Mingil ajal tekkis anomaalia, hommikul käivitamisega hakkas kostma mootori juurest lisa-õhu ahmimise häält, millega seoses kõikusid otse loomulikult ka pöörded.
Pisut näputööd ja selgus et kummist detail. nr. 8 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 on end aja jooksul ammendanud ehk pragu sees. UM pakkus asemele uut 485.- krooni eest koos paketiga oodata 2 nädalat.

Kuna sõita vaja, sai tehtud korralik teibi tjuuning kummi torule ja puhastasin ka det. nr. 3. Hommikul käivitades õhku ei ahmi, kuid pöörded kõiguvad siia-sinna, /ka kuni välja suremise läheduseni ristmikult startides/, sõites tööle 20 min. lõpus mootor soe ja kõik ok. ei mingit kõikumist.
Tööpäeva lõpus, peale 8 t. seismist käivitus korralik , pöörded ei kõigu , kuid jama hakkab jälle hommikul pihta, kui masin on seisnud öö e.10-12 t.

Lappasin ka otsingus, erinevaid lahendusi on palju, kuid ei midagi kindlat.
Palun mingeid mõtteid, vihjeid, lammutamise - vahetamise ideid sellise teema puhul?
äkki võimalikud vead:
1. õhulugeja- millised nähtused on nässus lugejal ??
2. siis see nr. 3 /kuidas täpselt nimetatakse, mida teeb-ei tee kui on nässus/ ???
3. diagnostika -mida anda võib ?
4. kas teip tjuuning mõjutab asja olemust?
5. lambda ??
mingi asi veel?
Tänan ette vastuste-mõtete eest!