E34 klapivahed
E34 klapivahed
tere tegemist on bmw 525I 125kw 90 aasta kui suur peab olema klappi vahe äkki oskate aidata
See mees siin: http://web10.vs243224.vserver.de/bmw_schrauber.htm
raiub nagu rauda: Beim M20 Ventilspiel Einlass auf 0,3-0,35mm/Auslass 0,3mm
raiub nagu rauda: Beim M20 Ventilspiel Einlass auf 0,3-0,35mm/Auslass 0,3mm
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Mh, tead nüüd hakkan minagi kahtlema, äkki tõesti oli 0.35, lähen garaazi ajan autodatale hääled peale ja vaatan järgi.priitv8 kirjutas:See mees siin: http://web10.vs243224.vserver.de/bmw_schrauber.htm
raiub nagu rauda: Beim M20 Ventilspiel Einlass auf 0,3-0,35mm/Auslass 0,3mm
Mercedes EQS 450+ 2022
Ei, tema väide ongi see, et tuleb panna suurem, kui tehas ette näeb!Viljar kirjutas:Mh, tead nüüd hakkan minagi kahtlema, äkki tõesti oli 0.35, lähen garaazi ajan autodatale hääled peale ja vaatan järgi.
Vaatasin järgi, tehaseandmed:
külmalt (jahutusvedelik maks 35*C) 0,25mm
töösoojalt (termostaat avatud) 0,30mm.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
tekib küsimus, et mis see suurem vahe head teebpriitv8 kirjutas:Ei, tema väide ongi see, et tuleb panna suurem, kui tehas ette näeb!Viljar kirjutas:Mh, tead nüüd hakkan minagi kahtlema, äkki tõesti oli 0.35, lähen garaazi ajan autodatale hääled peale ja vaatan järgi.
Vaatasin järgi, tehaseandmed:
külmalt (jahutusvedelik maks 35*C) 0,25mm
töösoojalt (termostaat avatud) 0,30mm.

Kui vana ja kulunud nukk, siis igaljuhul kõlisema hakkab pärist tugevalt

Mercedes EQS 450+ 2022
Viljar kirjutas:tekib küsimus, et mis see suurem vahe head teeb![]()
Kui vana ja kulunud nukk, siis igaljuhul kõlisema hakkab pärist tugevalt
Ventilspiel und Einstellung
Da gibt es für mich nur eine Einstellung und die heißt: sei großzügig. Immer an die oberste Grenze. Beim M20 empfehle ich statt der Werksangabe 0,25 immer 0,30, das lässt den Motor ruhiger laufen. Die Geräuschbelastung steigt gering. In der Leistungsabgabe bringt es zum zugeschnürten Motor locker 5 PS mehr. Die Ursache liegt in der schnelleren Beschleunigung des Ventils beim öffnen und dadurch entsteht eine Sogwirkung, welche die frischen Gase mitreisst. Ein Riesenfehler wird aber dennoch gemacht. Leute, die mein Ventilspiel-Maß einstellen, beachten oft nicht, dass die Ventilenden in ihren Motoren schon eingeschlagen sind. Da sich das Ventil dreht, entsteht eine kleine Mulde. Diese addiert sich dann zum eingestellten Ventilspiel (was ja über die Aussenkanten eingestellt wird) und dann klingt er wie 1000 kleine Hämmer. Also: Gefahr erkannt - Gefahr gebannt.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
Valve clearance and attitude
there there is for me only one attitude and means: is generous. Always to the highest border. With the M20 I always recommend 0.25 0.30, which leaves the engine more calmly to run instead of the factory specification. The noise load rises small. In the power output it brings loosely 5 HP to the course-tied engine more. The cause lies in the faster acceleration of the valve with opens and from it results a suction effect, which drags the fresh gases along. A giant error is made however nevertheless. People, which stop my valve clearance measure, often do not note that the valve ends are already hit in their engines. Since the valve turns, a small hollow develops. This adds itself then to the adjusted valve clearance (which is adjusted over the outside edges) and then sounds it like 1000 small hammers. Thus: Danger recognized - danger gebannt.
there there is for me only one attitude and means: is generous. Always to the highest border. With the M20 I always recommend 0.25 0.30, which leaves the engine more calmly to run instead of the factory specification. The noise load rises small. In the power output it brings loosely 5 HP to the course-tied engine more. The cause lies in the faster acceleration of the valve with opens and from it results a suction effect, which drags the fresh gases along. A giant error is made however nevertheless. People, which stop my valve clearance measure, often do not note that the valve ends are already hit in their engines. Since the valve turns, a small hollow develops. This adds itself then to the adjusted valve clearance (which is adjusted over the outside edges) and then sounds it like 1000 small hammers. Thus: Danger recognized - danger gebannt.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Kunagi endal panin ka valede andmete järgi 0.35 ja peale paari ringi sõitsin kohe garaazi tagasi, kuna tegi rõvedat häält ja erksust oli ka natuke kadunud. Uurisin õige vahe välja ja külmalt panin 0.25 ning siis käis nii, nagu peab, paremini, kui üldse enne reguleerimist.(üks klapp tegi enne vähe rohkem häält, kui vaja
)

Sorry Priit, aga nimi Ingo Köth ei ütle mulle mitte midagipriitv8 kirjutas:See mees siin: http://web10.vs243224.vserver.de/bmw_schrauber.htm
raiub nagu rauda: Beim M20 Ventilspiel Einlass auf 0,3-0,35mm/Auslass 0,3mm
On see mõni kange tegija?
Teoreetiliselt võttes peaks silindri täituvus/puhastus olema seda parem, mida rohkem klapp lahti läheb, ehk siis väikseima ohutu vahega
End. idasakslane, töötanud nii Lada, Alfa, MB kui BMW firmateenindustes. Praegu peab oma firmat. Töötas ise välja ja lasi ühel saksa firmal valmis teha M40 nukkvõlli, mis sobib M43 rullnookuritega ja lahendab M40 nukaprobleemi päriseks.truumu kirjutas:On see mõni kange tegija?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Noh see rullnookurite kasutamine on juba tagajärgedega võitlemine
Probleemi tekkimise põhjust näen mina puudulikus õlituses
Ehk siis selles õlitustorus, mis ära ummistub tänu halvale/mustale õlile
Aga klapivahede suhtes ei ole ma selle mehega nõus
Niipalju, kui ma bemmi mootoreid reguleerinud olen(ja neid on palju olnud)töötab M20 mootor kõige paremini just tehase antud vahega
Ja nendel hakkavad isegi sajandikud juba mõjuma(langeb võimsus ja kaob ühtlane tühikäik)
Antud põhjusel ei reguleeri kunagi ka pooljahtunud või korraks käivitatud mootorit, sest tänu pikale plokikaanele ei ole ühtlast kuumenemist/jahtumist ja loomulikult jäävad vahed erinevad
Samuti kasutan alati värsket st. venimata kaliibrit
Probleemi tekkimise põhjust näen mina puudulikus õlituses
Ehk siis selles õlitustorus, mis ära ummistub tänu halvale/mustale õlile
Aga klapivahede suhtes ei ole ma selle mehega nõus
Niipalju, kui ma bemmi mootoreid reguleerinud olen(ja neid on palju olnud)töötab M20 mootor kõige paremini just tehase antud vahega
Ja nendel hakkavad isegi sajandikud juba mõjuma(langeb võimsus ja kaob ühtlane tühikäik)
Antud põhjusel ei reguleeri kunagi ka pooljahtunud või korraks käivitatud mootorit, sest tänu pikale plokikaanele ei ole ühtlast kuumenemist/jahtumist ja loomulikult jäävad vahed erinevad
Samuti kasutan alati värsket st. venimata kaliibrit