Pooliku õhufiltri all pidasin silmas seda et, viimati vahetasin u2.a tagasi!!! Õli võtab tänu sellele et ILMSELT on karterikaane tihend kuskilt katki, või midagi sellist. Käisin mingi mehaaaniku juures ja ta ütles et raske aru saada terve põhi on õli täis.(ilmselt tuulega viskab laiali.) Kui mootor seisab siis õli laiku all pole aga kui seisab ja mootor töötab on laik all.truumu kirjutas:Katid on need asjandused:
Ega niisama kontrollida ei saagi, kui just ei kolise juba sees
Ja parem oleks mõlemad ära vahetada, muidu tekib erinev vasturõhk mootorile
Tehakse ka selliseid katte, millel 2+2 toru küljes
Aga kui mootor juba õli võtab, pole kattide vahetusel erilist mõtet, õli rikub nad uuesti ja päris kiiresti ära
Kui õli tilguks ainult karteri tihendi vahelt, oleks loik alla kogu aeg
Ju see ikka mootorisse satub
Kodus võid ju silidrisurved ära mõõta, et saaks mootori seisukorrast ülevaate
12bar oleks norm, 14 väga hea ja alla 10-ne on juba kehva
Peetis õhulugeja mõjutab auto kiirendust ja tühikäigu tööd
Gaaside järgi otsustades on segu paigas tühikäigul
Ja kuidas mõista "puuduliku õhufiltriga"?
Et pole üldse või on poolik?
Üldiselt tapavad mõlemad variandid nii õhulugeja kui ka mootori päris kiiresti ära...
Kummaline et määrituse tase hakkab täpselt sealt pihta kus karterikaane tihend jookseb, ja on kõige rohkem määrdunud paremalt poolt. Poolt kust kuidagi ligi ka ei pääse. Teisel pool kus kollekad asuvad on suht kuiv, kui mitte öelda et täitsa kuiv. Aga KÕIGE hullem on olukord seal kus mootor ja käigukast kokku saavad.(autommat kast, aga töötab siisani laitmatult) Algselt arvasin et sealt kuskilt o-ratta juurest aga miks siis eest geneka rihma juurest ja taseme anduri juurest märg. Ilmselt tihend.
Ja miks kulub (loe) kaob õli meeletult just siis kui sõidan või seisan töötava mootoriga. Õlikulu on u1L 80 km kohta!!!!!!
Äkki on mingi voolik,mis peidus katki ja surveajal pritsib välja?