E39, 520i sureb välja
E39, 520i sureb välja
Tere
Autoks on E39, 520i, 1996, automaat. Probleem selline, et auto mingil hetkel lihtsalt sõidu ajal suri välja. Keerasin süüte välja, uuesti sisse, kõik tuled armatuuris hakkasid põlema, kuid mootor oli täiesti tumm. Seejärel keerasin süüte uuesti välja, võtsin võtme süütelukust, ootasin, kuni immo tuluke läks punaseks, võtsin siis immo maha, keerasin võtit ja auto käivitus.
Sarnane probleem on esinenud ka enne korra, kui auto peale käivitust on samas välja surnud. Siis on uuesti proovides kohe käivitunud.
Ükski tuluke armatuuris sõidu ajal ei põle.
Kui kellelgi foorumlastest on sarnast probleemi esinenud, siis vahetaks heameelega mõtteid või on ainsaks lahenduseks UM ja mootori diagnostika?
Autoks on E39, 520i, 1996, automaat. Probleem selline, et auto mingil hetkel lihtsalt sõidu ajal suri välja. Keerasin süüte välja, uuesti sisse, kõik tuled armatuuris hakkasid põlema, kuid mootor oli täiesti tumm. Seejärel keerasin süüte uuesti välja, võtsin võtme süütelukust, ootasin, kuni immo tuluke läks punaseks, võtsin siis immo maha, keerasin võtit ja auto käivitus.
Sarnane probleem on esinenud ka enne korra, kui auto peale käivitust on samas välja surnud. Siis on uuesti proovides kohe käivitunud.
Ükski tuluke armatuuris sõidu ajal ei põle.
Kui kellelgi foorumlastest on sarnast probleemi esinenud, siis vahetaks heameelega mõtteid või on ainsaks lahenduseks UM ja mootori diagnostika?
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Diagnostika näitab seda tõesti ja ainuke lahendus on väljavahetamine. Hinna saad teada, kasutades www.realoem.com ja www.bmw.ee teenuseid 

Küsin teema jätkuks veel sellist asja, et kas see väntvõlli andur võib mõjutada ka automaatkasti tööd? Täna nimelt selline juhus, et alustades maanteel möödasõitu 90 km/h-lt, vajutasin gaasi põhja, kuid selle asemel, et käik alla vahetada, tõstis ainult mootori pöördeid, mootor ise aga muutus täiesti jõuetuks, nagu polekski käiku sees. Edasiliikumiseks tuli gaasiga väga ettevaatlikult kiirus üles meelitada, järsemalt vajutades hakkas kast jõnksutama ja jõud kadus.
Kontrollisin õlitaset- õli on puhas ja normis (15000 km tagasi vahetatud longlife). Hiljem linnavahel liikudes töötas kast jälle laitmatult
Suure tõenäosusega ilmselt diagnostikasse minek, kuid kas sarnast probleemi on veel kellelgi esinenud ja mis on olnud lahenduseks?
Kontrollisin õlitaset- õli on puhas ja normis (15000 km tagasi vahetatud longlife). Hiljem linnavahel liikudes töötas kast jälle laitmatult

Suure tõenäosusega ilmselt diagnostikasse minek, kuid kas sarnast probleemi on veel kellelgi esinenud ja mis on olnud lahenduseks?
Käisin Laki diagnostikas ja diagnoositi viga "crankshaft position sensor" ehk väntvõlli asendi anduris.
Tegin varuosapäringu UM-i ja sain vastuseks, et oletatav detail maksab 3206.- krooni ja tuleb tellida. Samas on foorumi teemadest läbi käinud info, et see andur maksab ca 1500.- krooni?
Kas peale UM-i oleks seda võimalik kuskilt mujalt odavamalt hankida?
Tegin varuosapäringu UM-i ja sain vastuseks, et oletatav detail maksab 3206.- krooni ja tuleb tellida. Samas on foorumi teemadest läbi käinud info, et see andur maksab ca 1500.- krooni?
Kas peale UM-i oleks seda võimalik kuskilt mujalt odavamalt hankida?
Kustkohast ostsid? UM-ist? Kas selle vidina tellimine käib tingimata VIN koodi järgi või saan selle ka kuskilt mujalt autovaruosade poest kätte?kui mina ostsin enda e39 528 1998a automaadile Väntvõllianduri Jaanuaris (04.01.2008) Maksis see Kokku koos KM-ga 1440 EEKi
Sellest variandist oleksin isegi huvitatudmul valdek tegi koos töörahaga 1400.-
