E39 õlirõhk
E39 õlirõhk
Terv.
Autoks on 99a 530d 135kw.
Sai hiljuti vahetatud õli(gastrol täissynt) ja filter, nüüd siis selline jama et hommikuti autot käima pannes õlirõhutuli ei taha ära kustuda kohe põleb nii u. yks kaks sekundit ja pärast seda enam endast märku ei anna. Kui suretad välja ja proovid uuesti siis kustub kohe. Auto on hiljuti ostetud ja enne õlivahetust seda asja tähele ei pannud.
Kas keegi oskab öelda mis võib sellist asja põhjustada ja kas viga voib olla näit tagasivoolu klapis (reduktsiooniklapis) ja kus selline asi asub sellisel mootoril???
Autoks on 99a 530d 135kw.
Sai hiljuti vahetatud õli(gastrol täissynt) ja filter, nüüd siis selline jama et hommikuti autot käima pannes õlirõhutuli ei taha ära kustuda kohe põleb nii u. yks kaks sekundit ja pärast seda enam endast märku ei anna. Kui suretad välja ja proovid uuesti siis kustub kohe. Auto on hiljuti ostetud ja enne õlivahetust seda asja tähele ei pannud.
Kas keegi oskab öelda mis võib sellist asja põhjustada ja kas viga voib olla näit tagasivoolu klapis (reduktsiooniklapis) ja kus selline asi asub sellisel mootoril???
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Iseenesest telef. teel raske diagnoosi panna. Diagnostikas oled käinud? Kodanik Truumu (otsi siit foorumist vähe, küll leiad) teeb diagnostikat. Kui seal käinud, võid helistada näiteks Valdekule, või UM -i, lepi mingi aeg kokku, ehk annab välisel vaatlusel midagi tuvastada.lukas kirjutas:väike lootus siiski et siin ka m6ni spetsialist leidub. Aga v6id ju loomulikult soovitada kedagi?
õlifiltrit ei õnnestu sellel mootoril eriti valesti sisse panna, siis peaks suht kaugelt viskama ja korpuse kaane suure jõuga peale keerama. mõningatel odavatel filtrikomplektidel puuduvad kõik vajalikud O-ring tihendid nagu Truumu juba mainis.truumu kirjutas:Diagnostika nüüd küll õlirõhu suhtes midagi ei ütle...
Aga ehk läks õlifilter valesti sisse?
Või mõni kummirõngas jäi üle?
Olen Sinuga nõus trummu - tavaliselt on tõesti sedapidi,aga omal oli mingi kolm aastat tagasi ühe autoga täpselt eespool kirjeldatud pull - peale õlivahetust oli külma mootoriga õlirõhk madal. Kui mootoritemperatuur NORMi ala alguseni jõudis,oli ka rõhuga kõik normi piires. Vahetasin reduktsioonklapivedru - tulemus oli null. Kiskusin õlipumba maha ja molekulideks - no ei saanud aru,et kulunud nagu oleks. Mässasin kaks päeva ja asi ei paranenud üldse(vahepeal oli tunne,et läheb ainult hullemaks). Asi sai korda koheselt,kui panin teise auto pealt õlipumba - rõhk kohe olemas. Mulle jäi kah asi küllaltki mõistatuseks,sest külmalt, peaks õli paksem olema ja seega peaks rõhku isegi paremini hoidma,kui töösooja vedelama õligatruumu kirjutas: Siis kaoks rõhk soojal mootoril ära, mitte alguses
