E39 laadimine kadunud tühikäigul
E39 laadimine kadunud tühikäigul
Selline jama siis, et tühikäigul on laadimine kadunud aga niikui natuke gaasi anda tuleb laadimine tagasi.
Armatuuris geneka tuli ei lähe põlema ja rihm ei vilise ka.
Milles võib viga olla?
Armatuuris geneka tuli ei lähe põlema ja rihm ei vilise ka.
Milles võib viga olla?
Signatuuris on reklaam keelatud.
kamewa kirjutas:Tähendab seda, et pingeregulaator väsinud ehk siis nn. harjad on kulunud ja mida aeg edasi seda väiksema tõenäosusega hakab ta sul ka pöördeid andes laadima.

mis on hari, mis on pingeregulaator?
Kui harjad on hakanud pinget reguleerima, olen mina kosmonaut


Kõige tõenäolisem on, et harjad on pesadesse kinni jäänud ja teine variant, et kulunud.
Kui aga pingeregulaatorist rääkida, siis sellel üldjuhul vaid kaks varianti, kui korras siis laeb ja kui peedis, ei lae. Pööretega laadima hakkas mosse või vaz´i pingeregulator, kui sellel olev piimettall oli väsinud, siis ka tuled lainetasid.
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Võta vabamalt- mul mõikas küll kohe, et"ehk siis" = "või siis", ehk tegu pole kahe erineva asja samastamisega, vaid ongi välja toodud KAKS ERINEVAT ASJA!dantee kirjutas:kamewa kirjutas:Tähendab seda, et pingeregulaator väsinud ehk siis nn. harjad on kulunud ja mida aeg edasi seda väiksema tõenäosusega hakab ta sul ka pöördeid andes laadima.harjad ehk pingeregulaator, aru saad millest räägid???
mis on hari, mis on pingeregulaator?
Kui harjad on hakanud pinget reguleerima, olen mina kosmonaut![]()

Nii sai siis täna Melasis käidud, pinge 14,1.
Sõitsin siis rõõmsalt tööle tagasi ja siis äkki võttis auto ise veojõukontrolli maha ja pärast 200m sõitmist suri üldse ära.
Pärast peatumist ja uuesti proovimist läks korraks tööle ja siis suri välja. Läks 5 min. mööda proovisin uuesti siis läks ilusti tööle.
Mitme tunni pärast hakkasin siis koju minema, auto läks ilusti käima aga pärast 3 min. sõitmist võttis auto jälle ise veojõukontolli maha, kuid välja ei surnud.
Hull anomaalia ikka
Sõitsin siis rõõmsalt tööle tagasi ja siis äkki võttis auto ise veojõukontrolli maha ja pärast 200m sõitmist suri üldse ära.
Pärast peatumist ja uuesti proovimist läks korraks tööle ja siis suri välja. Läks 5 min. mööda proovisin uuesti siis läks ilusti tööle.
Mitme tunni pärast hakkasin siis koju minema, auto läks ilusti käima aga pärast 3 min. sõitmist võttis auto jälle ise veojõukontolli maha, kuid välja ei surnud.
Hull anomaalia ikka

Signatuuris on reklaam keelatud.
Anomaalia selline, et harjad kinni jäänud, laeb ja ei lae kah, seda viga ei taha näidata ka laadimise kontroll lamp. Kui voolu hulk väheneb akus, hakkab komp. järiest elektritarbijaid välja lülima, et säästa energijat, kuni llõpuks lülib välja ka moto. Kui teepeale hakkad jääma, aitab vahel ka koputamine genekale, millega ja kui kõvasti koputada, juba peremehe oma äranägemise järgi!!!Rallymees kirjutas:Nii sai siis täna Melasis käidud, pinge 14,1.
Sõitsin siis rõõmsalt tööle tagasi ja siis äkki võttis auto ise veojõukontrolli maha ja pärast 200m sõitmist suri üldse ära.
Pärast peatumist ja uuesti proovimist läks korraks tööle ja siis suri välja. Läks 5 min. mööda proovisin uuesti siis läks ilusti tööle.
Mitme tunni pärast hakkasin siis koju minema, auto läks ilusti käima aga pärast 3 min. sõitmist võttis auto jälle ise veojõukontolli maha, kuid välja ei surnud.
Hull anomaalia ikka
