras kui Nox väärtus on ära.
Re: E61 NOx sensor
Vähem kütust rohkem NOxi, rohkem kütust vähem NOxi.
EGR muideks tegeleb NOxi vähendusega.
Kuno stiilis panen ma küsimärgi alla, miks on nr6 juba 5 korda maha kriipsutatud:
http://bmwfans.info/parts-catalog/E61N/ ... #7587128_6" onclick="window.open(this.href);return false;
Vihjab ikkagi NOx anduri surmale, iroonia milline
Mine roni UMi ja lase ära vahetada, saad väikese garantii. Kes on süüdi, et sa kalli auto ostsid
Enne tuleks veenduda, et andur on tuksis, mitte räpane ega lihtsalt NOx väärtus on väljas.
EGR muideks tegeleb NOxi vähendusega.
Kuno stiilis panen ma küsimärgi alla, miks on nr6 juba 5 korda maha kriipsutatud:
http://bmwfans.info/parts-catalog/E61N/ ... #7587128_6" onclick="window.open(this.href);return false;
Vihjab ikkagi NOx anduri surmale, iroonia milline

Mine roni UMi ja lase ära vahetada, saad väikese garantii. Kes on süüdi, et sa kalli auto ostsid

Enne tuleks veenduda, et andur on tuksis, mitte räpane ega lihtsalt NOx väärtus on väljas.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E61 NOx sensor
Jutt siin teemas on N43 mootorist,mitte N53 ,kahtled BM auto diagnostikas ?Arnis ära rohkem siin teemas soga,kõigepealt lasen ära vahetada ja siis lähen veendun ,et pekkis on :lol:Nagunii siit midagi tarka ei tule isegi häid soovitusi!arnis kirjutas:Vähem kütust rohkem NOxi, rohkem kütust vähem NOxi.
EGR muideks tegeleb NOxi vähendusega.
Kuno stiilis panen ma küsimärgi alla, miks on nr6 juba 5 korda maha kriipsutatud:
http://bmwfans.info/parts-catalog/E61N/ ... #7587128_6" onclick="window.open(this.href);return false;
Vihjab ikkagi NOx anduri surmale, iroonia milline![]()
Mine roni UMi ja lase ära vahetada, saad väikese garantii. Kes on süüdi, et sa kalli auto ostsid
Enne tuleks veenduda, et andur on tuksis, mitte räpane ega lihtsalt NOx väärtus on väljas.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E61 NOx sensor
Kuidas kütuse segu kontrolliti? Gaasianalüsaatori näitudest oli juttu?
Kas katalüsaator (üks) on umbes või mõlemad? Kui üks siis milliste silindrite oma? Süütepoolid on uued millistel silindritel? Seda kõike saab kontrollida.
Ega siit foorumist ei saagi mingit tarka tulla, kui puudub info, mis tehtud ja tulemused. Kui BM-is kõik info kogutud ja analüüsitud siis ei olegi muud teha, kui nende tegevusplaani järgida. Muul juhul otsi uus "arst", kus lollid kliendid ei käi.
Kas katalüsaator (üks) on umbes või mõlemad? Kui üks siis milliste silindrite oma? Süütepoolid on uued millistel silindritel? Seda kõike saab kontrollida.
Ega siit foorumist ei saagi mingit tarka tulla, kui puudub info, mis tehtud ja tulemused. Kui BM-is kõik info kogutud ja analüüsitud siis ei olegi muud teha, kui nende tegevusplaani järgida. Muul juhul otsi uus "arst", kus lollid kliendid ei käi.

Re: E61 NOx sensor
Viimati Saksas kõik 4 süütepooli vahetatud,ilmselt on ikka viimane ,põhjaalune katalüsaator umbes,kuna temp. läheb kõrgeks ja viskab vea sisse.ttsys kirjutas:Kuidas kütuse segu kontrolliti? Gaasianalüsaatori näitudest oli juttu?
Kas katalüsaator (üks) on umbes või mõlemad? Kui üks siis milliste silindrite oma? Süütepoolid on uued millistel silindritel? Seda kõike saab kontrollida.
Ega siit foorumist ei saagi mingit tarka tulla, kui puudub info, mis tehtud ja tulemused. Kui BM-is kõik info kogutud ja analüüsitud siis ei olegi muud teha, kui nende tegevusplaani järgida. Muul juhul otsi uus "arst", kus lollid kliendid ei käi.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E61 NOx sensor
http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 11-A07.htm
Seal on 2 kati kõrvuti (bank1 ja bank2) ja sellepärast küsisin silindreid.
LCI-l ühes torus aga mõte on sama ja teeninduse funktsioonide alt peab saama lambda väärtust kallutada (kütust rikastada), et kati temperatuuri tõsta. Seda ilmselt enne siin ka küsisid aga nagu aru saan siis seda BM-is ka tehti?
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=18_0762
In the event of a fault code memory entry (NOx catalytic converter sulphurised), more frequent heating-up can be activated using a service function. This enabling remains active until the nitrogen oxide catalytic converter has been successfully desulphurised.
Seal on 2 kati kõrvuti (bank1 ja bank2) ja sellepärast küsisin silindreid.
LCI-l ühes torus aga mõte on sama ja teeninduse funktsioonide alt peab saama lambda väärtust kallutada (kütust rikastada), et kati temperatuuri tõsta. Seda ilmselt enne siin ka küsisid aga nagu aru saan siis seda BM-is ka tehti?
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=18_0762
In the event of a fault code memory entry (NOx catalytic converter sulphurised), more frequent heating-up can be activated using a service function. This enabling remains active until the nitrogen oxide catalytic converter has been successfully desulphurised.