e34, 520, 110kw,1992. vesi silindris.
e34, 520, 110kw,1992. vesi silindris.
Probleem nimelt selles, et 6 silindris vihmase ilmaga vesi sees. Nii palju olen aru saanud, et tuleb sealt mootorikatte kinnitus august. Kuna seal peab olema mingine spetsiaalne kummist puksike (vist), aga mul kruvi siis sealt sisse immitsebki.Küsimus kust saab neid õigeid asju soetada sinna kruvi asemele (muidugi UM-ist) järsku kuskilt odavamalt?? Asukoht siis Tartu ja kellel on sellise asjaga veel probleemi olnud äkki selgitaks mulle kuidas saab sinna mootori katte peale vesi??? Ja küsimiseks läks siis küsiks veel.Kuna suht värske BMW omanik siis pöörded ei tule ilusti tühikäigul kohe alla vaid tasapisi 1000p/min ja kuni 650p/min langeb, aga ei kõigu! Mõtlesin, et see tühikäigumootor mustust täis. Puhastaks ära, aga mitte ei leia teda! Ja mida veel võiks selle vea juures vaadata?? Ja veel üks asi juurde, külmalt tuleb summutist kõva bensiini hais, aga nii kui mootor soe nii norm. Kas küttesegu vale või miskit veel??? Kui väga segane jutt siis andestust, aga loodame, et saate aru:D
Tänud!!
Tänud!!
Kontrolli kõik vaakumvoolikud esmalt yle. Tyhikäigu mootor asub sisselaske kolle all. Eespoolt kolle alla piiludes on näha (võta enne geneka jahutus toru maha) ymmargune junn, millele eespoolt läheb pistik kylge ja teises otsas on T-kujuliselt kaks vaakum lõdvikut kyljes. Ylemine läheb seespoolt kollesse ja alumine tuleb loogeldes õhupuhastist tuleva jämeda lõdviku parempoolsesse põlve. Tyhikäigumootori sealt kättesaamine on paras k... Puhastamiseks vajad CarbCleanerit.
BMW-le kindel
Re: e34, 520, 110kw,1992. vesi silindris.
Äkki selgitaksid kust sa tead et silindrites vesi sees????tanel_s kirjutas:Probleem nimelt selles, et 6 silindris vihmase ilmaga vesi sees. Nii palju olen aru saanud, et tuleb sealt mootorikatte kinnitus august. Kuna seal peab olema mingine spetsiaalne kummist puksike (vist), aga mul kruvi siis sealt sisse immitsebki.Küsimus kust saab neid õigeid asju soetada sinna kruvi asemele (muidugi UM-ist) järsku kuskilt odavamalt?? Asukoht siis Tartu ja kellel on sellise asjaga veel probleemi olnud äkki selgitaks mulle kuidas saab sinna mootori katte peale vesi??? Ja küsimiseks läks siis küsiks veel.Kuna suht värske BMW omanik siis pöörded ei tule ilusti tühikäigul kohe alla vaid tasapisi 1000p/min ja kuni 650p/min langeb, aga ei kõigu! Mõtlesin, et see tühikäigumootor mustust täis. Puhastaks ära, aga mitte ei leia teda! Ja mida veel võiks selle vea juures vaadata?? Ja veel üks asi juurde, külmalt tuleb summutist kõva bensiini hais, aga nii kui mootor soe nii norm. Kas küttesegu vale või miskit veel??? Kui väga segane jutt siis andestust, aga loodame, et saat
Tänud!!


Vötad plokikaane maha igakord kui ilm vihmane on?
Äkki üritad paremini selgitada mida sa selle silindri all silmas pead,praegu ei saa küll su küsimusest silindrite kohalt aru.
Bmw 520 i 110kw
Oled sa kindel et se ei tule klaasipesu voolikutest...need jooksevad kapoti alt läbi.Väheusutav et vihm täpselt mootori peale saab kui seal auku sees pole.tanel_s kirjutas:Mitte otseselt silindris! Aga küünlaaugus. Sorry väljendasin valesti!!Aga seda eilse päevaga tuli sinna palju lapiga kuivatasin nii palju kui sain, sest küünlavõti puudub, et küünalt välja keerata! Ja tahtsin küsida, et mis küünlavõti sunna minema peaks kas 16mm või miski muu! aitäh!
Bmw 520 i 110kw
Re: e34, 520, 110kw,1992. vesi silindris.
See ongi nii mõeldud. Selleks, kui kohe uuesti andmiseks lähebtanel_s kirjutas:Ja küsimiseks läks siis küsiks veel.Kuna suht värske BMW omanik siis pöörded ei tule ilusti tühikäigul kohe alla vaid tasapisi 1000p/min ja kuni 650p/min langeb, aga ei kõigu!

Kõige paremini lööb välja siis kui oled maanteelt linna jõudnud just - sekund-kaks vähemalt on tuhande all pöörded
Kui kapott terve ja riie klaasipesu pihustite kohalt katki siis ainus võimalus on selt pihustite ja kapoti vahelt imbub pikapeale sisse.tanel_s kirjutas:Seda minagi, et kuidas see vesi sinna satub aga mul see kapotialune riie(mis kapoti küljes seespool) on sealt klaasipesuvedeliku pihustite kohapealt katki! Aga klaasipesuvedelik see ei ole mis sinna küünlaauku jookseb, ikka vesi!Üleeile tuli kõvasti vihma ja pool seda küünlaauku oli vett täis!
Bmw 520 i 110kw
Oli sama jama sama autoga. Samuti oli kapotialune riie puru. Küll ma jamasin, sain mitu korda piipu ja korra pooli vahetatud. Vahetasin ka aknapesuvee voolikud. Samuti oli ka mootorikatte kinnitus puru.
Mina sain lahenduse probleemile siis, kui need kapoti peal olevad aknapesu junnid silikooniga kinni panin. Arvatavasti tuli vesi nende vahelt.
Mina sain lahenduse probleemile siis, kui need kapoti peal olevad aknapesu junnid silikooniga kinni panin. Arvatavasti tuli vesi nende vahelt.