E39 õlirõhk

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
lukas
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 28.10.2006 05:23 34
Asukoht: tallinn

E39 õlirõhk

Postitus Postitas lukas »

Terv.

Autoks on 99a 530d 135kw.
Sai hiljuti vahetatud õli(gastrol täissynt) ja filter, nüüd siis selline jama et hommikuti autot käima pannes õlirõhutuli ei taha ära kustuda kohe põleb nii u. yks kaks sekundit ja pärast seda enam endast märku ei anna. Kui suretad välja ja proovid uuesti siis kustub kohe. Auto on hiljuti ostetud ja enne õlivahetust seda asja tähele ei pannud.

Kas keegi oskab öelda mis võib sellist asja põhjustada ja kas viga voib olla näit tagasivoolu klapis (reduktsiooniklapis) ja kus selline asi asub sellisel mootoril???
lukas
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 28.10.2006 05:23 34
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas lukas »

:?:
lukas
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 28.10.2006 05:23 34
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas lukas »

:?:
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Gastoorõli panid sisse või? :)

Mis viskoossus on?
Sõidurõõm
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

Svenp kirjutas:Gastoorõli panid sisse või? :)

Mis viskoossus on?
Ära nõmetse, inimene on siiski hädas omadega.
Inimene, miks sa mõnele spetsialistile ei helista?
lukas
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 28.10.2006 05:23 34
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas lukas »

Castrol TXT 5W-40
lukas
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 28.10.2006 05:23 34
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas lukas »

väike lootus siiski et siin ka m6ni spetsialist leidub. Aga v6id ju loomulikult soovitada kedagi?
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

lukas kirjutas:väike lootus siiski et siin ka m6ni spetsialist leidub. Aga v6id ju loomulikult soovitada kedagi?
Iseenesest telef. teel raske diagnoosi panna. Diagnostikas oled käinud? Kodanik Truumu (otsi siit foorumist vähe, küll leiad) teeb diagnostikat. Kui seal käinud, võid helistada näiteks Valdekule, või UM -i, lepi mingi aeg kokku, ehk annab välisel vaatlusel midagi tuvastada.
truumu

Postitus Postitas truumu »

Diagnostika nüüd küll õlirõhu suhtes midagi ei ütle...
Aga ehk läks õlifilter valesti sisse?
Või mõni kummirõngas jäi üle?
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

truumu kirjutas:Diagnostika nüüd küll õlirõhu suhtes midagi ei ütle...
Aga ehk läks õlifilter valesti sisse?
Või mõni kummirõngas jäi üle?
õlifiltrit ei õnnestu sellel mootoril eriti valesti sisse panna, siis peaks suht kaugelt viskama ja korpuse kaane suure jõuga peale keerama. mõningatel odavatel filtrikomplektidel puuduvad kõik vajalikud O-ring tihendid nagu Truumu juba mainis.
KappOtt
Huviline
Postitusi: 128
Liitunud: 11.08.2005 12:04 44
Asukoht: Pealinn

Postitus Postitas KappOtt »

Ilmselt reduktsioonklapi viga või õlipump ise "hõre" (ise kord sellise veaga kokku puutunud,aitab õlipumba vahetus).
truumu

Postitus Postitas truumu »

KappOtt kirjutas:Ilmselt reduktsioonklapi viga või õlipump ise "hõre" (ise kord sellise veaga kokku puutunud,aitab õlipumba vahetus).
Siis kaoks rõhk soojal mootoril ära, mitte alguses
KappOtt
Huviline
Postitusi: 128
Liitunud: 11.08.2005 12:04 44
Asukoht: Pealinn

Postitus Postitas KappOtt »

truumu kirjutas: Siis kaoks rõhk soojal mootoril ära, mitte alguses
Olen Sinuga nõus trummu - tavaliselt on tõesti sedapidi,aga omal oli mingi kolm aastat tagasi ühe autoga täpselt eespool kirjeldatud pull - peale õlivahetust oli külma mootoriga õlirõhk madal. Kui mootoritemperatuur NORMi ala alguseni jõudis,oli ka rõhuga kõik normi piires. Vahetasin reduktsioonklapivedru - tulemus oli null. Kiskusin õlipumba maha ja molekulideks - no ei saanud aru,et kulunud nagu oleks. Mässasin kaks päeva ja asi ei paranenud üldse(vahepeal oli tunne,et läheb ainult hullemaks). Asi sai korda koheselt,kui panin teise auto pealt õlipumba - rõhk kohe olemas. Mulle jäi kah asi küllaltki mõistatuseks,sest külmalt, peaks õli paksem olema ja seega peaks rõhku isegi paremini hoidma,kui töösooja vedelama õliga :?
truumu

Postitus Postitas truumu »

Tea, kas pump nii järsku ja kohe peale õlivahetust saba paneb :roll:
Muidugi kõik võib olla...
Aga midaiganes, niikuinii peab asjaga tegelema, õlirõhuga nalja pole
Vasta