524 td -91 varajane süüde

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Rain
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 29.12.2003 14:07 56
Asukoht: Tallinn

524 td -91 varajane süüde

Postitus Postitas Rain »

Mul on selline mure, et mootor ei taha autol kuidagi hästi käia. Ostes oli ka mootor kuidagi lärmakas ja tuim. Omanik ütles, et ju tahavad pihustiotsad vahetust. Ja tõepoolest seda oli vaja teha. Enamus pihusteid turtsatas erinevatel rõhkudel ja nii kuis jumal juhatas, küll nad kusesid küll olid nõelad kinni ja mida iganes veel. Sai siis pandud uued otsad. Maksid teised 225 eeku ja saksa päritolu. Panin pihustid peale ja nagu erilist vahet ei olnud vb oli tõmme natuke parem. Aga siis avastasin, et esimene pihusti laseb kütust läbi. Ok see selleks. Sai ta siis uuesti maha võetud ja lugedes siit foorumist, et saab keermeliimiga pidama selle asja siis proovisin järgi. Võtsin siis pihusti pooleks ja panin liimi vahele keermele. Siis kokku tagasi ja pihusti omale kohale tagasi. Jäigi pidama. Järgmine päev kui panin kõik asjad korralikut omale kohale tagasi ja proovisin kas asi peab ka selgus et mootor on hakanud mingeid kõrvalisi helisi lisaks tegema. Justkui lööks tagasi mingitel pöörete u. 1200- 1500 . Üle 2000 ei hakanud siis laskma. Et kas asi võib siis olla nii, et kuna sai järgi vaadatud rihmarataste märgid ja selgus, et ühe hamba võrra on asi paigast ära, siis vanade pihustitega kui toimus see pihustamine jumal teab mis hetkel ja ei olnud suurt miskit hullu aga kui uued ja korras pihustid hakkasid töötama õigel hetkel ja õiges koguses kütust pihustama siis hakkas ka kogu kaadervärk valel hetkel töötama ja sellepärast tekivadki neen nö. tagasilöögid. See efekt toimub just siis kui gaasi maha võtad järsult. Kohe on kuulda, et miski pauk toimub nagu valel ajal.
Sai nüüd päris kirjand kohe kirjutatud aga äkki kellelgi on mõttelõngu. Käin autoga nüüd varsti ka remondis ära ja siis pajatan, mis valesti oli aga kuna sinna on veel aega siis tahtsin ennem oma teooriale kinnitust leida.
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Esialgu võiks pakuda, et on ikkagi viga süütes, kas tõesti varajane, või on keegi vale silindri järgi paika pannud.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
Rain
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 29.12.2003 14:07 56
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rain »

nonii, viisin siis eile auto remonti Veerenni tänavale Classic Resti ja vana lubas täna vaatama hakata. Kuulas siis mootorit kah ja ütles kohe et süüde natu liiga varajane jah. Eks ma annan siis jälle teada kui miskit selgub.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8454
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Rääkige mulle ka, kust teil sellised varajase süütega diislid pärit on?
Mina olen kogu aeg teadnud, et diisel on isesüttimisega mootor.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Rain
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 29.12.2003 14:07 56
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rain »

no seda kutsutakse nagu süüteks või süütemomendiks või siis hoopis pritsemomendiks, võta kuidas tahad. Rohkem olen kuulnud, et süüde kuigi jah pigem pritsemoment tegelikult.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8454
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

No just. Diislil on kaks parameetrit: pritse algusmoment ja pritsekogus. Vähemalt sellel mootoril, mis Sinu autol peal.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Rain
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 29.12.2003 14:07 56
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rain »

Käisin siis täna autot vaatamas. Hääled olid juba tunduvalt vaiksemad aga esimene pihusti vist ei tööta korralikult ikka. Sepp lasi surve tagant ära aga mootori töös ei muutunud õeti midagi, ikka värises mootor edasi nagu ennem. Ütles et teeb homme edasi ja vaatab seda pihusti asja. Aga muidu juba loob jah.
Kasutaja avatar
Rain
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 29.12.2003 14:07 56
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rain »

mnjaaa, nüüd hakkan aru saama mix bemari diisleid kiidetakse. Krt kohe mõnus oli sõita kui ta kätte sain remondist. Pihusti tehti ka korda ja. Aga ütles ainult seda, et kunagi kui mul finantsi rohkem tekib siis peaks kõik pihustid uuesti maha keerama ja ühtsete survetega käima panema. Praegu ei ole nad kõik niivõrd ühtlased. Aga see- eest kus oli ikka minek. Kardinaalselt teine endisest. Ja need, kes rääkisid siin kusagil foorumis, et Classic Rest OÜ on mingi jama koht siis pean ütlema , et selles osas nad eksivad. Mees teab väga hästi seal, mis teeb. Mina olen väga rahul ja soovitan ka teistele. Sain 2000 eeguga hakkama. Isegi turbo vilinat hakkasin kuulma. Ennem polnud muud kui üks räigelt lagisev mootorihääl.
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2639
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

priitv8 kirjutas:No just. Diislil on kaks parameetrit: pritse algusmoment ja pritsekogus. Vähemalt sellel mootoril, mis Sinu autol peal.
Ah ära ole tähenärija!
Vasta