E39 Kliimaradiaatori ventika vahetus.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8508
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
stange tuleb eest ära võtta jah.
Kliima vent ise on nelja mutriga kinni , aga enne tuleb see plastik sealt eest ära võtta.
Omal ei läinud kauem kui 30 minti.
Kliima vent ise on nelja mutriga kinni , aga enne tuleb see plastik sealt eest ära võtta.
Omal ei läinud kauem kui 30 minti.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kus see ventika kaitse asub?Genne kirjutas:ise küsin ise vastan. ventikal on endal kaitse, see oli läbi. läbi oli veel see kurikuulus takisti. ajutiselt võtsin ta vahelt ära ja ühendasin "otse", 1. kiirus paneb kohe täisvõimsusega. muud pole midagi, kuid auto tuletab nüüd häälega tolmuimejat meelde
Kus need takistid e39-sal täpsemalt asuvad, mul ka läbi vist, esimesele astmele vool peale ei tule. Millised nad välja näevad? Kas nagu detail nr. 8? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=55meelis244 kirjutas:Kliim ventika saad kätte tuled ,stange eest ära,omal oli kokku puude selle propleemiga vent käis ilusti ringi läbi oli 1 kiirus 2,3 töötasid. Läbi olid takistid UM-is nõks vähem kui 700.-. Asuvad kliima ventika peal.
-
- Huviline
- Postitusi: 1011
- Liitunud: 10.03.2007 12:30 31
Mitme juhtmega vent su autol üldse on ?teet3 kirjutas:Kus nad seal peal täpsemalt asuvad e39-sal?meelis244 kirjutas: Läbi olid takistid UM-is nõks vähem kui 700.-. Asuvad kliima ventika peal.
Kas antud pildil on neid näha?
Kui 3-ga siis pole seal mingeid takisteid ja suurima tõenäosusega pead ostma terve ventika uue. Kaitse (maxifuse 50A) asub kindalaeka taga, suht raskesti ligipääsetavas ja halvas kohas, General Module lähedal.
Kui 4-ga siis need takistid paistavad läbi ventika ülemise võre vaadates, kohe ventika labade taga, mootori peal. Ja kui ikka ei leia siis hakka pistikust edasi minema ventikamootori poole. Terved peavad olema kaitsmed nr. 7(20A), 22(30A) ja 105(100A, aku juures).
E70 N52B30
Upitaks siis pisut vana teemat. Autoks siis e39 523 aastast 1999. Probleem siin nimelt selline, et täna kui üle pika aja sai konditsioneer (kliima paneelist) sisse lülitada, ei hakanud see elektrimootor kliima radika ees tööle, vaid tegi mingi veerand ringi ja jäi seisma, mingi aja pärast tegi jälle pool ringi ja jäi uuest seisma jne. Küsimus- et kas see mootor peab kohe tööle minema ja koguaeg töötama, kui koditsinoneer sisse lülitatakse, või hakkab ta teatud aja pärast tööle (nt kui süsteem läheb kuumaks). Iseenesest salongi hakkas kohe ilusti külma õhku tulema.
Sama mure ka siin pool.
Nimelt ei hakka siis see kliima ventilaator tööle,
et oskab keegi äkki kedagi soovitada kes asja diagnoosida oskaks, et äkki samuti probleem nondes takistites või mõnes kaitsmes - nonde probleemide lahendamine tundub nagu odavam kui venilaator välja vahetada.
Näpuga ringiajades vent ilusti liigub.
Autoks: e39, 525tds, 97a
Nimelt ei hakka siis see kliima ventilaator tööle,
et oskab keegi äkki kedagi soovitada kes asja diagnoosida oskaks, et äkki samuti probleem nondes takistites või mõnes kaitsmes - nonde probleemide lahendamine tundub nagu odavam kui venilaator välja vahetada.
Näpuga ringiajades vent ilusti liigub.
Autoks: e39, 525tds, 97a
sul väga tõenäoliselt need takistid läbi.
Muidu kas kompressor lülitub siis ka järgi kui näiteks välistemperatuuriga
samale tempile on regullitud salongist või ainult siis kui välistemp kõrgem?
Enne takistite vahetust ei julge 20C peale ka panna, sest väljas kohati soojem ja siis hakkab kondi abil jahutama ise?
Muidu kas kompressor lülitub siis ka järgi kui näiteks välistemperatuuriga
samale tempile on regullitud salongist või ainult siis kui välistemp kõrgem?
Enne takistite vahetust ei julge 20C peale ka panna, sest väljas kohati soojem ja siis hakkab kondi abil jahutama ise?
mul e34 kondi vendika kaitse läbi
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=55
pildil nr6
kas teab keegi selle takisti võimsust ja kas on vaja samasugust või võib selle asendada mingi teisega. aretaks vähe juurde ja paneks selle "tavalise"(nagu kaitsmekarbis)
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=55
pildil nr6
kas teab keegi selle takisti võimsust ja kas on vaja samasugust või võib selle asendada mingi teisega. aretaks vähe juurde ja paneks selle "tavalise"(nagu kaitsmekarbis)
BMW 525i e34 141kw
Võtsin kliima vendi eile maha ja harutasin mootori lahti.
2 magnetit liimist lahti ja 1 pooleks. Liimisin 2 ja pool tagasi.
Mähis sisse tagasi ja käis ilusti vabalt ringi. Probleem tekkis siis
kui kaane tagasi panin. Kuhugi vastu ei käi aga väga raskelt käib nüüd.
Ühes otsas on laager aga seal kaanes on puks ainult. See nagu takistab
vaba pöörlemist.
Kui särtsu anda siis hakkab ringi käima küll aga käivitus momendil tundub liiga palju voolu tarbivat. Aparaat siin üle 10A ei näita aga seieri lööb põhja. Äkki hakkab kaitset läbi kõrvetama?
Kuidas teil mootor ringi käib kes on remontinud, näpuga keerab vabalt?
2 magnetit liimist lahti ja 1 pooleks. Liimisin 2 ja pool tagasi.
Mähis sisse tagasi ja käis ilusti vabalt ringi. Probleem tekkis siis
kui kaane tagasi panin. Kuhugi vastu ei käi aga väga raskelt käib nüüd.
Ühes otsas on laager aga seal kaanes on puks ainult. See nagu takistab
vaba pöörlemist.
Kui särtsu anda siis hakkab ringi käima küll aga käivitus momendil tundub liiga palju voolu tarbivat. Aparaat siin üle 10A ei näita aga seieri lööb põhja. Äkki hakkab kaitset läbi kõrvetama?
Kuidas teil mootor ringi käib kes on remontinud, näpuga keerab vabalt?
Oleneb ilmast. Üldiselt peale paari sooja ilma enam ei puhu.freddy21 kirjutas:Selline tiba loll küsimus!
Kui vent läbi omadega,siis kas süsteem ikka külma puhub v ei puhu?
Kliima vent jahutab kliima radikat. Mootori vent mingil määral jahutab ka kliima radikat aga kuuma ilmaga või ummikus mitte piisavalt. Süsteem kuumeneb ilma jahutuseta üle, laseb surveklapist surve välja, jahtudes on survet liiga vähe, et kliima rakenduks.
Indrek
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Sellepärast mul vahetevahel kliima jamaski!
Täna lihtsalt käis korra peast läbi,et peaks ventilaatorit kontorllima!
Ventilaator kinni jäänd omadega,kuskil veerand ringi laseb näppudega keerata ja siis jääb järsku tugevasti kinni!
Samas olen kuulnud seda ,et kui kliima tühi on siis hakkab E39 salongis kliima nupp vilkuma või ei sütti üldse kui vajutada?!
Täna lihtsalt käis korra peast läbi,et peaks ventilaatorit kontorllima!
Ventilaator kinni jäänd omadega,kuskil veerand ringi laseb näppudega keerata ja siis jääb järsku tugevasti kinni!

Samas olen kuulnud seda ,et kui kliima tühi on siis hakkab E39 salongis kliima nupp vilkuma või ei sütti üldse kui vajutada?!
Kliima vendil pidid mingid magnetid jalga laskma - võta lahti, vaata mootorile sisse. Kõlab nagu on magnetid lahti.freddy21 kirjutas:Sellepärast mul vahetevahel kliima jamaski!
Täna lihtsalt käis korra peast läbi,et peaks ventilaatorit kontorllima!
Ventilaator kinni jäänd omadega,kuskil veerand ringi laseb näppudega keerata ja siis jääb järsku tugevasti kinni!
Samas olen kuulnud seda ,et kui kliima tühi on siis hakkab E39 salongis kliima nupp vilkuma või ei sütti üldse kui vajutada?!
Kliima nupp peaks hakkama vilkuma kui kliima rõhk pole piisav. Samas ka minu autol tuli põles kuigi kliima oli tühi. Ei tea ...
Indrek
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Eelneva jutujärgi arvan ka,et magnetid liimist lahti läinud!Indrek_M kirjutas:Kliima vendil pidid mingid magnetid jalga laskma - võta lahti, vaata mootorile sisse. Kõlab nagu on magnetid lahti.freddy21 kirjutas:Sellepärast mul vahetevahel kliima jamaski!
Täna lihtsalt käis korra peast läbi,et peaks ventilaatorit kontorllima!
Ventilaator kinni jäänd omadega,kuskil veerand ringi laseb näppudega keerata ja siis jääb järsku tugevasti kinni!
Samas olen kuulnud seda ,et kui kliima tühi on siis hakkab E39 salongis kliima nupp vilkuma või ei sütti üldse kui vajutada?!
Kliima nupp peaks hakkama vilkuma kui kliima rõhk pole piisav. Samas ka minu autol tuli põles kuigi kliima oli tühi. Ei tea ...
Eks ma homme hakkan esiosa lammutama!Kahjuks suurtähik maakodus ja pean kuidagi esistange eest ära nuputama!
Lugedes ka eelmisi postitusi,siis palju peaks olema terve takisti takistus?!
Pärast on nii,et panen kokku ära ja siis ei toimigi!?