Varemalt võisin uhkust tunda auto puhtsa hingeõhu üle, kuid nüüd:S
Vaatasin ükspäev peeglisse ja mida ma näen, nagu vana rekkaga kiirenda, ühesõnaga jubedalt tahmab tagant.
Millest üldse tuleneb tahmamine? Õhufiltrist? Kütusest? Õlist?
Mis juhtub mootoris kui ta tahmama hakkab?
Kellel häid mõtteid, filosofeerige siin väheke.
Miks mootor tahmab? 525tds
Miks mootor tahmab? 525tds
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
kui diisel piisavalt õhku kätte ie saa siis hakkab ka tahmama
Võta õhufilter korraks kohapeal vahelt ära ja vaata mis siis juhtub
Võta õhufilter korraks kohapeal vahelt ära ja vaata mis siis juhtub
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
ma ise kahtlustasin kah õhufiltrit, kuid samas on see alles mõned kuud peal olnud.
Tegin hiljuti õlivahetuse ja harjumusest kallasin sisse 6,7 liitrit õli, vardalt aga ilutses seis kõvasti üle maksimumi, äkki see samune üleliigne õli nüüd tahmab mul seal? Ma pole nüüd külma mootoriga varrast vaadanud, homme viskan pilgu peale.
Tegin hiljuti õlivahetuse ja harjumusest kallasin sisse 6,7 liitrit õli, vardalt aga ilutses seis kõvasti üle maksimumi, äkki see samune üleliigne õli nüüd tahmab mul seal? Ma pole nüüd külma mootoriga varrast vaadanud, homme viskan pilgu peale.
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Tahmamine tuleb ikka mittetäielikust kütuse põlemisest, mille üks põhjustajatest võib olla õhufilter (vähe õhku). Edasi võime liikuda rikutud pihustite juurde, mis ei pihusta kütust korralikult "tolmuks", edasi juba vale eelsüütenurk...
Kütusest-õlist ei teki niivõrd tahma, pigem vastiku haisuga väljalaskegaase...
Mida rohkem mootor tahmab, seda rohkem tekib mootoris abrasiivosakesi, mis satuvad õlitussüsteemi, muutes õli kvaliteedi kehvemaks, õlis olevad antioksüdandid vananevad enneagselt ja õli kaotab oma määrimisomadused. Liigne tahmamine halvendab klappide pidamist, suurendab koksi tekkimise võimalust pindadele, halvendab mingil määral soojusjuhtivust, võib tekitada silindris kahjuliku järelpõlemise hilisemaid faase jne jne .
... filosoofia selline...
Kütusest-õlist ei teki niivõrd tahma, pigem vastiku haisuga väljalaskegaase...
Mida rohkem mootor tahmab, seda rohkem tekib mootoris abrasiivosakesi, mis satuvad õlitussüsteemi, muutes õli kvaliteedi kehvemaks, õlis olevad antioksüdandid vananevad enneagselt ja õli kaotab oma määrimisomadused. Liigne tahmamine halvendab klappide pidamist, suurendab koksi tekkimise võimalust pindadele, halvendab mingil määral soojusjuhtivust, võib tekitada silindris kahjuliku järelpõlemise hilisemaid faase jne jne .
... filosoofia selline...