E39 ragin esisillas
E39 ragin esisillas
Vasakul pool esisillas tekkis mingi ragin (vaikselt sõites rooli keerates ja ebatasase tee peal oli eriti kuulda, kiiremini sõites siledal teel ei saanud aru). Vahetatud said amordipadjad, kuna viga viitas nendele, nüüd asi parem ja ragin vaiksem, kuid siiski midagi ragiseb veel :S Väga häiriv vaikselt sõites. Ragin just siis kui piduriga hoiad autot kinni või sõidad vaiksemalt kuskil aukliku tee peal, suurematel kiirustel ei ole kuulda. Kindlasti võib 1000 asja seda põhjustada, kuid äkki keegi targem oskab arvata, mis reaalne viga võiks olla.
E91 330d 2006 170kw
- Reimers
- Huviline
- Postitusi: 6197
- Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
- Peamine sõiduk: CUPRA ST410
- Asukoht: Rae
Arvan et sul on esiamordid läbi kuna amordipadi ei tee otseselt raginat vaid katkine amort ise. Mul oli vähemalt katkine amort see mis häält tegi sellist kerget krõbinat. Panin uued amordid ja asi korras. Ja E39 on amordi tugilaagrid (padjad) ka olemas. Ja kui rattalaager on läbi siis see pugem undab suurtel kiirustel
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... &start=100
PS! Mul oli täpselt sama et ainult vaiksel kiirusel oli see kuulda ja mehaanik ütles ise ka et E39 kui on amordid läbi siis hakkavad nad viltu seal liikuma ja tekitavad sellist krõbinat krabinat.
See et amordipadjad uued panid on ka hea kuna need on nagunii läbi ka kui amordid seda on
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... &start=100
PS! Mul oli täpselt sama et ainult vaiksel kiirusel oli see kuulda ja mehaanik ütles ise ka et E39 kui on amordid läbi siis hakkavad nad viltu seal liikuma ja tekitavad sellist krõbinat krabinat.
See et amordipadjad uued panid on ka hea kuna need on nagunii läbi ka kui amordid seda on
Tugilaagrid on padja sees ja seega vahetatud.Mikk_O kirjutas:kas sel autol amordi tugilaagrid ka on?
Amordipadi ei teegi raginat, küll aga võib seda teha tugilaager padja seesReimers66 kirjutas:Arvan et sul on esiamordid läbi kuna amordipadi ei tee otseselt raginat vaid katkine amort ise. Mul oli vähemalt katkine amort see mis häält tegi sellist kerget krõbinat. Panin uued amordid ja asi korras. Ja E39 on amordi tugilaagrid (padjad) ka olemas. Ja kui rattalaager on läbi siis see pugem undab suurtel kiirustel

Kindel et sul amortidest oli? Kui vahetasid padjad ja amordid koos siis võis ju ragina põhjuseks olla ka padja sees olev laager? Kahtlen, et mul asi amortides on, sest muidu iseloomulikke kulunud amordi tunnuseid ei ilmne. Siinkohal võiks manida et tegi on M-vedrustusega. Kuid igaksjuhuks lasen amordid ka üle kontrollida.
E91 330d 2006 170kw
- Reimers
- Huviline
- Postitusi: 6197
- Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
- Peamine sõiduk: CUPRA ST410
- Asukoht: Rae
Alguses läksin remonti ja vahetati ainult üks esiamort ära mis oli katki. Siis oli juba esisillas vaikus kuna mul ei olnud kohe võtta uusi amordipatju siis sõitsin uued amordid + vanad amordipadjad ja enam polnud mingit raginat. Sõitsin sedasi kuskil 200km ja kruusateel ka veel ei mingit kolinat.
Amordipadjad olid muidu käega katsudes täiesti läbi ja loks oli laagris sees.
PS! Autot väljastpoolt kuulates ei kuulnud kõrv mitte midagi aga salongis oli ragin.
Sul võib ka muiudgi midagi muud viga olla kuna sedasi ennustada on ju raske. Amort võib näha kuiv küll ,kuid samas on katki kuna mahlad mingiaeg varem juba sealt ära voolanud. Mul oli teine esimene amort ka kuiv kuid tegellikult oli väga katkine ikka
Amordipadjad olid muidu käega katsudes täiesti läbi ja loks oli laagris sees.
PS! Autot väljastpoolt kuulates ei kuulnud kõrv mitte midagi aga salongis oli ragin.
Sul võib ka muiudgi midagi muud viga olla kuna sedasi ennustada on ju raske. Amort võib näha kuiv küll ,kuid samas on katki kuna mahlad mingiaeg varem juba sealt ära voolanud. Mul oli teine esimene amort ka kuiv kuid tegellikult oli väga katkine ikka
See kui väike õli välja tuleb hakkab viitama sellele, et amort hakkab läbi minema - ei pruugi veel läbi olla.
Ma nüüd täpselt ei tea kuidas autodel on aga ratastel piisab sellisel juhul tolle tihendi vahetamisest. Ratastel on see muidugi tihedamini esinev probleem ka kuna amordid on üldjuhul suht väljas ja koguvad enda peale igasugust prahti mis amordi kõikumisega tihendit piinavad. Autol on amordid vähe rohkem peidus ja ka tolmukatted teevad oma tööd.
Ma nüüd täpselt ei tea kuidas autodel on aga ratastel piisab sellisel juhul tolle tihendi vahetamisest. Ratastel on see muidugi tihedamini esinev probleem ka kuna amordid on üldjuhul suht väljas ja koguvad enda peale igasugust prahti mis amordi kõikumisega tihendit piinavad. Autol on amordid vähe rohkem peidus ja ka tolmukatted teevad oma tööd.